Ai uitat parola?


  • gvas_2004

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1.7 CDTI din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H 2006 1.7CDTI. De la o vreme, cam reproductibil, daca merg constant la 2000RPM in a II-a, a III-a sau a IV-a, intrerupe, merge sacadat.

Eu am crezut ca e motorina, de obicei pun de la Agip. Am pus si de la OMV sau MOL si parca a mai disparut.

Nu stiu ce sa cred? Inainte de a ma duce in service, daca aveti un sfat ar fi bine venit.

Mersi,
  • petre p

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari tuturor forumistilor,
sunt posesorul unui astra classic II 17 cdti, 2005
problema e ca in jurul turatiei de 2000, cand motorul e cald se simte o smucitura in toate treptele de viteza, e foarte enervant mai ales in a III pe la 55-60 km/h
problema dispare(cel putin nu o mai simt) la turatii de peste 2500
erori nu sau memorat in calculator
ce ziceti voi ca ar putea fi? si cum se poate remedia?
multumesc.
  • axl666

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
E greu de spus care e problema. La mine de exemplu facea cam tot la fel, dar nu numai la 2000rpm (mai facea si la viteze mai mari, cand depaseam 3000rpm). Simptomele erau mersul sacadat sau niste intreruperi scurte. Eu am schimbat filtru motorina (super imbacsit dupa 8000 km facuti in Romania) + aer (foarte murdar si plin de tot felul de zburatoare si nisip) si am alimentat de la o vreme doar de la o benzinarie Mol si nu mi-a mai facut probleme.
Dar totul e relativ............dupa cum spunea un om de stiinta.
  • cox
  • Membru bebe
  • 5 mesaje
  • din 03 Jan 2007
  • Locatie: Targu Mures
  • cox

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Astra Z17DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, am o problema identica. sacadeaza in jurul turatiei de 2000 rpm. voi face o programare la service, masina are doar 4 luni si 10.000 km. voi scrie ce s-a rezolvat dupa vizita la service.
Toate cele bune
  • petre p

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut la toti si La multi ani.
Sunt curios ce iti va zice tie la service.
La mine la astra 17cdti face tot de pe la 10.000 km si am fost si in service
au facut un tester nu au gasit nimic in neregula, au schimbat si filtru de motorina care nu era foarte murdar dar problema nu a disparut
testul si filtrul au trebuit platite.
Sa vedem ce-o sa fie la tine.
multa bafta!
Si sa ne scrii.
  • cox
  • Membru bebe
  • 5 mesaje
  • din 03 Jan 2007
  • Locatie: Targu Mures
  • cox

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Astra Z17DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la service. Bineinteles ca nu au gasit absolut nimica pe tester, mi-au si aratat, functioneaza in parametri optimi totul. Au vrut sa faca un update de soft dar ziceau ca e ultima versiune. Nu mi-au cerut nici un ban pentru testare, au spus ca e garantie. Totusi mi-au recomandat sa schimb carburantul, cel putin un plin, sa vedem daca mai face. La urmatorul plin pun diesel euro5. sa vedem daca dispare sau nu. Va tin la curent.
PS: ca fapt divers, la intoarcerea de la service nu mai mergea sacadat. O fi speriat-o baietii de acolo Smile
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
sper ca nu confundati cu cresterea brusca de putere in jur de 2000 de rot/min,tipica pt astra diesel 1.7;asta a fost cica principalul neajuns pt care a iesit in niste teste Golf4 inaintea Astrei
'Zvicul' asta depinde bineinteles de temperatura,carburant,starea debitmetrului,la mine e f pronuntat la rece;dar eu am DTI nu CDTI
  • Ridick

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Patesc aceasi chestie....trag concluzia ca este o "falsa" problema generala, posibil un "bug" in modul de comanda al injectiei.
Fac mentiunea ca masina mea are 140.000 km, la tester nu au fost gasite erori de functionare, schimb ulei si filtre la 10.000 km si alimentez MOL sau OMV.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ridick a scris:Patesc aceasi chestie....trag concluzia ca este o "falsa" problema generala, posibil un "bug" in modul de comanda al injectiei.
Fac mentiunea ca masina mea are 140.000 km, la tester nu au fost gasite erori de functionare, schimb ulei si filtre la 10.000 km si alimentez MOL sau OMV.


La y20dth se cam murdareste /blocheaza EGR,mai mult ca la altele;l-ati curatat?
  • G-power

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Sa nu fie celebrele lipituri reci de la calculatorul de injectie Sad
  • Ridick

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Imi propun sa curat valva si rampa EGR de cand am luat masina, o sa o fac cand "da coltu' ierbii" si va anunt rezultatul.
Sper sa nu fie "celebrele" lipituri"!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pai modelul y17dt a facut celebre aceste lipituri,la y20dth inca nu am auzit de cazuri
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,015
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra y 22 dtr din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
si la mine se manifesta la fel
intrebat un mecanic si a raspuns ca la opel si in general motoarele de origine gm se comporta cam la fel.
personal am fost de alta parere,adica am pus in discutie filtrele si am schimbat filtrele de aer si motorina si? exact. nu mai fluctueaza deloc .
la 2000rot functioneaza fara intreruperi sau socuri
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,698
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Si la mine se simnte ca nu merge rotund cam la 1700 de rotatii la relanti, am mai observat treaba asta inca la 2 Astre Y 20 DTH(DTL ma rog a lu' Florinike si a lui Odiviu xwx), asta dupa ce am fost la tester si nu a iesit nimic, m-am dus si la Hagi(turcul de pe Cutitul de argint, as in pompe de injectie) , cand i-am zis defectul si ce masina am m-a intrebat : Motorul Ecotec ? Laughing zic da, a zis ca e des intalnita la tipul asta de motor si ca functioneaza bine mersi si asa ... mult timp, nu e necesar sa se umble la pompa de injectie si a zis ca nu garanteaza ca dupa nu mai face dar garanteaza ca banii ii incaseaza indiferent daca se rezolva sau nu Cool , acum ce ma gandeam eu sa curat admisia si sa vad dupa daca nu cumva de acolo vine...
Faza e ca nu mai face cu motorul cald ci face am observat cand e frig afara, ... filtrul de motorina il schimb la 5000 de km si iese jegos si deci nu e din filtre ...trageti voi concluziile
  • swiss

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1,7cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
si eu am o astra classic 2006 si face la fel. nu cred ca e din filtre sau din carburanti. motorul are o crestere brusca de putere in jurul a 2000rpm si de acolo se trage, cred eu. am incercat sa pe loc sa tin masina la 2200 rpm si nu am reusit Very Happy . de la 2000 sare scurt la 2700-3000 si n-am mai insistat ca mi-am zis ca chinui masina degeaba.
e adevarat ca nu mi-am dat seama de la inceput de "intreruperea" asta, insa cred ca nu eram obisnuit cu masina.
  • carpatii

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1.7 dti din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
va salut! am si eu un astra din 2003 1.7 dti imi sacadeaza in mers mai ales daca fortez apas, dintruna acceleratia am puso pe tester totu merge cum trebuie ce parere aveti? ce as putea face?
  • lucian_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1.7cdti din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Uite ca mai aveti unul cu aceeasi problema. Astra G 1.7CDTI din 2007 35000km. La 2000 de ture merge sacadat si ma simt ca intr-un autobuz d-ala vechi. E super enervant. La service mi-au zis ca e fie de la motorina (eu bag de la Rompetrol) fie pentru ca merg subturat. Si imi spuneau asta dupa ce am mers 300 de km la 140-160 la ora ... numai subturat nu era. apropo de motorina, cel putin la CDTI e contra-indicata folosirea motorinei aditivate pentru ca injectoarele sunt mult mai sensibile (asa mi-au spus la service). La inceput am zis ca e motorul strans si ma asteptam sa mearga mai bine, dar nu a fost asa. Si tot legat de problema asta, cand iau piciorul brusc de pe acceleratie masina parca se poticneste Sad
Nu stiu ce sa mai zic, doar ca nu sunt multumit. Imi place cum merge la 120 la ora ... acolo nu am ce sa ii reprosez, in rest nu sunt multumit. Cand e frig "caraie" cand intra-ntr-a-doua, la 2000 merge in suturi ... nici nu ma mai gandesc sa o duc la tester. Dar la faza cu subturatul ma gandeam la persoanele care schimba la 2000 ... ar insemna ca in cazul lor sa distruga masina in cateva luni. Eu schimb in jur de 2800 de regula si se pare ca e tot putin. Dar la cat ar trebui schimbat? La 4000? In Bucuresti? Sad

Sa auzim de bine!

Lucian
  • popeye

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca problema cu mersul sacadat in jurul unei anumite turatii face parte din mersul motorului. Tind sa cred ca am facut o alegere prasta cu opel. A mea intrerupe foarte usor in jurul a 1300-1400 de ture. Am refacut calculatorul, fara sa scot placa (asta dupa ce s-a dezlipit). Am zis ca nu l-am facut bine. Nooo. L-am mai desfacut odata. Degeaba. Maine curat EGR-ul si curat si injectoarele.. Daca mai face.?! FOC si banii de la asigurare..Smile)
  • swiss

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1,7cdti din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
toate masinile au mici variatii pe curba de cuplu, inclusiv benzinarele, insa problema la diesel este ca fiind mai mare cuplul se simte putin mai tare. am avut si alt diesel inainte de opel (non-turbo) dar tot cu injectie electronica si avea acelasi comportament.
la inceput cand nu cunosteam masina am observat acest lucru, insa de foarte mult timp m-am obisnuit sa nu mai merg la acea turatie asa ca aleg ori sa schimb treapta de viteza ori sa dau talpa. chiar uitasem de acest amanunt si mi-am adus aminte vazand acest topic. cred ca va purtati prea cu manusi cu masina Wink . dati-i talpa si uitati de micile amanunte, plus ca nu vad un motiv pentru a tine masina la fix 2100 rpm si in viteza a 2-a sau a 3-a, acolo unde se manifesta acest comportament. sunt doar viteze de tranzitie. intr-a 4 si a 5-a nu se simte deoarece treptele respective au un cuplu mai mic.
  • popeye

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra Y17DT din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai si tu dreptatea ta(referitor la purtatul cu manusi). Dar nu e normal sa mearga sacadat la nicio turatie, nefiind vorba de variatie a curbei de cuplu. Mai ales ca e totul electronic. Azi am curatat EGR-ul si degeaba. Era super murdar, chiar m-a uimit, pe langa faptul te ia capul pana ajungi la el. Zilele urmatoare voi incerca un alt calculator de injectie, iar daca problema (care tre sa recunosc e minora si e mai mult o obsesie) persista, atunci desfac injectoarele(inainte de a le curata vreau sa le vad)....si asa mai departe..toti senzorii. Il insir pe strada pana ii dau de cap. Motorul asta, trebuie sa mearga perfect.Deja m-a suparat.

Daca e din calculator il voi desface si voi scoate placa afara. Vedem acolo ce e. Oricum daca voi rezolva problema voi scrie pe forum cu litere de o schioapa....sa le facem de ras (de opeluri era vorba.)ca o merita din plin.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata