Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
op-com si opelscanner asa dau ele inactive, las-o in pace ca merge. Daca vrei sa te convingi intra pe teste si da active Laughing
Skip ads

  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ar fi bine sa fie asa ,doar ca ,colegul car m-a ajutat cu testarul a incercat sa ii stabileasca parametri a setat el o chestie acolo ca sa vada daca misca ceva si ia dat 0. o sa mai incerc si pe alte testare.multumesc m-am mai linistit un pic!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Colegul mai are de invatat, daca are interfata nu inseamna ca si stie cu ce se maninca.
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ok dan sper sa fie cum zici tu!multumesc pt indemn!
Skip ads

  • cristian.capra

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Am un Astra caravan din 2001 cu motor Z16xe, la care de curand mi-au aparut codurile de eroare p0300 si p0400 (citite cu metoda agrafei).
Am schimbat bujiile, am curatat valva EGR, throthle body.
Dupa asta masina merge mai bine dar codurile de eroare persista.
Cum pot sa scap de ele. Este indeajuns sa scot borna de la baterie sau mai trebuie de facut ceva?
Multumesc.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
codurile pot fi sterse cu ajutoul testerului Tech2 sau a unei interfete similare cu soft corespunzator.
nu ar trebui sa te deranjeze codurile ramase dupa remedierea problemei atat timp cat nu se aprind becuri in bord. ele raman acolo ca un jurnal/istoric.

ideal e sa le stergi si sa vezi daca mai apar. astfel afli cat de bun e reparatia facuta.
  • cristian.capra

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult.
O sa vad ce pot face pentru stergerea lor.
Poate creez o interfata. Sa vad ce soft gasesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Unele ECU daca au erori intermitente le sterg singure dupa 30-40 porniri in cazul ca nu mai apar, nu mai retin exact daca la tine este asa.
Mai bine vii simbata la Palat 15:00 decit sa "creezi", nu reinventa roata ca tot aia o sa fie numa' ca te costa de 10 ori mai mult.
Skip ads

  • Hanor Radu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2001 z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am avut eroare 0301 , am schimbat bujiile, am curatat clapeta throttle body, motorasul de pe bord mi s-a stins, mai are rost sa curat si valva EGR? Se mai poate imbunatati ceva in mersul motorului? Astept raspuns caci chiar astazi ma apuc chiar daca este duminica.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu iti da in nas si iti merge constant la relanti, treba-i buna. O sa vina si randul egr-ului, dar mai incolo.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Am un opel meriva 1,6 16 valve 105 cp din 2003 si cam de o luna imi da in nas in timpul mersului.Am fost la un tester si dadea eroare EGR.Am curatat EGR-ul ,dar tot asa merge.Masina trage bine mi-a zis mecanicul,dar nu-si explica de ce merge asa.Mi-au propus sa cumpar un EGR nou .Ce pot sa fac?Astept sugestii de la cei care sunt in cunostinta de cauza!
Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Una e sa cureti EGR si alta e sa-l aburesti cu ceva spray.
Skip ads

  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am stat langa el cand mi-a curatat clapeta aceea si lucea.Era neagra de ulei.A dat cu sprei si cu o perie de sarma.A curatat si un furtunas la capatul caruia cand intra in spatiul acela unde se afla clapeta era infundat.Am tinut motorul deschis si furtunasul acela care vine din motor aspira aer.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu se pare ca faci confunzie intre EGR si Throttle Body, mai citeste....cu peria de sirma nu se da, halal "mecanic" ai avut, e bun de plata dupa umila mea parere.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Probabil ca fac confuzie.Nu cunosc prea bine ale mecanicii.Ca sa fiu explicit:piesa pe care a curatat-o acel mecanic e o piesa rotunda pe dinauntru in care intra 2 furtunase-unul care vine de la filtrul de aer si un altul care vine din motor.Pe acela care vine din motor l-a curatat ca avea ulei pe el iar cand intra in camaruta aceea rotunda are un orificiu cat o gamalie de ac care era infundata.s-a desfundat acolo,s-a pus furtunasul la loc s-a inchis acea camaruta metalica ,am pornit motorul si am scos acel furtunas din mufa care vine de la motor si am obs ca aspira aer(probabil aspira gaze din motor.In camaruta aceea rotunda unde intra cele 2 furtunase exista o clapeta.acolo era fum sau ulei si aceea s-a curatat.Daca acela nu este EGr totusi unde se afla acela?Se poate sa fie doar o piesa electronica?dar partea mecanica a Egr-ului care este?aveti o poza cu egr-ul?unde este asezat sub capota?multumesc!
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am citit postarile despre EGR.Deci la mine s-a curatat Throttle Body.As dori sa stiu unde este pozitionat Egr-ul la meriva 16 benzina Z16XE?Unde as putea sa curat egr-ul in galati pt ca am fost la 3 service si nustiau unde este pozitionat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta e sectiune de Tutoriale, deci nu pentru intrebari si raspunsuri asta aviz celor care nu vor sa folosesca funtia cautare.
  • nicuiasi

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor am si eu o problema asemanatoare legata de valva egr la mine la tester mia iesit injectorul nr 2 mistfiered sau ceva de genul acesta , am curatat injectoarele dupa care mia iesit pe tester valva egr high voltage , valva e schimbata acum 1 an nu este blocata , iar masina se comporta destul de prost cu valva egr alimentata porneste foarte greu iar uneori la relanti moare , fara aceasta alimentata masina porneste normal dar turatia are o mica fluctuatie iar uneori la o acceleratie mai brusca da in nas fie la plecarea de pe loc fie in mers.
Poate cineva sa-mi spuna care ar fi tensiunea de alimentare a valvei egr cred ca problema mea nu este de la egr ci din circuitul alimentarii acesteia, un releu ceva . Motorul este z14 xe 66 kw astra g din 2001 .
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
valva egr se alimenteaza cu 12V. ECU ii spune cat sa se deschida si in ce pozitie sa ramana.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
scrut ?


adica scurt
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR