- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
bafyy_87- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Rm. Vacea
- Masina: Vectra 2003 y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
sfat:
toti cei care aveti motorina si aveti probleme legate de pornire (in panta sau dupa ce a stat mai mult timp nepornita) inainte sa faceti alte operatiuni mai costisitoare schimbati furtunasele de retur de la injectoare va costa in jur de 100 000 plus manopera (maxim 15 min.) pentru cei care nu vor sa se murdareasca pe maini. nu trebuie neaparat sa se vada vreo fisura in ele. mai ales daca nu stii de cand nu au mai fost schimbate, schimba-le!
pompa de motorina se poate amorsa (s-a mai scris pe forum) daca ai baterie buna. eu faceam asa: tineam la automat 10 sec. opream 1, 2 sec. repetam figura asta pana pornea (uneori si de 10 ori).
y20dth poate fi pornita si impinsa.
toti cei care aveti motorina si aveti probleme legate de pornire (in panta sau dupa ce a stat mai mult timp nepornita) inainte sa faceti alte operatiuni mai costisitoare schimbati furtunasele de retur de la injectoare va costa in jur de 100 000 plus manopera (maxim 15 min.) pentru cei care nu vor sa se murdareasca pe maini. nu trebuie neaparat sa se vada vreo fisura in ele. mai ales daca nu stii de cand nu au mai fost schimbate, schimba-le!
pompa de motorina se poate amorsa (s-a mai scris pe forum) daca ai baterie buna. eu faceam asa: tineam la automat 10 sec. opream 1, 2 sec. repetam figura asta pana pornea (uneori si de 10 ori).
y20dth poate fi pornita si impinsa.
- crisstyan28
- *
- 4 mesaje
- din 19 Mar 2013
- Astra 2000 y20dth
- Mures
crisstyan28
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2013
- Mesaj Privat
Buna...ma inebuneste masina. Am un astra g y20dth de 2.0. Si nu ii dau de cap cu pornirea . Daca o las pe drept sau umpic cu botul in sus nu imi mai porneste numai trasa . Acuma 1 sapt. Nu mi-a mai pornit deloc nici trasa sa dus partea electrica la pompa . Am schimbat furtunele de retur , simeringuri injectoare , filtru de motorina cu tot cu carcasa . Cine imi poate daun sfat ce pot sa mai fac . Precizez ca si daca am plinul de rezervor am patit ca nu mi-a pornit.
CArnautu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2018
- Mesaj Privat
Problema mea este alta. Mașina este o Zafira A 1.6 16 v benzina. Am pãțit de 2 ori urmãtoarea problemã, am parcat pe partea dreapta puțin cu rotile în șanț și mașina puțin înclinatã și când sã o pornesc nimic...adicã nici mãcar nu pornea electromotorul nimic exact cã și cum nu as fi avut montat electromotorul. Am impinso și a pornit am oprit când am ajuns acasã și când sã dau o cheie sã vad ce poate sa aibã ce sa vezi a pornit. Dupã încã 3 zile umblat cu mașina opresc la fel pe partea dreaptã și la fel puțin înclinatã și nu a pornit. Care ar putea fi problema cã nu mã duce capul.
- sebage
- ****
- 2,486 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,486
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Poti sa incepi cu verificarile cele mai simplu de facut. (daca restul functioneaza corespunzator pe masina)
Verificarea sertizarilor si fixarilor firelor groase ce duc de pe baterie, pe electromotor, la fel si firul de excitatie al electromotorului.
Din cauza inclinarii, motorul fiind greu, se poate deplasa putin din suporti si deci, sa apara o lipsa de contact in acele zone.
Daca aici totul este in regula, pleci mai departe pe traseul de comanda al electromotorului.
Verificarea sertizarilor si fixarilor firelor groase ce duc de pe baterie, pe electromotor, la fel si firul de excitatie al electromotorului.
Din cauza inclinarii, motorul fiind greu, se poate deplasa putin din suporti si deci, sa apara o lipsa de contact in acele zone.
Daca aici totul este in regula, pleci mai departe pe traseul de comanda al electromotorului.
CArnautu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2018
- Mesaj Privat
CArnautu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2018
- Mesaj Privat