Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • sorin 88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1996 2.5 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
daca stie cineva cum sa regleze pompa de injectie la opel omega motor 2.5 dt
nu are demarajul bun,si consumul instant la 100km este mare.
daca m-ar putea ajuta cineva , as fi recunoscator. Multumesc
Skip ads

  • Serban Nicolae

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1995 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sorin 88 a scris:daca stie cineva cum sa regleze pompa de injectie la opel omega motor 2.5 dt
nu are demarajul bun,si consumul instant la 100km este mare.
daca m-ar putea ajuta cineva , as fi recunoscator. Multumesc


Te referi la pompa de injectie reglaje s-au avansul pompei-injectie? Avansul se regleaza cu un program pe calculator-laptop,cine are si stie.La mine a fost data jos dupa care a trebuit reglat avansul cum am spus.
Ar fi buna masina dar apar prea multe probleme la omega in general,succes.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
SORIN 88 tu mai simti cand intra turbo la 2500? deci cand ai ajuns la 2500rtpm si bagi brusc piciorul face ravagi adica pleaca brusc ?
  • sorin 88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1996 2.5 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Serban Nicolae a scris:
sorin 88 a scris:daca stie cineva cum sa regleze pompa de injectie la opel omega motor 2.5 dt
nu are demarajul bun,si consumul instant la 100km este mare.
daca m-ar putea ajuta cineva , as fi recunoscator. Multumesc


Te referi la pompa de injectie reglaje s-au avansul pompei-injectie? Avansul se regleaza cu un program pe calculator-laptop,cine are si stie.La mine a fost data jos dupa care a trebuit reglat avansul cum am spus.
Ar fi buna masina dar apar prea multe probleme la omega in general,succes.

DA, DOAR LA POMPA SI AM REGLAT-O CUM M-AM PRICEPUT SI EU DIN CAPAC LA INDRUMAREA UNUI POMPAGIU DIN BRAILA.MOTORUL GALOPA SI AM REUSIT SA IL IAU DAR ACUM NU MAI ARE DEMARAJ LA FEL CUM ERA CAND GALOPA
SI ACUM CALCULATORUL DE BORD IMI INDICA CONSUM INSTANT MARE(15.0)SI IN DEMARAJ CHIAR PANA LA (40.00).SI DACA STII CUMVA UNDE POT MERGE SI EU SA IMI REGLEZE BINE POMPA.MERSI.
Skip ads

  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
trebuie sa te joci la capacul de la pompa.vezi ca este fff finut reglajul.si ar trebui sa stea pe undeva la 0.8 pana in 1 l/h ca sa si tragabine masina si tot odata te si verifici daca e bine.si in general la ce te referi cu problemele la aceasta masina dle Serban?
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi baieti ! Reglajul pompei de injectie se face din ACUATOR .
Acuator este acea servo aceleratie Comandata de pedala de acceleratie de sub capac ( de sub cocoasa pompei )
Alimentarea dela pompa se masoara in Stroke/gram ( adica in picaturi sau grame de motorina )
ESTE ABSOLUT NECESAR APARATUL TEC II care stie sa masoare aceste cantitati ! (nu-mi este cunoscut daca OP-COM-ul stie sa masoare asa ceva . Asa ca in mod sigur ramane alternativa cu TEC II.
Trebuie de dat jos capacul exterior ( atentie este acolo un surub cu cap triunghiular ,este bine de procurat mai intai ceva care sa desfaca acest surub) apoi sub capac sunt inca doua suruburi de slabit se conecteaza TEC II
pe scala de stg/gm si se aduce acea servo pana la indicatia de 3-3,5 pe aparat ( in acelasi timp si Instant consum pe mid va arata intre 0,7-1,2 l/h, adevarat ce a spus mai sus prietenul nostru dar nu destul de exact ) Daca masuratoarea este mare, 5-7, pentru coborare se misca cocoasa (acuatorul- servo sau cum mai vreti ) in directia radiatorului. Modificarea pozitiei se face cu lovituri fine de ciocan sau cu un levier proptit intre tevile galeriei de admisie. O data fixata cantitatea de combustibil in jurul lui 3 stg/mg se strange totul la loc si cred ca vei fii si multumit.
Cineva a amintit aci de avansul pompei. Poti oare sa fi mai la obiect cu acesta operatiune? Adica ,cum si de une . Iti multumesc !
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru Seban Nicolaie ! Opelul acesta are neaparata nevoie de un propritar mecanic de meserie!
Sau cine o tine mult ( ca mine ) va ajunge un BUN MECANIC AUTO !
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
aici mai depinde si de ce uzura are pompa[capul hidraulic] colegul a dat niste valori fuarte exzacte , bune , dar din pacate care la un cap putin uzat nu mai merg , deca ai capul uzat si reglezi aceste valori pierzi pornirea la cald , cel putin eu asa am patito si nu duar eu .

La 10-15 ani nu le mai poti cere sa mearga la acele valori nu au cum , si sa mai mearga si fuarte bine la acele valori , si normal ca trebuie mai trebuie putin acolo si dincolo pana suna si proneste frumos .

Cine nu stia de avansul pompei sau prin absurd a dus masina duar la servisuri din alea mari de sticla cu multi ne-priceputi pe dinauntru cum mai exzact sunt tuate , unde mergi cu masina buna ceas si aia te pun sa mai bagi 1000e prin motor si de fapt el este perfect nu avea de unde stii de avans , avansul pompei este la cele doua suruburi de prindere si face fuarte mult un reglaj si pe acolo ,ajuta pornire ,putere,fum, mai multe .
Skip ads

  • sorin 88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1996 2.5 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
iriahu a scris:Pentru Seban Nicolaie ! Opelul acesta are neaparata nevoie de un propritar mecanic de meserie!
Sau cine o tine mult ( ca mine ) va ajunge un BUN MECANIC AUTO !

  • sorin 88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1996 2.5 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
SPUNE-MI SI MIE UNDE POT GASI SI EU ACEST TEC 2 CARE SA-MI REZOLVE SI MIE PROBLEMA ASTA.MERSI
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi Sorin, Orice garaj care isi spune "Reprezentanta GM autorizata " trebuie sa aiba acest aparat ! Asa ca i-ai la telefon incet, incet si intreaba-i . Cred ca si la firma centrala din bucuresti care are site si unde scrie cine este garaj aurorizat prin zona unde locuiesti. Mai intra si factorul cunoastere dea a lucra cu el. Sunt multi care tin aparate dar nu le stiu accesa din cauza de limba si necitire de instructiuni.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru Laur 702, am mai invatat ceva de la tine despre avans. sa inteleg ca pornirea la cald greoaie este din cauza lipsei de avans sau avans mare ? Poate ne explici cate ceva . La cele doua suruburi ale flansei dela pompa nu se ajunge cu una cu doua . Acolo nu se prea umbla . Asa ca dane putine lamuriri.
Cu multumiri anticipate.
P.S. daca tot sti ceva despre pompe, spune-ne daca este un surub de unde pot sa maresc putin relantiul.
Din cocoasa am inteles ca reglez doar consumul nu si viteza de rotatie. Astept sa-mi spui cate ceva .
Skip ads

  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
relantiu eu lam marit putin la amea din plus de debit , aia din capacul pompei si nu stiu sigur dar am auzit pe cei cu testerul spunand ca din leptop ar putea da +50rotati adica ar putea urca relantiul cu cate 50rtpm , dar nu am incercat ca nu am avut nevoie .
Porinrea daca o ai greuaie la cald sau rece i mai dai putin avans din pompa adica din cele doua suruburi unde toti care habar nu au spun ca nu se unbla ma rog vorba vine ca nu se unbla , in lumea in care traim azi nu prea se mai unbla la nimic ori unde o duci pune unul altul leptopul se uita si trebuie aia si aia dar habar nu au despre cei vorba si nici nu-i intereseaza daca se puate regla ceva , deaia nu unbla nimeni .
Pornirea greuaie la cald vine normal de la capul hidraulic , dar nu inseamna ca nu se puate sa se regleze sa porneasca si mai usor , putin debit ,putin avans , si merge apropiata de una buna .
Eu am dus masina la tester dupa ce am schimbat turbina ca nu fugea de loc , motor care suna la zgomot de frumos ca cel 2.5DTI adica abia daca se aude pornit si spune ala ca am lantul intins si patinele praff si nu-i la punct ,supapele nu inchid turbina care tocmai am puso nui deloc buna etc , si motorul meu suna ca cel mai bun motor bmw , printre care spune ca am dus senzorul de presiune , [care are acel furtunas in galeria de admisie] dar meseriasi lu peste nu sau uitat daca i bine pus undei pus nu ia interesat.
Dupa vreo cateva luni din gresala vad pe net unde-i acel senzor de presiune si cum vine montat ma uit la mine si il vad pus pe egr, lam pus cum trebuie pe galerie si am de atunci alta masina , deci nici macar stricat nu era acel senzor , concluzie am schimbat turbina degeaba si am mers 8luni cu masina peste tot la testere si nimeni nu a stiut sa imi bage un furtunas la locul lui , eu repar masinile acasa nu le duc la servis dar la asta nu-i mai dadeam de cap si nu am tester asa am ajuns la servis-uri .
Pompagii de pome iara ... nu vor regla sau spune nici odata ca pompa cu care mergeti mai este cat de cat buna si se puate face sa mearga inca frumos , ciodata ei toti vand capuri hidraulice si simeringuri etc , automat unbla la ea si o deranjeaza si apoi zice alta sau te face de ajungi singur la alta .[vorba aia lucru cum ti-l faci tu nu ti-l face nimeni ]
Puate unii din colegii de aici ma cred nebun , dar sunt doar un simplu pasionat de aceasta omega-b si care castiga in medie 600lei pe luna cu care nu imi permit sa o duc la servis sa imi zica un [pacalici] ca trebuie alta masina , si atunci am facuto eu sa mearga dupa placerea mea ca si consum,zgomot,fuga,pornire, chiar si cu capul hidraulic slabit .
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Asa este laur702. Peste tot dai de meseriasii lui peste. Eu am fost odata cu a mea Omega 2.2 la unul dintre cei mai buni meseriasi pompangii din Iasi (sau cel putin asa erau considerati de altii) si mi-au declarat pompa de injectie fu***a. Am 2 ani cu masina si pompa e aceeasi. Doar ce am schimbat 2 o-ringuri la filtru de motorina. Peste tot dam numai de incompetenti in tara asta de kko.
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
laur702 toata stima pt tine.imi place cum ai detaliat si remediat problemele.aceasi problema am patito si eu cu furtunasul de senzorul de presiune dar din vina mea(am uitat sa il pun la loc).insa eu acum am o problema si anume:am fost la un pompagiu si mia reglat si avansul si debitul si scoate mult fum megru si de pornit tot greu la cald.mia dat baiatul de acolo avansul la maxim oare de asat sa scoata asa fum?
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
comnic5 ai fost la orepan?
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
manolo83, cu avansul la maxim sigur de acolo provine fumul in exces , el lam pozitionat undeva pe la mijloc , si am dat debit mai mult , si asa am vazut ca merge bine nu am nici fum apruape de loc decat cand dau tare in ea , ai incercat sa scoti mufa senzorului de temperatura ? ca sa ti puna bujiia si la cald , sau cu tot cu bujiie la calt o ia greu ?
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pai am mai incercat si fara mufa si tot greu.dar cand am avansul la mijloc imi oscila turatia motorului in relantii si de aia la dat la maxim. am citit pe un alt club cum ca aceasta oscilatie ar mai fi si de la capacul acela de ii dai debit,oare asa sa fie?!eu am alt capac si cred ca o sa incerc sa vad daca asa e.
  • manolo83

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1996 2.5 tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2007

  • Mesaj Privat
laur vad ca la tine la profil scrie ca ai y25td?adica e euro3?si ai si 6 viteze?dar nu poate fi si mv6 zic eu
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
manolo83 a scris:laur vad ca la tine la profil scrie ca ai y25td?adica e euro3?si ai si 6 viteze?dar nu poate fi si mv6 zic eu


Nu nu am mi-as fi dorit eu sa fie dar nuu ,la complectarea profilului am avut y sau x trebuia cu una din ele si stiam ca x este cu debimetru si y este fara , am 25td cel din 95 model fara debimetru multam la dumnezeu ca nu mai am si debimetru pe cap, 6viteze m-am referit la poza din garajul meu cu-6-viteze.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR