Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
printr-un noroc chior, in vizita mea la Budapesta, saptamana trecuta, am avut ocazia (poate singura in viata) sa merg ( ca pasager, din pacate) peste 2h cu un aston martin db9 volante (versiunea decapotabila, adica). nu prea are legatura cu forumul si sper sa nu supar pe cineva dar mi s-a parut o situatie destul de rara sa vad live o astfel de masina (d.p.d.v al bugetului desigur).

http://www.astonmartin.com/...rs/db9/db9volante

ca microrezumat: 450cp care te tin lipit de scaun cu o senzatie similara decolarii cu un 737, un motor care rage suficient cat pietonii din Pesta sa faca un pas inapoi pe trotuar, materiale impecabile in interior...desi ma asteptam la 1001 de gadgeturi de la masina lui Bond, se pare ca britanicii tin mult la stilul clasic si totul este bun gust 100%.

Nu vezi un volan incarcat de comenzi (comanda electronica a cutiei e mai mult decat suficenta) iar navigatia utilizeaza vocea actritei din Bond (nu sunt un fan al filmelor 007 stiu doar ca e madame cea cu parul carunt si tunsa scurt, care este sefa lui 007 or smth :lol: imi cer scuze fanilor :wink: ) ca sa te simti ca un adevarat agent MI6.

pacat ca are cutia automata , mi-ar fi placut sa vad in actiune o cutie manuala si mai ales intr-un oras cu drumuri largi, libere..dar Budapesta nu e chiar locul ideal sa simti cei 450cp. :shock:

oricum, poate e sindromul Vulpea La Struguri dar nu prea isi justifica banii masina asta...e parerea mea dar, sincer, mai degraba "dau pe spate" cand vad o Impreza WRX. Recunosc, nu se compara feelingul unui monstru de lux..oricum nu am indraznit sa intreb cat a costat masina, mai ales ca nu cunosc proprietarul prea bine.
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sprea oripilarea unora am sa-ti raspund eu Very Happy
In primul rand, masina are cutie automata pentru ca altfel nu ai putea/stii sa stapanesti puterea motorului la un nivel optim. In al doilea rand, esti sigur ca nu avea steptronic? Confused
Masina costa in jur de 150k euro(versiunea volante) si nu stiu ce iti spune tie ca nu face banii...
Incearca sa te gandesti la o masina cupe cabrio care din start costa mult, apoi la faptul ca este asamblata manual in anglia, apoi ca are numai materiale super scumpe(piele, fibra, cristal, aluminiu), apoi ca are performante la care se ajuge cu greu(suta in 5 secunde), apoi ca este masina de lux si nu in ultimul rand ca este un Aston.
Tocmai faptul ca ai mers cu ea si ai avut timp sa o studiezi indeaproape, iti spune ca nu merita si ca mai mult te surprinde un impreza, fara intentia de a te jigni iti zic ca aceste masini nu au nici o treaba si nu se cade sa faci o asa afirmatie. In fond este vorba de gustul tau...
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu ma jignesti si chiar subliniez ce-am zis: " oricum, poate e sindromul Vulpea La Struguri dar nu prea isi justifica banii masina asta...e parerea mea "

stiu ca e asamblata manual etc.....nu sunt pustiul din spatele blocului care saliveaza la calibra cu superspoilere care baraie pe stradutze.
dar deja la astfel de preturi pt o masina, consider ca, indiferent de politica de marketing, totul este pur subiectiv. eu sunt mai din popor, prefer sa ma rezum la chestii mai usor tangibile iar chestia cu luxul nu ma prea impresioneaza. recunosc, totul numai piele (rosie pe bord si scaune), piele intoarsa pt interiorul plafonului etc...dar asta e perceptia mea. deja de la un anumit nivel de echipare, chiar nu vad justificarea acelei executii. dar ma rog, e un concept folosit la scara larga de producatorii de lux...sa simti ca dai banu gros pe o masina handmade, custom-made sau cum vrei sa ii zici.
dar nu stiu cum ai putea face diferenta intre asamblarea manuala sau automata a unei masini, daca nu ti s-ar spune?
parerea mea e ca marketingul poate schimba intreaga gandire a cumparatorului sau a individului in general, incat oamenii uita de realitate.

nu neg ca e o supermasina (da , avea steptronic, dar nu e chiar acest sistem, in sinea lui, o cutie automata? mai ales ca poti selecta doar modul Drive, daca nu ai chef sa schimbi din comenzile de pe volan?) dar daca vrei performanta, eu cred ca gasesti mai ieftin. daca vrei lux, la fel, cred ca poti gasi si mai ieftin.

am observat ca esti fan Aston si ma asteptam la reply-ul tau - nu interpreta gresit, nu am spus ca are puncte slabe masina asta, dar pentru a te invarti cu o asemenea masina pe niste stradute ca in Budapesta sa dai atatia bani doar pentru ca spui ca ai un Aston Martin, nu consider solutia potrivita. Oare daca costa 40-50mii euro maxim, ar mai fi fost considerata la fel? :?:
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Sa stii ca nu fac pasiuni pentru masini din prisma pretului. Ca sa iti dau un exempu, pot zice de veyron pe care se cere 1 milion iar eu n-asi da un ban(la figurat) pentru ca nu imi place, nu este o masina de apreciat si pe langa asta si-a demonstrat incapabilitatea.
Cred ca 99% din astonuri sunt detinute de pasionatii de acea marca.
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca Aston Martin ar mai fi ceea ce a fost initial (o firma mica, exclusivista, cu oameni pasionati care lucrau din tata in fiu acolo si de ex. semnau motoarele cand terminau de asamblat a.i. dupa 70 de ani se stie fiecare model cand a fost facut si de catre cine) as fi de acord 100% cu love4cars. Din pacate, preluarea de catre Ford a companiei si incercarile de "rentabilizare" si-au simtit efectul-vezi testele TopGear cu Vanquish si Vantage. Oricum DB9 face toti banii prin prisma valorii intrinseci-va las sa ghiciti care masina dintre DB9 si un Mercedes CL va fi mai valoroasa peste 20 de ani-si oricum exista masini care nu-si justifica valoarea nici in masura in care o face Aston.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
[quote="love4cars"]Sa stii ca nu fac pasiuni pentru masini din prisma pretului. Ca sa iti dau un exempu, pot zice de veyron pe care se cere 1 milion iar eu n-asi da un ban(la figurat) pentru ca nu imi place, nu este o masina de apreciat si pe langa asta si-a demonstrat incapabilitatea.
Cred ca 99% din astonuri sunt detinute de pasionatii de acea marca.[/quote]

te cred..asta incerc sa zic...ca tine mai mult de pasiune decat de performanta/lux etc...din pacate nu putem vorbi de asa ceva in RO decat foarte rar, pentru ca e suficient sa te uiti in jur si sa vezi ca X isi ia q7 doar pt are toata lumea si el nu are...sunt destui oameni cu un puhoi de bani si decat 1001 de brabus/amg-uri sl55 etc, m6-uri si eu mai stiu ce cayenne-uri pe comanda....ar putea sa isi ia macar un jaguar...dar romanul e roman..arata-i un aston martin si o sa te intrebe: e facut de ricky martin?

asa cum e frenezia asta cu SUV-urile...tot romanul isi doreste un "gip"...de la kia sportage la cayenne, nu prea aud oameni care sa se gandeasca care e utilitatea acelui SUV in conditiile in care 99% din timp si-l petrece in Bucuresti.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Inca se practica acea tehnica, vezi aici: http://img105.imageshack.us...91024x7681b13.jpg
La modelele veritabile (vezi DBS, Rapide etc) inca se trece numele celui care l-a asamblat iar la cumparare primesti cartea de vizita a respectivului. In momentul in care ti se pare ca se aude ceva sub bord acel inginer isi va aduce aminte ca a uitat sa stranga un surub Very Happy

Apropo de valoarea lor peste 20 de ani. Astonul valoreaza si acum mai mult si va valora si atunci mai mult ca mertu. Sau poate ma insel eu dar pana acum asa s-a intamplat. Trebuie sa recunosc ca CL asta nou arata aproape la fel de bine ca un aston.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ideea e ca orice Merc, oricat de grozav ar fi, este doar S-klasse mk.V sau VI etc. (doar o noua generatie intr-un nesfarsit sir de noi generatii). Un Aston este DB5, DB6...DB9 nu este un mk. X sau Y, nu este o masina "trendy", este "perena" (ca Bentley de ex.)
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eh, poate asa se vede si mai clar diferenta intre mentalitatea romanului si a unora din vest...ca la noi nu cred ca am duce lipsa de indivizi cu resurse financiare pt un aston martin...dar de ce sa nu isi ia un aemgheu sau mai stiu eu ce Smile...probabil ca atunci cand erau mici le pica cam greu aston martin la surprize turbo si au ramas marcati, in schimb, de s--klasseul din anii 80 care se tot repeta Smile

asa cum mai degraba apreciez un proprietar de g-klasse sau defender decat toata gloata cu santa-fe-uri si pseudo-masini de teren..dar nu vreau sa intru in detalii ca intindem prea mult topicul si o dau pe aratura Smile
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai la romani daca ai infinity, toareg sau murano cica ai masina de lux. De fapt tind sa cred ca aceste masini sunt facute exact pentru oameni care sunt praf in ale masinilor (drept dovada arunca o gramada de bani pe aceste masini). Li se pare ca sunt mai bazati daca conduc un suv si ca sunt mai cooli. Unora li se pare tiganie si de prost gust, dar de ce asi accepta sa vad pe strada numai struto-camile gen sang yong, hyundai, kia si altele, in detrimentul merturilor si al bimurilor!?
Asa este si cu aemgheul. In romania se cumapara multe masini de 100k e dar chiar si cel mai bogat se gandeste la service pt masina lui(pentru ca vede masina ca pe o fita, sa se sparga in figuri cu ea, nu o vede ca pe o pasiune). Nu ai service - nu te atrage masina respectiva pentru ca este pacat sa lipseasca o seara din parcarea de la nova brazilia.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
tinand cont ca fosta mea sefa era proprietara de seleu v8 luat de barbatel, mare manager si proprietar de televiziune dar mergea cu 50kmph si avea o armata de oameni care i-l plimbau pe la revizii (mai nou isi luase maserati Smile, eu cred ca romanul pur si simplu nu stie alte masini decat cele pe care le vede in reviste si pe bannere prin oras. reviste romanesti desigur, nu va inchipuiti ca daca omul isi permite weekenduri la paris si milano in fiecare luna, si stie altceva decat romana. revista ciao/star etc...sa verifice daca au aparut sau nu Smile

daca nevasta nu stiu carui fotbalist, care o arde la nu stiu ce Aquarium sau Casa di David aparea cu DB9, sa vezi cum se umplea Bucurestiul...ca bani sunt destui...si de Pagani Zonda etc.

Dar stii ceva? Mai bine sa nu se umple...ca m-am saturat de proprietari de fiare (salbatice) cu 400+ cp care le iau doar pt a avea ce parca la Bamboo si habar nu au, daca ii intrebi, daca au tractiune fata sau spate Smile crede-ma, respectiva cu seleu habar nu avea daca are fwd sau rwd Smile Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR