Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Aveti cu totii dreptate. Romanul vrea si ieftin si bun, dar exista o vorba in popor care spune ca: "Suntem prea saraci sa cumparam lucruri ieftine". Nu am inteles si nu o sa inteleg niciodata de ce se dau km inapoi la masini. Eu as prefera una care sa aibe km reali si sa stiu cand i s-a facut revizia si ce piese i s-au schimbat. Nu conteaza ca are 300k km, daca ea merge bine. Cunosc pe cineva care in 2005 si-a luat un VW Passat de la o reprezentanta din Germania si care avea 155k km. Astazi masina are 700k km si merge impecabil, datorita faptului ca i s-au facut toate schimburile la timp.
Iar pentru cei care isi cumpara o masina sh singura recomandare ar fi aceea de a verifica numarul de regenerari pe care le-a avut filtrul de particule si media de km pe care i-a facut masina intre acele regenerari. Inmultiti aceste 2 valori si o sa obtineti o valoare apropiata de realitate. Din cate stiu eu aceste valori nu pot si masluite.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Exista informatii stocate in ECU privind ultima regenerare si prima regenerare,astfel poti vedea daca au fost masluiti km,deoarece aceste valori nu pot fi modificate asa usor.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mda, se initializeaza DPF(i se explica la ECU ca a fost inlocuit filtrul de particule)
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
...si asa nu se mai vede nici pe filtru. Cool E aproape "fara filtu" ca si tigarile Carpati. Laughing
Skip ads

  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare stimati colegi,am urmarit cu interes si curiozitate acest topic, si vizvi de ce s-a scris aici si ca mici sfaturi pentru uni colegi vreau sa spun urmatoarele;
1. Multi dintre cei care-si cumpara masini,mai ales prima data se lasa pacaliti de povestea cu verificarea la reprezentanta,lucru care este o mare gresala,din care pierde cumparatorul,credeti ca cei care aduc cateva masini pe luna sau pe saptamana din Germania nu au mai calcat pe la reprezentante?toti samsari au cunostinte la reprezentante si oamenii lor acolo,caci beneficiul e reciproc,reprezentanta incaseaza costul verificarii,si ti spune doar ce vrea si ce trebuie sa sti pentru ca nu au nici o responsabilitate,si asa cum spuneau si alti colegi,reprezentantele pot verifica istoricul masinii doar daca reviziile si reparatiile au fost facute in reteaua lor,iar samsarul vinde masina si omul lui isi ia comisionul,iar daca masina se crapa dupa 100 de km e doar problema ta.
2. Asa cum au mai spus si alti colegi e greu de crezut ca cineva care cumpara o masina noua cu 30-35 000 de euro o vinde dupa 2-3 ani in care a facut "doar" 50-60 000 km cu 10-11000 de euro.
3. Romanul e foarte impresionat de povestea cu kilomerii mai bine da 2-3000 de euro in plus pe o masina la care scrie in bord 70 000,desi si el stie bine ca sunt sanse mici sa fie reli decat asa cum zicea un coleg ar putea lua o masina cu km mai multi bine intretinuta si cu istoric sigur,multi prefera decat sa vada 250 000 pe bord care e mai probabil sa fie reli,mai bine sa vada 115 000 in care nici ei nu pre cred.
4.Ca un sfat pentru colegii care vreu sa si cumpere masina incercati sa cumparati de la primul proprietar cel care a cumparato de noua si care daca a dat 30000 pe ea a si intretinuto,iar daca luati din Germania,evitati autohausurile turcesti,poloneze,arabe,rusesti ...,chiar daca e mai scumpa cumparati de la reprezentante su de la firmele germane mari.Apelati la cineva care se pricepe si stie treburile la masini,verificati masina la un service in care aeti pecineva de incredere si bun profesionist.Nu va incredeti nici in cartea de service prea mult se fac si acestea la greu si la noi si in Germania,apropo recent am vazut la cineva o carte de service de Gremania la o Insignia din 2009 care si la revizia din anul 2010 2011,2012 era scris cu acelas pix,oare o fi pastrat neamnutul acelas pix 3 ani mie mi s-a parut dubios plus ca scrisul era destul de proaspat,din pacate urmarea este ca acum Insigia frumoasa zace in garaj si nu mai vrea sa porneasca .
Bafta la cumparare si multa atentie stimati colegi.
  • nutzicu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2013

  • Mesaj Privat
in ziua de azi se dau km inapoi si la motocicleta Cauta si vei gasi!
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si pana la urma nu km dati inapoi ar fi marea problema a acestor masini sh pentru ca motoarele sunt bune si daca au fost intretinute bine si expluatate normal nu e problema ca au 250-300 000 km,marea problema a masinilor ce se vand sh este ca multe sunt facute din bucati,au fost facute praf si apoi reparate si cozmetizate si vandute ca "masina luata din Germania de la primul proprietar,un batranel care mergea cu ea de doua-trei ori pe luna"
Aici si omul este de vina am vazut ca multi sunt cei care atunci cand merg sa cumpere o masina se duc direct la acesti samsari parca au magnet asa -i atrag,si de multe ori ametiti de aspectul impecabil al masinii si de amabilitatea vanzatorului si de faptul ca acesta spune ca mai are nu stiu cati clienti,sau pune un cunoscut sa-l sune in timp ce discuta cu cumparatorul si sa se dea drept un client foarte interesat,acestia renunta sa o mai verifice,unii am vazut ca nici nu se uita in acte si habar nu au unde e seria masinii , fac contractul, semneaza, dau banui si gata..., iar dupa ce constata ca au fost pacaliti e necaz mare.
A tentie mare la ce si de la cine cumparati.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
mda astea se numesc un fel de "strategii" de marketing am patit-o si eu ... am vrut sa imi cumpar o skoda fabia si am patit tot asa cum zici mai sus pretul era destul de mic dar avand ceva habar am observat ca masina era reparata pe partea din fata + ca i se tot stingea si se aprindea din nou becul de check engine ... dupaia uitandu-ma mai atent observ ca nu se aprinde becul de abs deloc si nici cel de airbag Smile) am dat o tura cu masina am bagat o frana brusca si am observat ca abs-ul nu functiona ... si culmea dupa ce ne-am dat jos din masina sa i zic ca nu is interesat de masini masluite i mai suna si telefonul ... cica mai e cineva care vine sa vada masina acuma la care yo am zis subtil si respectuos vanzare buna nu is interesat de masina pt ca cei sau cel de la care ati luat-o vau dat o teapa mare spunadui ca becurile in bord is oprite sau ma rog "masluite" si de km si de cum este vopsita iara e jale macar de o vopseau frumos sa nu se vada ca o fost avariata ... ala saracu nu o mai zis nimic numa o zis bine dupa ce i-am zis parerea mea .. l-am salutat si am plecat acasa , atunci m-am dus cu parintii mei sa vedem masina la care mama mi-a zis ca am fost prea dur cu el si tatl meu numa o ras pana acasa... asa ca uitativa atent cand vreti sa cumparati o masina SH urmariti liniile masinii daca is la "semne" urmariti voseaua de pe ea se vede daca o fost polishata sau revopsit ceva ..oricine poate vedea treaba asta daca se uita atent, lasati km din bord uitativa eventual la teava de esapament desi poate fi curatata ... sau la chederele de la usi va puteti face o idee cam care este uzura masinii ...chestii gen pedale si schimbator de viteze se pot schimba prea usor ca sa te iei dupa ele ... cand se face test drive la masina insistati sa nu o porneasca mergeti voi la locatia masinii sa vedeti cum se comporta masina cu motorul rece si faceti test drive pana cand se incalzeste sa vedeti cum se comprta la cald , neaparat folositi toate vitezele sa vedeti sa nu fie probleme la transmisie sau ambreaj volanta fiti foarte atenti la becurile din bord uitati-va la acelasi model masina cu care vreti sa o cumparati ( una care sigur e buna) sa vedeti daca are becuri stinse mai bine cumparati o masina cu ceva defect (senzori de abs , sonda lambda defecta sau altele) dar sa fie becul aprins in bord ca ceva nu e in regula decat sa iei o masina care aparent merge bine dar is stinse vo 3 becuri pt ca mergand cu ea defecta fara sa sti risti sa o strici mai tare.. cartea service nu te poti lua dupa ea cum zicea un coleg mai sus poate fi fabricata cu mare usurinta , daca totusi o are cartea service urmariti din cati in cati km a mers masina la revizie sa i fie toate reviziile stampilate eventual cautati pe net firma sau reprezentatnta la care sa facut revizia daca scri pe google numele reprezentatei sau firmei iti va arata ceva firma nemteasca cu siguranta (daca nu e fabricata binenteles) + ca vor aparea limkuri de la google maps cu locul cam pe unde ar fi firma si acolo scrie orasul si strada de obicei verificati daca orasul macar coincide cu adresa celui la care a fost masina cu ce scrie pe cartea service atunci e foarte posibil sa fi km reali si revizii reale ! sper sa va ajute ce am scris mai sus numai bine
Skip ads

  • c0sty

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu am avut 2 mașini care puteam sa le iau o esencia cu 140k km și o edición cu 165k km. Prima la 8950e și a doua la 10490e. Având în vedere ca la prima trebuia sa îi fac eu distribuția am decis pe a doua. Prima era într-un stadiu mai rãu ca a doua având în vedere ca trebuia sa fie mai îngrijitã. Cate am luato cu 165k km este impecabila, încã mai are mirosul de nou, dacã îi dau km înapoi nu cred ca poți sa ÃŽți sãi seama. Așa cã pãrerea mea e ca o proba de drum buna și o inspecție vizualã a unui mecanic dacã e posibil e cea mai buna metoda de a verifica km. Dacã merge bine, și a avut reviziile fãcute mai puțin conteazã km, atât timp când nu are km exagerat de mulți.
  • nutzicu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2013

  • Mesaj Privat
c0sty da tu ce ai berlina aia maronie cu edy la nr ?
si apropo distributia nu ai schimbato ?
la 2 zile dupa ce am cumparato deja i-am schimbat distributie , ulei etc .
stii ce mia sp baiatu de la Bucuresti cand am cumparato ,, nu frate nu-i nevoie s-ai faci distributie , schimb de ulei nimica ,, deci vreau sa spun ca viata la ulei in bord mi-o arata 17% . Cand am urcato pe rampa surpriza mare uleiul era varza distributia se cunostea ca nu a fost schimbata .
  • nutzicu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mai degraba cu km mai multi facuti pe autostrada decat km putini facuti in oras
uzura masini este mult mai mica pe autostrada decat prin oras
  • stefonisandel

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da colegu asa zic toti care vand masini,iar cei care cumpara din nefericire cred aceste povesti,e bine ca tu ai fost vigilent si ai schimat ce trebuia,din pacate acest lucru-i costa pe cumparatorii neglijenti mai mult decat merita,sa ne gandim doar cat de costisitoare este ruperea curelei de distributie.
Eu tot citesc pe aici si ma tot mir cat de neglijenti si de naivi pot fi uni oameni care au totusi niste bani peste 10 000 euro sunt ceva bani,nu inteleg cum potate cineva sa dea acesti bani fara o minima verificare,doar pe incredere intr-o persoana necunoscuta.
Recent a patito si un prieten tot cu o Insignia ,da a scapat relativ ieftin,doar cu 40 000 km in plus peste cei de pae bord si cu furtunul de la turbo spart -cam 1000 lei costuri,in rest masina e ok dupa verificarea facuta in reprezentnta.
Un alt lucru ciudat si de care profita teparii este acela ca cei care dau 10-15 000 pe o masina se zgarcesc la 50-100 de euro cat ar plati la un meserias bun si de incredere la un service pt a verifica masina si a afla macar o parte din defectele ascunse sau vizibile,situatie care -i ofera 3 alternative,sa renunte la masina,sa scada din pret costul reparatiei,si sa stie ce a cumparat
Zi buna si atentie mare la ce si de la cine cumparati
Skip ads

  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu am observat ca la acesti " km REALI" se da inapoi pana la ultima revizie din cartea service sau ma rog cu vreo 3-4000 de km inainte de urmatoarea asa tacticos ca sa te faca totusi si samsarul sa te duci sa i faci revizia in urmatoarea perioada.
Si eu la fel nu inteleg oamenii care isi cumpara o masina cu toti banii pe care i dispun fara sa se gandeasca sa mai puna inca 200-300 pt o revizie sau eventuala reparatie...
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ce nu intelegeti? In general romanul isi ia masina de toti banii, masina pe care nu'si permite s'o intretina, unii nu'si permit s'o alimenteze cu combustibil... Laughing Dar ce pana lui de roman, important este ca vede vecinu', cumnatu', dusmanu' Cool ce masina smechera are el in fata blocului, masina care noua a costat mai mult decit ghetoul cu 2 camere in care "locuieste"! Dupa 2006 odata cu creditele date cu buletinul s'au umplut miniparcarile dintre blocurile comuniste iar cele mai multe masini ruginesc la bordura pentru ca romanul nu'si permite masina pe care o detine si daca stam sa ne gindim mai bine, detine o masina de care nici macar nu are nevoie. Laughing
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
O alta "nebunie" pe care nu o inteleg este: mai bine o masina cu 250k km si full options, decat exact la fel , cu 70-90k km facuti, dar cu AC, geamuri , si dotari medii. Chiar este asa important sa le ai pe toate ? le foloseste la volan sau pentru Fite ?
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu am si buton sport Very Happy.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Butonul "Sport" e la obligatoriu la pachet cu burtica! Laughing
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Off topic: Invidia. Laughing
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu unul, as cumpara o masina din afara(exclus din tara) cu kilometri mai multi, dar cu dotari full! La stilul de mers in afara si la drumuri eu zic ca merge o masina cu kilometri mai multi!
  • c0sty

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
nutzicu a scris:c0sty da tu ce ai berlina aia maronie cu edy la nr ?
si apropo distributia nu ai schimbato ?
la 2 zile dupa ce am cumparato deja i-am schimbat distributie , ulei etc .
stii ce mia sp baiatu de la Bucuresti cand am cumparato ,, nu frate nu-i nevoie s-ai faci distributie , schimb de ulei nimica ,, deci vreau sa spun ca viata la ulei in bord mi-o arata 17% . Cand am urcato pe rampa surpriza mare uleiul era varza distributia se cunostea ca nu a fost schimbata .

Sal nutzicu, ma confuniz. Momentan nu sunt in romania.
Masina am luat-o de la un profesional care are momentan cam 40 de masini la vanzare, are un fel de parc auto. El le ia la licitatie de la companii de leasing, a mea respectiv a luat-o de la una din cele mai mari ...Bansacar e ... banco santander car renting.
masina am luato cu 165k km ff ingrijita, si cu reviziile facute la opel, ultima e la 151k km si are trecuta doar data si ca s-a efectuat schimbul de ulei, ceea ce m-a ingrijorat. Dupa ce m-am pus in contact cu casa opel care facuse revizia..e undeva langa barcelona si eu stau in madrid, nu au vrut sa imi dea detalii spunand ca nu poate sa imi dea detalii dincauza legii protectiei de date! Intrun final am sunat la Opel españa care s-au pus in contact cu cei din barcelona si dupa interventia lor mi-au confirmat ca una din regulile de baza la opel sunt reviziile la timp, piese originale si efectuarea operatiilor in functie de km .....distributie si restul.
o alta chestie care am avut-o in considerare a fost ca ultima revizie s-a facut in decembrie si eu am luato in iunie, in bord viata uleiului era la 49 la suta. Din cate am inteles pe aici si stiam de la un prieten care are insiignia luata de la km0 e ca 100% e un an, 49% aproximativ jumatate de an...deci cam tot se lega in legatura cu masina si km!
Dupa ce am cumparato facea un zgomot la ambreiaj si am dus-o inapoi sa mio repare....drept urmare mi-a schimbat tot kitul de bimasa rulment si discuri eu fiind nevoit sa platesc doar discurile, daca nun mi le punea pe alea vechi....costuri totale 1200e tot kitul din care am platit eu 370e..mana de lucru au platito ei.
dar pe langa toate astea tot mi-a fost ffrica de km dar important e ca masina merge bine, bimasa am inteles ca e o problema generica la insignia pe la 150-160k km
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR