- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am avut putin timp sa studiez SCV-urile pe pagina DENSO si nu am gasit nicaieri SCV care sa aiba suplimentar cele doua adaptari ( flansa + "degetar").
Exista cele doua variante ( scurt si lung) care se folosec pe diverse marci si motorizari, insa niciuna nu are adaptarile respective.
Asta ma face sa cred ca adaptarile gasite pe la diversi furnizori nu sunt originale : pe ebay si aliexpres se gasesc SCV-uri varianta lunga, care au ambele adaptari.
Denso nu am gasit decat cu flansa de adaptare, fara acel "degetar".
Daca mai gasti un furnizor cu reperul "imbunatatit" in varianta Denso original, as fi curios sa il aflu.
Daca aveti timp, accesati likul de mai jos si selectati in functie de marca si motorizare.
http://www.denso-am.eu/e-catalogue/
in cazul Opel, avem:
kW Engine Codes Application years Notes
Cylinder
Part number
74 Z 17 DTH 03/04-10/ 4 DCRS300120
74/81/92 A 17 DTJ; A 17 DTL; A 17 DTN; A 17 DTR 10/10- 4 DCRS301110
81/96 A 17 DTC; A 17 DTE; A 17 DTF; A 17 DTS 12/09- 4 DCRS301990
De ex, DCRS301990:
Product specifications
Country of Origin
Hungary
Note
Check original installed partnumber before ordering
Product Status
Active
CHEVROLET CRUZE (09-)
CHEVROLET TRAX (12-)
OPEL ASTRA J (09-)
OPEL CORSA D (06-)
OPEL MERIVA B (10-)
OPEL MOKKA (12-)
VAUXHALL ASTRA VI (J) (09-)
VAUXHALL CORSA III (D) (06-)
VAUXHALL MERIVA II (B) (10-)
VAUXHALL MOKKA (12-)
OPEL 819153
OPEL 819172
VAUXHALL 55495697
VAUXHALL 55582725
Exista cele doua variante ( scurt si lung) care se folosec pe diverse marci si motorizari, insa niciuna nu are adaptarile respective.
Asta ma face sa cred ca adaptarile gasite pe la diversi furnizori nu sunt originale : pe ebay si aliexpres se gasesc SCV-uri varianta lunga, care au ambele adaptari.
Denso nu am gasit decat cu flansa de adaptare, fara acel "degetar".
Daca mai gasti un furnizor cu reperul "imbunatatit" in varianta Denso original, as fi curios sa il aflu.
Daca aveti timp, accesati likul de mai jos si selectati in functie de marca si motorizare.
http://www.denso-am.eu/e-catalogue/
in cazul Opel, avem:
kW Engine Codes Application years Notes
Cylinder
Part number
74 Z 17 DTH 03/04-10/ 4 DCRS300120
74/81/92 A 17 DTJ; A 17 DTL; A 17 DTN; A 17 DTR 10/10- 4 DCRS301110
81/96 A 17 DTC; A 17 DTE; A 17 DTF; A 17 DTS 12/09- 4 DCRS301990
De ex, DCRS301990:
Product specifications
Country of Origin
Hungary
Note
Check original installed partnumber before ordering
Product Status
Active
CHEVROLET CRUZE (09-)
CHEVROLET TRAX (12-)
OPEL ASTRA J (09-)
OPEL CORSA D (06-)
OPEL MERIVA B (10-)
OPEL MOKKA (12-)
VAUXHALL ASTRA VI (J) (09-)
VAUXHALL CORSA III (D) (06-)
VAUXHALL MERIVA II (B) (10-)
VAUXHALL MOKKA (12-)
OPEL 819153
OPEL 819172
VAUXHALL 55495697
VAUXHALL 55582725
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Probabil, comerciantii impreuna cu mecanicii, au fost inventivi si au adaptat la regulator, flansa si degetarul. Acum, ca la aceste adaptari se foloseste un regulator original sau unul contrafacut, asta este partea a 2-a. Teoretic se poate utiliza fie un regulator original, fie unul contrafacut.
Oricum, bine ca exista si varianta asta. Din pacate, eu mi-am comandat din nou, un regulator scurt, probabil contrafacut, de pe ebay din Anglia, era cel mai ieftin ce-l gaseam in Europa. Daca tine 10000 - 15000 e bine, cam atat au tinut si celelalte si probabil erau si ele contrafacute. Eu oricum ,abia ajung la 8000 pe an.
Oricum, bine ca exista si varianta asta. Din pacate, eu mi-am comandat din nou, un regulator scurt, probabil contrafacut, de pe ebay din Anglia, era cel mai ieftin ce-l gaseam in Europa. Daca tine 10000 - 15000 e bine, cam atat au tinut si celelalte si probabil erau si ele contrafacute. Eu oricum ,abia ajung la 8000 pe an.
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am gasit adaptarile la extraordinarul pret de 13$. Abia astept sa vad daca se potrivesc pe regulatorul ala lung. Poate asa facem ceva economii 🍻
https://m.aliexpress.com/ite...p;addresstype=600
https://m.aliexpress.com/ite...p;addresstype=600
APurice
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut bãieți,
Revin cu problema mea scrisã mai sus. Dupã ceva timp am descoperit cã cel care mi-a vândut mașinã a pus pe mașinã senzor crank de la facet Am fost la EDS și am fãcut revizia ( la 9800 km și 1an ) cu filtre man și ulei gm am schimbat și respectivul senzor. Este o schimbare mare fațã de ce era dar tot fluctueazã relantiul. Am pus opcom pe mașinã pentru a vedea turațiile mașinii. Când face aiurea turațiile se duc undeva in 87x 88x, adicã scad sub pragul de 900 rpm. Dupã 10 sec am vãzut cã nu mai scad sub 900 adicã variazã doar peste 900 iar atunci mașinã merge impecabil. Pânã acum nu am putut sa merg la drum lung din cauza condițiilor meteo. Cat am mers cu ea de a ajuns pe la 90° începuse sã fluctueze la fel ca înainte și se mișcã și turometrul pe bord. Trebuie fãcut ceva in mod deosebit dupã schimbarea senzorul de crank? Sau îl citește și aia e.
Vã mulțumesc
Revin cu problema mea scrisã mai sus. Dupã ceva timp am descoperit cã cel care mi-a vândut mașinã a pus pe mașinã senzor crank de la facet Am fost la EDS și am fãcut revizia ( la 9800 km și 1an ) cu filtre man și ulei gm am schimbat și respectivul senzor. Este o schimbare mare fațã de ce era dar tot fluctueazã relantiul. Am pus opcom pe mașinã pentru a vedea turațiile mașinii. Când face aiurea turațiile se duc undeva in 87x 88x, adicã scad sub pragul de 900 rpm. Dupã 10 sec am vãzut cã nu mai scad sub 900 adicã variazã doar peste 900 iar atunci mașinã merge impecabil. Pânã acum nu am putut sa merg la drum lung din cauza condițiilor meteo. Cat am mers cu ea de a ajuns pe la 90° începuse sã fluctueze la fel ca înainte și se mișcã și turometrul pe bord. Trebuie fãcut ceva in mod deosebit dupã schimbarea senzorul de crank? Sau îl citește și aia e.
Vã mulțumesc
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am comandat adaptorul: sa vad cand vine.
Voi verifica cotele exterioare sa vad daca este pe dimensiunile regulatorului scurt.
Daca e ok, comand regulator denso lung si fac proba pe masina.
Desi nu am probleme cu oscilatiile, este bine sa fiu pregatit.
Acum am varinata scurta si merge ok. Motorina bag doar vesiunea premium de la rompetrol si omw.
Cu ultimul regulator am mers cam 30 mii. Cel de pe masina, pe care l-am cumparat din RO, a mers ok cam 5000 si a facut fite. L am desfacut si am rotit pistonasul: de aprox 10mii e bine. Sa vedem pana cand.
Voi verifica cotele exterioare sa vad daca este pe dimensiunile regulatorului scurt.
Daca e ok, comand regulator denso lung si fac proba pe masina.
Desi nu am probleme cu oscilatiile, este bine sa fiu pregatit.
Acum am varinata scurta si merge ok. Motorina bag doar vesiunea premium de la rompetrol si omw.
Cu ultimul regulator am mers cam 30 mii. Cel de pe masina, pe care l-am cumparat din RO, a mers ok cam 5000 si a facut fite. L am desfacut si am rotit pistonasul: de aprox 10mii e bine. Sa vedem pana cand.
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Foarte buna ideea cu masuratorile. Ma gandesc ca, asa au facut si cei ce vand regulatorul pe la noi. S-au inspirat de la Toyota care are o asemenea adaptare. Au cumparat setul si au probat daca se potriveste sau nu. Nu am gasit la vanzare o alta varianta de adaptor si flansa deci, teoretic, acest set este unic, rezulta ca, se va potrivi. Daca erau mai multe variante la vanzare, exista un risc sa nu se potriveasca.
In acest caz, un regulator original lung + setul de adaptoare + filtru motorina schimbat la timp si de calitate + motorina premium = 30000 - 50000km fara probleme.
In acest caz, un regulator original lung + setul de adaptoare + filtru motorina schimbat la timp si de calitate + motorina premium = 30000 - 50000km fara probleme.
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Foarte buna ideea cu masuratorile. Ma gandesc ca, asa au facut si cei ce vand regulatorul pe la noi. S-au inspirat de la Toyota care are o asemenea adaptare. Au cumparat setul si au probat daca se potriveste sau nu. Nu am gasit la vanzare o alta varianta de adaptor si flansa deci, teoretic, acest set este unic, rezulta ca, se va potrivi. Daca erau mai multe variante la vanzare, exista un risc sa nu se potriveasca.
In acest caz, un regulator original lung + setul de adaptoare + filtru motorina schimbat la timp si de calitate + motorina premium = 30000 - 50000km fara probleme.
De curiozitate, ce sunt protectiile alea negre din cauciuc-plastic, care se gasesc in set?
In acest caz, un regulator original lung + setul de adaptoare + filtru motorina schimbat la timp si de calitate + motorina premium = 30000 - 50000km fara probleme.
De curiozitate, ce sunt protectiile alea negre din cauciuc-plastic, care se gasesc in set?
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- **
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
KDaniel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut...acum 2 ani am postat si eu o intrebate despre oscilatii la relantiu...si am aflat de la voi ca este regulatorul de presiune....
In fine..l-am lasat asa cum facea...si am mers cu masina vre'o 40000 km...problema e ca acum a inceput sa se si opreasca in mers....si e cam nasol
A gasit cineva remediul sau rezolvarea pt acest regulator..?
Va multumesc mult...!
In fine..l-am lasat asa cum facea...si am mers cu masina vre'o 40000 km...problema e ca acum a inceput sa se si opreasca in mers....si e cam nasol
A gasit cineva remediul sau rezolvarea pt acest regulator..?
Va multumesc mult...!
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
KDaniel
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat