Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am un opel vectar 2004 motor 1910 120 cai! daca merg incet si ii schimb treptele fara sa o accelerez prea tare nu fluiera turbina daca ma dau putin la ea fluiera incepanad de la 1300 turatii dar de la 2300 nu prea sa mai aude fluierand asa tare! din ce cauza o fii sau e ceva normal?
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu este normal sa fluiere, dar nici capat de tara nu e. Cand turbina incepe sa fluiere, inseamna ca are uzura pe ax. Merge si asa o vreme daca nu te deranjeaza.
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
si ce ias putea face ?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Sincer nu stiu exact. Eu am lucrat pe un Diesel si cand a inceput sa fluiere, era inca in garantie si l-am schimbat. Nu stiu daca poti sa schimbi doar componente, sau trebuie schimbat cu totul. Atunci mi-au zis ca merge si asa pana pica turbo, dar fiind in garantie, nu am asteptat sa cada.
Skip ads

  • opelsped

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2012

  • Mesaj Privat
eu stiu ca se schimba tot miezul din ia.....se repara....trebuie sa mergi cu ia si iti schimba axul si tot miezul din ia.....costul este undeva la 800 si poate ajunge la 1200 lei....
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Se schimba tot (miezul cu ax cu tot), mai putin carcasa care este din 2 buc. E normal sa fluiere, doar noua din fabrica nu fluiera. Eu am schimbat tot miezul (ax rupt), am montat pe masina si tot fluiera. Grija mare la ulei, e vinovatul principal pt ruperea axului. Se blocheaza evacuarea si baga uleiul din motor pe evacuare. Numai senzorul de dinaintea filtrului de particule e vreo 1200 Ron, basca repararea turbinei vreo 1200 Ron.
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
mi sa spus ca poate sa fie si rupt furtunul pe undeva k nu e fluierat sa zici k se aude ceva in ia , fluiera ceva genul cum ar pierde pe undeva!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la cele de 1.7 101CP CDTI tot asa fluiera turbina si este normal dar este un fluierat mic si specific.
sfatul meu este urmatorul: desfa tubulatura de la intrarea in turbina apoi cu mana verifici daca are joc axul turbinei si daca se invarte usor. poti verifica si daca are ungere suficienta desfacand tubul care aduce uleiul la turbina si sa te uiti daca este ulei cum trebuie acolo. vezi ca la unele are o sita mica care se infunda si nu mai vine ulei la turbina si atunci se duce naibii de se rupe axul. verifica si toata tubulatura de aer si mai ales la imbinarea la coliere. succes
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca turbna de la Z19DT trebuie sa intre de la 1300 RPM
cred ca intra pe la 1800 RPM
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Turbina intra de la pornirea motorului.....dar ii creste viteza de rotatie in functie de cantitatea de gaze arse care ies din cilindri si in acelasi timp baga o cantitate mai mare sau mai mica de aer ,asta cu ,,intratul turbinei,, este ceva aberant....ea(turbina) se roteste atit timp cit motorul functioneaza
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
foate corect
insa "o simti" pe la 1800 nu la 1300...
  • autoph12

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
O simti la 1800 pentru ca atunci e in cuplu maxim....
Skip ads

  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La toate motoarele echipate cu turbina GT1749Mv ,un fluierat este normal. Daca acest "fluierat" seamana cu o pierdere de aer, trebuie verificata tubulatura, respectiv intercooler-ul.Propun sa incepi verificarea in zona jonctiunilor (colierelor).
  • bog4an

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
are cineva idee care este presiunea max acceptata de o turbina de vectra c de 120 cp?
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Si eu sant curios care este presiunea maxima pentru turbina vectra c z19dt ca am fost la mecanic a pus testerul pe masina si imi spune ca e presiune prea mare pe turbo
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Plus ca se aude un usor fluierat de la 1300 pana la 2300 rotatii pe minut am mers astazi vreo 70 de km cu treapta a treia la 3500 de ture sa isi faca regenerarea dar tot da cu fum masina, clapeta de acceleratie am curarato egr e curarat, furtunul turbo verificat, vacumul e ok injectoarele pompeaza bine intrebarea mea este daca nu da nici o eroare in tester de unde stie tipul ca am presiune mare pe turbo? ma cam baga in ceata, ar mai fi o regenerare forțatã sa fac cu testerul pe ea dacã nu sigur e turbo, interesant e ca trage ca nebuna doar fluieratul acela si fumul negru ma rupe in doua
  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Presiunea max. la mine (motor z19dth,150cp serie, remapat la 200cp) este de 1.68bari.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR