Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La atelier mi-au spus ca ar fi turbina.350-500 euro reconditionatul turbinei si 500 ron manopera de desfacut ,curatat egr,galerie de admisie si ce mai e pe acolo,plus montatul pieselor la loc.O sa mai caut in vreo 2-3 locuri si apoi ma decid unde merg.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cam asta e pretul la desfacut si pus la loc. In schimb, pretul de 500EUR pentru reconditionat e cam mare, cred ca gasesti turbina noua in banii astia. Vb cu maiandrei, are el mai multe detalii.
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Totusi masina nu scoate fum , nu papa ulei deloc,trage de rupe...banuiesc ca daca avea joc in ax trebuia sa se dea pe ulei... dar nimic...
Mai vedem maine ce rezolvam prin alte locuri si atunci ne apucam de treaba.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@gabby_ de unde sti ca este turbina ai verifica pe tester si nu baga presiune? ca asa cum ai scris tu daca nu papa ulei si trage bine atunci nu prea vad de ce ar fi turbina? poate este vreun furtun crapat sau scapa pe la un colier ceva...

P.S. avem un coleg cu o astra H de 1.7 CDTI de 101 CP si la fel ii fluiera de mai bine de 2 ani si merge fara probleme...
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nici turbina mea veche nu papa mai nimic, dar cand am dat-o jos avea un joc foarte notabil. Oricum, cel mai simplu e sa verifici.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
e interesant ce spui tu Dodo pentru ca daca are joc prin acel joc scapa ulei avand in vedere presiunea de ulei care este acolo... Turbine pe care le-am vazut eu toate aveau consum de ulei mai mare sau mai mic. Singurele la care nu se face cu consum de ulei sunt cele care nu ai ungere corespunzatoare si uzura s-a datorat acestui fapt si atunci intradevar este fara consum de ulei.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Avea consum cam 500ml la 5000km, dar banuiesc ca asta oricum ar fi intrat lejer in normal. M-am gandit si eu ca de fapt cauza uzurii ar fi fost ungerea precara, dar asta se poate vedea doar analizand lagarul. Si inca nu am avut curiozitatea, inca, sa o fac bucati Very Happy
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am bagat mana in turbina si nu are joc in ax.Nu se vede urma de frecare a paletilor pe carcasa ei.Am pornit-o fara furtunele puse si nu scotea gram de chitait.Le-am pus la loc si tot chitaitul ala il avea.Am schimbat garnitura la egr ca uneori simteam miros de gaze in masina.Urmeaza sa schimbam garnitura la galeria de evacuare sa vedem ceva schimbari la sunet.Masina merge de aproape 2 luni cu sunetul ala in care s-au facut aproape 3000 km.Daca aveau ceva paletii aia sau axul ..era de mult timp terminata.Fiecare mecanic vrea sa te arda cat mai mult la bani si de aceea se pronunta rapid :"turbina".
Din ce material trebuia facuta ca sa reziste 3000 km cu sunetul ala?
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Atunci sa nu fie ceea ce spune mikyboy, ungere insuficienta. Am inteles ca ar xista o sita pe conducta de ulei care alimenteaza lagarul turbinei si aia fiind prea fina ar restrictiona debitul de ulei. Lagarul rezista mult timp, nu-ti fa probleme, eu am mers cu mieunat vreo 3 ani si cam 60mii de km.

Cum adica ai pornit-o fara furtunele puse?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Poate gresesc eu dara ala nu e zgomot de turbina...este altceva probabil in motor ,la accelerare turbina ajunge la turatii destul de foarte mari ....sigur nu este turbina,parerea mea stricta si personala
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Adica am pornit-o fara furtunul tras de la filtru de aer ... de la intercooler... doar asa putin sa o aud daca scoate vreun sunet dar era doar fasaitul ei si nimic altceva.Si in seara asta cand am mers ... sunetul e exact ca al unui mini-ventilator care se invarte si chitaie dupa felul in care ii dai talpa si decelerezi.Maine la service o sa ne uitam si la conducta aia de ulei de care zici u.Ulei i-am bagat GM pana acum dar voi trece pe altceva mai bun.Maine vedem ce anume mai apare.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sunt masini la care turbina suna mai tare cum avem noi un coleg in sibiu cu o astra H de 1.7 101CP si care face asa de cand a cumparat-o de vreo 4-5 ani si merge bine fara probleme.
@gabby_ vezi sa nu fie mizerie in filtrul de aer si sa fie bine inchis sa nu traga pe undeva aer fals sau pe furtune sa fie bine stranse toate colierele sa nu scape pe undeva aer sau vreun furtun usor fisurat.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pai daca ai pornit cu debitmetru scos de pe circuit, nu prea ai cum sa faci presiune in turbina, deci nu prea are cum sa impinga axul turbinei spre lagar ca sa ai vreun zgomot. Iar daca nu se mai auzea zgomotul deloc, atunci concluzia logica ar fi ca are legatura cu turbina sau cu ceva de pe admisie aer in turbina.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu as verifica totusi rolele de la distributie, inainte de alte interventii.
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata.Garnitura de la galeria de evacuare era afumata la o gaura.Sunt 3 garnituri de fapt care faceau ca o muzicuta in momentul cand gazele se foiau pe langa ea.Toate distractia a costat 250 ron ...pe langa 2500 pe care ii pregateam pentru turbina.
Multumesc oricum pentru sfaturi si pareri.Topicul poate fi inchis.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Bravo, bine ca ai rezolvat. Si bine de stiut pentru viitor.
  • bostanosu

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Fratilor....am dat si eu masina cumnatului meu sa mearga la munte , inainte nu aveam probleme dupa ce a venit in prima faza am vazut oglinda stanga rupta apoi cand am pornito incepand de la 1500 ture fluiera de te sperii si totusi parca e prea puternic fluieratu, iar cu 3 zile inainte sa plece nu aveam nici cel m-ai mic fluierat. Sa fie de la turbina? Mentionez ca trebuie sa schimb uleiu, am avut castrol edge si deja am facut 11200 km
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR