Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Avand in vedere dorinta,cel putin arzatoare,de a-mi conduce din nou si cat mai grabnic masinuta si la sugestia "mesterilor" am cumparat componentele respective..In niciun caz,nu din dorinta de a contribui la prosperitatea vreunui furnizor de piese.
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu m-a chinuit decat vreo 3 ore dar la distanta de o saptamana intre ele, 1.5 ore intr-o sambata si inca 1.5 ore in sambata urmatoare.

referitor la THE END, de unde anume incepe ca la unii deja a venit data de 22 Smile


-Nu moare Romanu` cand vrea Mayashu`....

Apocalipsa Fericita!


Ultima modificare facuta de Bunicu la Vin 21 Dec, 2012 11:35 pm
  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu intrebarea la problema mea:ma poate ajuta cineva cu vreun sfat sau poate daca exista cineva sa mai fi intalnit situatia asta?
Multumesc
  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Bunicu a scris:pentru ca eu sunt initiatorul topicului si pentru ca asa este normal si elegant, vin aici cu rezolvarea problemei in cazul meu:

Contactul (partea lui electrica) nu mai trimitea tensiune la unul din relee. Am demontat contactul, am remediat problema, era flamat foarte tare , curatat cu smirghel, sters,gresat remontat si testat. Problema rezolvata. Totul merge ceas.



Contactul,daca ne referim la "comutator pornire",este chiar schimbat cu unul nou-nout.
Skip ads

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Verificati pinul 39 din mufa ecu(calculator de motor),este un fir negru pe care trebuie sa aveti 12V prin contact.
  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pt sfat!Voi incerca si asta..in dimineata asta ma intorc la service
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Florrrentin a scris:Va salut baieti!

Masina in cauza,este o ASTRA G HATCHBACK motor 2.0 16V DTI,(Y20DTH)2004-2005.
Problema este ca,dupa ce am oprit masina si am scos cheia din contact,motorul mergea;nu l-am putut opri decat dupa ce am bagat-o in viteza.
Cand incercam insa sa o repornesc,imi palpaia martorul check si nu mai putea fi pornita decar cu scoaterea/repunerea bornei bateriei.
Nu ai precizat daca dupa oprirea motorului(in viteza), scoaterea cheii si luarea piciorului de pe frina ,bordul a ramas aprins(alimentat),.Problema cu pilpiirea martorului,consta in nerecunoasterea cipului din cheie,fapt ce face imposibila pornirea. @cristi_bv,pinul cu plus de cheie,este pinul 16(negru),conform Autodata si TIS 2000.Pinul 39(alb/negru),face posibila comunicarea calculatorului cu senzorul de vacuum admisie.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Corect,in graba nu am vazut ca este PSG16.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR