Ai uitat parola?


  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am probleme cu Opelul meu, intr-una din dimineti am pornit-o, am lasat-o pornita sa se incalzeasca ( voiam sa am caldura in masina cand ma urc in ea ), si dupa vreo 15 minute cand am iesit din casa sa plec am constatat ca s-a oprit motorul. De atunci nu am mai reusit s-o pornesc. Am verificat furtunasele de retur si am constatat ca erau fisurate, le-am inlocuit dar tot nu porneste ( cred ca s-a dezamorsat pompa ). Cum s-o pornesc ? Stie cineva ? Cum pot amorsa pompa ? Motorul e 2.2 TDI. Multumesc anticipat.
  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
colegule ai pm (private message)
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega X25td din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa se auto amorseaza ! singura .
Daca vrei sa o pornesti usor foloseste un sprey de eter care este pe la tractoristi moderni si dai de doua ori Fas,Fas in galeria de admisie.
Sau: o baterie puternica, slabesti conducta la un injector sau doua si dai la automat in reprize scurte iar intre ele stai cu contactul pus,timp in care pompa din rezervor va impinge motorina spre pompa .
Alt ceva nu poti face !
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,698
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu stiu una care nu pornea cu baterie buna- intre timp am rezolvat-o vezi semnatura Very Happy , nu se autoamorsa neam, si nu exsta pompa in rezervor -aici cred ca erau beti injinerii sau se gandeau mai mult la Opel Performance center Smile))
  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa nu cred ca se amorseaza singura... Am incercat s-o tractez aseara, dar tot nu a pornit. Astazi dupa amiaza va veni un "mecanic" sa incerce sa-mi amorseze pompa. Va tin la curent si va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 425
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
eu cred ca-i pompa dusa, sper sa ma insel.
  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Sper sa te inseli, Mishu2000. Crezi ca pompa se duce asa repede, fara niciun semn inainte, nimic ? Eu n-am avut nicio problema cu masina asta pana acum, si nici nu cred ca o pompa poate pica asa, dintr-o data. Oricum furtunasele erau sparte, sper sa fie numai ele de vina, sa nu fie si altceva.
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 425
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Crede-ma ca asa pica, spun asta din experinta. Poate ai noroc si a fost din furtune, dar motorul asta se amorseaza foarte repede, 3-4 chei si porneste. Bafta!
  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
La Opel Omega Caravan, la motorul asta, chiar si dupa schimbul filtrului de motorina trebuie amorsata pompa.
  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Masina e foarte lunga si traiectul motorinei e foarte lung ( n-o spun eu, eu nu ma pricep, o spun mecanicii )
  • jimmy87

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega Y22dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
sall.in leg cu problema ta.la fel am avut si eu cu omega mea si am sfarsit prin a o dezmembra.(a mai avut si alte probleme).dupa ce am dezmembrat-o mi a zis un coleg ca si el a avut aceeasi problema cu a lui.cauza se pare a fi un releu.verifica releele.il sun si il intreb care releu e m ai exact.bafta
  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca poti afla despre ce releu e vorba, ti-as fi recunoscator.
  • jimmy87

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega Y22dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
am reusit sa vb cu el si la el a fost releul de bujii.sper sa ti fie de folos.daca e releu suna ma si iti trimit eu unul. 0751497001.nu imi trebuie bani pe el.bafta
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,182
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
poate a inghetat motorina pe conducta, vezi sa nu ai ceva pata de motorina sub masina, la 15 minute sa zicem ca a mers ce era prin motor si prin conducte, sau poate este infundat traseul de la rezervor pana la pompa
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 425
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Inchetat pe vremea asta, 15 minute cu motorina din pompa si conducta, nu prea cred
  • jimmy87

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega Y22dth din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
ai verificat releu?
  • Adrian2009

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu care este releul de bujii si partea proasta este ca n-am niciun mecanic priceput pe langa mine. A venit unul aseara , a desfacut teava la injector si a incercat s-o amorseze dar degeaba. Dupa 10 min a plecat si a zis ca vine azi s-o remorcheze.N-a mai venit. In filtru era motorina. Nu stiu unde sa gasesc un mecanic bun de Opel
  • Otomega25

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega Y22DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
BAI FRATILOR ! Ma mir ce pot sa citesc pe aici... motorina inghetata , pompa se autoamorseaza, releu de bujii... nu va da.ti seama ce spune.ti ? am omega din 2007 si am avut,o dezamorsata de cel putin 5-6 ori ! ce spune-ti sunt aberatii ! Singurul care a avut dreptate este colegul drogas, omega daca nu o tractezi 100-200 de metri nu o sa.ti porneasca in veci ! si clarific niste lucruri care oricum sunt clarificate pt dieselisti- releul de bujii ajuta pornirea dar nu o Asigura ! conducta desfacuta ajuta dar nu atat de mult incat sa.ti porneasca asa repede chiar daca ai baterie noua !poate la alte motoare dar nu la omega mai ales ca omega are 5 metri de conducta, pompa dusa... pai daca functiona motorul la relantiu ?! colegul iriahu aveam mai mari pretenti la tine...(fara suparare) po-ti sa-i dai la automat si sa consumi 2-3 baterii pana iti porneste, daca iti porneste ! P.S.- loganul 1.6 tracteaza fara probleme (daca soferul stie sa tracteze) omega... chiar de cateva ori... vectra B 2.0 diesel fara nici.o problema! Colegul Adrian2009 ai nr meu de tel ? si de ce nu m-ai sunat sa te ajut sa o tractezi desi ti.am spus asta in mesaj privat ? crezi ca iti cer bani ca ,,mecanicul"" care a venit la tine ?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,698
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Am avut-o dezamorsata si cu o bujiie arsa. Am schimbat bujia, atat ii trebuia sa se rupa la ce nervi aveam ii dadeam foc, ma rog am bagat motorina cu gura dupa filtru pana dadea pe retur, am aerisit pe la 2 injectoare si nema pornire. Afara erau -10 grade si aveam pompa de injectie reconditionata, bateria tocmai o luasem de pe redresor ... Atunci mi-am dat seama ca neaparat trebuie un logan benzina. Il am de 2 ani si e beton... On topic desfa toate 4 conductele si da la automat daca nu vine motorina cu presiune poti sa te apuci de pompa de injectie. Nai ales ca ai tractat-o e cam clar in opinia mea... Calculatorul
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega X25DT din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Tot fara suparare pt. colegul Otomega25 si eu am omega 2.5td din 2004 si am ramas si eu fara motorina dar dupa ce am umplut rezervorul dupa 5 sau 6 chei la automat a pornit de fiecare data. Si apropo, cum faci daca ai cutie automata, cazul meu? Daca se banuie ca este aer pe conducte, asa lungi cum sunt, solutia este sa alimentezi pompa din rezervor cu 2 fire direct de pe baterie si sa vezi daca vine motorina dupa filtru sau la intrarea in pompa de injectie si dupa aceea sa-i dai la automat.Tot nu-l inteleg pe Adrian2009 daca are nr. de tel. al lui Otomega25 de ce nu l-a sunat.....

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata