Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
E regulatorul, dah! Discutam aici de ani de zile despre regulator. Daca presiunea variaza in rampa , e regulatorul! Bujiile le poti schimba si tu daca n-ai apucat in service. cu o tubulara lunga de 12, le scoti. Eu am avut eroare la bujii dar de fapt erau bune. Am facut un topic legat de asta.

https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Oscilatiile sunt de la regulator de presiune situat pe pompa de inalta presiune.Bujiile la diesel ajuta doar la pornire cand este rece vremea(undeva sub 5grade).
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
pornesc bujiile totdeauna vasile, am facut eu test si vara. se aprind cateva secunde la contact, apoi se sting, iar dupa pornirea motorului, merg intermitent pana pe la 50 grade
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ce treaba are coada vacii cu primaria ,scuze...bujiile ajuta la pornire pe timp rece , nu are treaba cu relantiul.Pentru relanti verifica sau schimba regulatorul de presiune de pe oompa de inalta.Este in pozele mai sus de postul tau si nu ar strica sa cureti si senzorul Map situat pe admisie sus in spatele motorului in stanga.Bafta.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Vladutsss nu te contrazic, dar nu cred ca ajuta la ceva bujiile daca afara sunt 30 de grade.Eu am avut 2 buji arse si nu am simtit nimic in comportamentul masinii pana nu a venit frigul.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este adevarat ce spune vladutss cum ca bujiile intra si cand e cald afara ,mi se pare ca cineva aici pe forum spunea despre asta ,dar repet nu are legatura cu relantiul.......schimba SCV-ul si o sa ai mers rotund la relanti.Daca ai probleme si cu bujiile ,rezolva ca vine iarna ....
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu m-am apucat sa discut despre bujii doar pentru ca omul s-a plans ca i-au cerut 450 lire si am zis sa ii explic ca le poate face si el.
Legat de oscilatii am spus clar ca de la regulator. Chiar si tu Radu ai spus clar ca e de la el.
Ne-am departat de la subiect si cine stie daca cine a pus intrebarea mai vine sa citeasca Smile)
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Corect. Sorry...
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
vladutsss a scris:Eu m-am apucat sa discut despre bujii doar pentru ca omul s-a plans ca i-au cerut 450 lire si am zis sa ii explic ca le poate face si el.
Legat de oscilatii am spus clar ca de la regulator. Chiar si tu Radu ai spus clar ca e de la el.
Ne-am departat de la subiect si cine stie daca cine a pus intrebarea mai vine sa citeasca Smile)

Nu cred ca va reusi el sa schimbe bujiile. Din descrierea lui 2 (se invart in gol) cred ca au calamina depusa pe electrod si nu mai ies, solutia ar fi chiuloasa jos sau kit de extractie, altfel risca sa le rupa si tot acolo ajunge.
  • danutzzzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns , nici pana azi nu am reusit sa schimb bujiile ca una din ele sa rupt si mecanici pe aici sunt mai mult zugravi sau cizmari decat mecanici.

Imi puteti da mai multr detalii despre
acest regulator( toata denunirea lui, unde este amplasat si daca il pot schimba singur).
Multumesc frumos pt raspuns si nu e vb ca m-am plans de bani , am facut referinta ca aici iti cer o carca de bani si iti o strica mai rau.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune este pe pompa de inalta ,in spatele motorului ,in partea stanga cum te uiti la motor din fata masinii ,dar e putin mai jos si se schimba in 10 minute .Iti trebuie un inbus de 5.E un pic mai incomod dar te descurci.Ai grija la montare cu garnitura sa nu o pierzi sau sa o pui gresit.Asa arata regulatorul este cel din stanga .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Intrebarea mea este daca motorul este sigur y17dtj?
Nu stiu exact cum se numeste, dar este situat pe pompa de inalta presiune, se prinde cu 2 suruburi si are o mufa.Pompa de inalta presiune o gasesti in capatul din stanga pe chiulasa(langa baterie).
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
e z 17 dtj probabil, dar eu zic ca are tastatura in romana si sunt invers Z cu Y.

bateria la astra mea e in dreapta cum te uiti la motor din fata, iar pompa de injectie e total in partea stanga, cumva in spatele motorului. Iar regulatorul intra in pompa din dreapta spre stanga , pe orizontala ( culcat )
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E astraj sau astra h? Daca e astra h e z17 dtj si daca e astra j este a17 dtj.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
De aceea l-am intrebat ce motor are, pentru ca exista unele diferente.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
danutzzzu a scris:Salutare dragi colegi , am achizitionat si eu un opel astra h 1.7 cdti ecoflex Y17DTJ 110 cai ,

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Stiu ce a scris, dar astra h cu motor y17dtj nu exista si nici nu imi dau cu presupusul ce a vrut sa scrie. Mi se pare normal cand ceri ajutor pe forum sa dai date corecte si cat mai complete.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Lasa ca il intelegem ,ce noi ne-am nascut invatati...deci el are z17dtj 110 cp 81 kw euro 4.astra h.
  • danutzzzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Scuze pentru greseala de enuntie , este z17dtj , am lasat mesajul de pe telefon si nu prea imi bate bine tastarura, scuze inca o data , am sa incerc sa cumpar si aceasta piesa si sa o schimb . am observat ca in partea dreapta a motorului se aude o bataie gen tachetii , nu stiu exact ce este dar ceva asemanator este sunetul , O sa va tin la curent cu cele intamplate. Multumesc frumos colegii.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Mai urmareste pe youtube filmari cu motorul nostru, s-ar putea sa fie normal zgomotul.

Eu am desfacut aseara regulatorul si l-am curatat un pic. Acum dimineata mi-a dat eroare pe presiune rail scazuta. Sa vedem daca mai da iar...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR