Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@LuvRaluk,parerea mea este ca regulatorul e cauza.
Ti-am trimis pm.
Skip ads

  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Pãrerea mea este cã unde te duci la servis cine îți face diagnoza sa se priceapã sa citeascã toate valorile cum trebuie ca altfel te duci degeaba. Și eu am avut probleme cu oscilații la motor și am fost pe la vreo trei servisuri și mi-au spus probleme diferite fiecare, unul a zis ca sunt injectoarele altu ca e de vina egr altul nu mai știu ce abera și tot asa,pana la urma am luat legãtura cu Opel scanner și el ma ajutat un tip foarte de treaba, la mine a fost din regulatorul de presiune lam înlocuit și am scãpat de probleme acum mașina merge foarte bine, eu zic sa iei legãturã cu el și o sa te ajute. Multa bafta.
  • LuvRaluK

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
@viorel_bce: n-am primit nici un mesaj privat.
@george_iordan2008: problema e ca eu sunt in Cluj-Napoca ... Opel scanner presupun ca e in Bucuresti.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
se vede daca oscileaza presiunea in rampa. se poate vedea cu op-com . ia legatura cu colegii din cluj. eventual la topicul dedicat intalnirilor. eu sunt 90 % sigur ca e regulatorul. ia de ala la 400 ron si un an n-ai probleme ( teoretic )
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Eu spun sa cumperi direct un SCV si schimba-l. Sunt 2 surubele si o mufa. De ce spun sa-l cumperi direct: chiar daca nu este el devina, in cateva mii de kilometrii tot se va defecta. La acest motor (coincide cu cel de pe masina mea), regulatorul de presiune intra in categoria consumabilelor. Spun asta ca am ajuns la al 3-lea deja (astept sa-l primesc). Oricum, 90% probabil, este regulatorul de vina.
  • LuvRaluK

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Si care varianta de SCV ai folosit-o, si cat timp te-a tinut?
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Daca se opreste si motorul inseamna ca este regulatorul SCV-ul, eu la mine aveam doar oscilatiile, asa ca am schimbat SCV-ul cu unul de la opel-scanner ( bagi pe browser si cauti sa nu se considere reclama), am mers pe varianta mai lunga de regulator, nu mai am oscilatiile dar nu ma pot pronunta pentru ca am mers sub 1000 km, iarna nu merg cu ea.
  • LuvRaluK

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
M-a ajutat colegul viorel_bce cu o diagnoza (Multe multumiri si pe aceasta cale). Am vazut variatii mari la presiunea in rampa si am decis sa schimb SCV-ul. Am dat comanda la un magazin din zona (395 lei, Denso, cautat dupa serie sasiu - deci sper sa fie ce trebuie), maine il primesc si sper sa il si montez.
Daca totul e in regula, revin maine seara/sambata cu un mesaj.
Skip ads

  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Era bine daca tot il luai mai punei 200 lei si luai unul mai bun, in sensul ca este mai lung si are o constructie putin diferita de cel pe care l-ai comandat.Spor
  • LuvRaluK

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am montat azi regulatorul pe masina ... e un Denso "made in Japan". Am facut un drum de 80 km cu masina, deocamdata totul pare ok (nu a mai fluctuat vizibil relanti-ul nici cu motorul rece nici cu motorul cald, n-a murit deloc motorul). Vedem saptamana viitoare cum se comporta prin traficul din Cluj.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Teoretic vreo 10000 km ar trebui sa nu mai ai probleme.De pornit a pornit greu?
  • LuvRaluK

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Nu, a pornit din prima fara probleme.
Skip ads

  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am o intrebare pentru cei care au montat scv-ul de la "Tavi", ati constatat ceva modificari in functionarea motorului, la consum?
  • george_iordan2008

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Eu am montat la Tavi dar nu am luat în seama consumul. Tu ai vreo problema ți sa pãrut ceva aiurea la consum? Dã-mi și mie nr tãu de tel. sa vorbim.
  • APurice

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2017

  • Mesaj Privat
salut,
ma numesc Adrian si am si eu o problema cam cum s-a descris pe aici.
sa o luam de la capat. am un astra h 2006 z17dth. acum ceva timp am facut o curatare de admisie si egr si de atunci au inceput problemele la masina.
la relanti, DOAR cand se incinge bine, parca merge in 3 pistoane.
am fost cu masina de am schimbat/refacut injectoare, am schimbat GEAR PUMP ca si cod ar fi 0440020044. masina face la fel. am fost la baietii de la EDS, carora le multumesc ptr amabilitate, a ramas masina la ei o saptamana. nu au gasit absolut nici o problema la ea. nici injectoare nici admisie nici etanseitate nici compresie.
s-au facut teste la cererea si oferta de motorina, nimic. presiunea in rampa stabila nu fluctua absolut deloc.
mi-au recomandat update de soft la masina, lucru pe care l-am si facut la Opel Di-Bas.
rezultatul masina in continuare face figuri la relanti ( DOAR cand este incinsa ). daca masina a apucat sa se raceasca cu 1 grad, gata nu mai face......
mentionez ca am refacut si alternatorul. am ajuns sa o visez noaptea. masina are sistem de injectie bosch deci si regulatorul este tot bosch. pe acela nu l-am schimbat deoarece nu este nevoie comform TECH2 este in parametrii. masina porneste impecabil la orice temperatura nu tuseste nu face figuri. singura eroare pe care o am in bord este : ecn 0500-74.
mai urmeaza sa ii fac un test la electroventilator, am impresia ca nu functioneaza cum ar trebui ( este doar impresia mea ).
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Poate e egr de vina. Daca nu inchide bine cred ca face urat la relanti
  • APurice

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Revin cu complectari, egr a fost blind pânã acum câteva zile și fãcea la fel.
Vãd cã începe sã meargã prost de la 68-70 de grade. Nu sunt erori sau probleme înafara erori ecn-050074
  • daninebunu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Este regulatorul de presiune. Nu cumpara pentru opel ca il va strica din nou mașina. Eu am pus unul îmbunãtãțit. E pentru mitsubishi cu un kit potrivit. E aceeasi pompa pe mașina.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
omul are alt motor, nu e motorul cu probleme la regulator. cititi postarile inainte sa va dati cu parerea
asta nu inseamna ca nu e regulatorul. doar ca nu se poate pune omul la cumparaturi doar pe diagnoza unora.
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
daninebunu, ce cod ai pe motor? Si eu caut o alternativa mai buna la regulatorul de presiune pentru Z17DTJ. Poti sa ne dai detalii in legatura cu regulatorul compatibil de Mitshubishi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR