Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Astept pareri.
Multumesc.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Consumul era 0.2 0.3 dar relantiul cat era ca nu am vazut .Am postat ceva mai ai citit.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Consumul normal este 0.4-0.5 si cand se manifesta scade la 0.2-0.3.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Stiu cat trebuie sa fie am si eu acelasi motor ,dar scade si acul la turometru cand scade consumul instant ca nu am vazut in film .Motorul pare ca merge rotund .
Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Tinde sa se opreasca si dupa apare acel "rontait". Da, merge asa zis rodund dar are o vibratie mai accentuata.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E normal cand relantiul e scazut .Inainte sa postezi filmuletele ai citit ce am postat.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Da, am citit, dar nu stiu la ce te referi.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am intrebat de filtru de motorina daca l-ai schimbat si daca da ce marca de filtru ai folosit ,original sau alta marca .Te-am mai intrebat si cand se manifesta defectul cu relanti scazut ,la rece ,la cald ,tot timpul sau doar cand vrea ea.La fel am ami spus si ca mai poate fi vreun contact imperfect la mufe ,de la injectoare sau de la vreun senzor ,dar in cazul asta ar trebuie sa genereze si erori si tu zici ca nu ai erori.Te intreb toate astea ca poate de exemplu ai schimbat ceva sau ai umblat pe undeva si sa deranjat vreo mufa sau vreu fir si asa ne putem da seama de problema .Era bine sa ne spui si cum a aparut defectul asta ,dupa ce ai schimbat ceva la motor sau il aveai dinainte pt.ca este important.Mai ales ca defectele provocate sunt cele mai nasoale si de aceea intreb ca poate e provocat de vreun Dorel mecanic in timp ce iti schimba ceva la masina ,nu stiu zic si eu ,dar informatiile astea ajuta cateodata.
Bafta.
Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Flitrul de motorina original (3000km), se manifesta cand e cald motorul si cand vrea ea..am verificat toate mufele posibile. Defectul se maifesta inanite sa schimb ceva...numai ca eu am schimbat injectoarele pentru ca-mi intrerupea/provoca ceva socuri in treapta 2-3...nu pentru acest defect si am crezut ca se rezolva si acest defect cu injectoarele schimbate....doar am crezut. E foarte cidat si nu cred ca o rezolv, deoarece nu se manifesta des si la o anumita perioada...desi ma seaca.
Multumesc.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Este acelasi regulator ca si inainte de schimbul injectoarelor?In carcasa filtrului de motorina ai pilitura?Cauza cu reducerea consumului s-ai putea sa fie de la regulator, pompa de injectie este cunoscuta ca face pilitura, care ajunge in regulator si il strica, care din cate am inteles ar fi din cauza motorinei de foarte proasta calitate de la noi, iar sistemul denso este mai pretentios fata de cel bosch.Inainte de schimbul de injectoare trebuia facuta curatarea rezervorului si facut schimbul de filtru.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In regulator NU ajunge span pt ca nu are cum. In el vine motorina direct din rezervor, iar spanul se opreste in filtrul de motorina.
Cautati o schema a sistemului de injectie, apoi incepeti ssa va dati cu parerea.
Umplem forumul cu tot felul de prostii, iar unii dintre noi le vor lua de bune.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Dar pompa care trage motorina din rezervor unde este localizata inainte de regulator sau dupa regulator?
Span nu cred ca are cum sa faca ca nu este o piesa care o faci la strung si sa rezulte material numit span.
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu exista pompa in rezervor la motorul asta
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Are incorporat in pompa de inalta presiune care trage motorina spre SCV, eu eram curios daca pompa asta se afla inainte de SCV sau dupa el, ca ea este raspunzatoare pentru pilitura.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
pai scv-ul e in pompa, si cred ca e inainte, pentru ca el regleaza debitul. nu?
motorina intra in pompa, nu in scv

ps, nu sunt mecanic, s-ar putea sa debitez niste prostii
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Curatarea rezorvorului a fost prima "opertinune" facuta, daca geseam span o vindem si nu mai investeam, dar nu am gasit gram de span si nici apa. Flitrul de motorina il schimb in jur de 10000 si este foarte curat.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
eu zic sa mergi asa cu ea ghiur. cand se va agrava, iti va da eroare. sau incearca la un service cu baieti priceputi pe opel. sunt mai multi la publicitate.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Momentan merg asa...nu face foarte des si nu cred ca va ceda ceva, iar despre "baietii priceputi" ma abtin sa comentez...eu unu nu am gasti...si pot sa va spun ca cunosc.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Scv-ul nu se defecteaza din cauza spanului ci din cauza frecarii componenteleor interne ale lui ,adica pistonasul cu corpul regulatorului din cauza materialelor din care sunt facute si mai ales a motorinei noastre de calitate indoielnica.Daca exista span ,acesta ajunge in rezervor pe retur si inapoi pe tur se opreste in filtru de motorina.In cel mai rau caz daca exista span ,asa cum se spune provenit din pompa de inalta acesta poate ajunge numai in injectoare.Cineva aici pe forum spunea ca ar fi gasit span in filtru si ca a incercat cu un magnet sa vada daca este metalic sau nu si zicea ca nu este atras de magnet,deci putea fi din aluminiu.Acum eu nu am demontat o pompa de inalta sa vad daca e din aluminiu ,dar stiu ca trebuie sa fie din otel de calitate....corect...nu...deci nu cred ca spanul provine din pompa de inalta.Cel mai probabil poate proveni din pompa de alimentare care exista la unele motoare si la altele nu.Asta este doar parerea mea.
Ai sa va dau si o schema a sistemului de injectie.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Regulator 1, cumparat cu 420 ron,facut in ungaria, a mers peste 20 mii km-motorina rompetrol.
Regator 2, cumparat cu 377 ron,facut in japonia(asa scrie pe cutie-eu nu cred/, mers 5000 km si a inceput sa dea rateuri-motorina mol.
L-am dat jos, am rotit pistonasul fara sa il demontez,am bagat motorina omv si functioneaza corect. O sa ii bag motorina doar de la omv sa vad daca se schimba ceva.
Daca incepe iar, o sa caut varianta de la meriva cu adaptor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR