Ai uitat parola?

1. Home
  2. Discutii Generale
  • 16V

• Mesaje scrise: 151
  • Masina: Astra 2000
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

• Mesaj Privat
In urma anuntului pe un site de vanzari auto, am primit pe mail urmatorea chestie:
"Robert Payne ti-a trimis urmatorul mesaj:
Hello,
I wish to purchase your car, if the car is still available contact me as soon as possible with your last price for the car, some pictures of the interior and how many years you have used the car. The exact location of the car

I wait to hear from you soonest.

Roberts"
A primit careva asa ceva? Mie mi se pare cel putin dubios. Am mai primit un mail de genul asta cand aveam Dacia postata la vanzare. I-am dat pace, nu i-am raspuns.
Voi ce ziceti? Cred ca ii raspund, mai mult din curiozitate. Am si nr de tel postat la anunt, putea sa ma sune daca chiar era interesat.
Skip ads

• jE

• Mesaje scrise: 8,458
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

• Mesaj Privat
pe ce site ai postat? daca e site romanesc, 100% e un spam, numai bun sa il stergi cu shift+del. Daca e site international (desi ma indoiesc, ca nu te vad pe tine mergand cu masina pana in Franta/Anglia/Germania/Italia, sa o vada omul, si nici pe francez/englez/neamt/italian nu il vad venind sa isi ia masina din romania... eventual sa si-o ia inapoi, dar atunci nu da mail) eu zic ca e tot 99% spam. Si nu merita sa iti obosesti tastatura. Mai bine incearca www.220.ro Wink
  • 16V

• Mesaj Privat
e site romanesc, nu stiu daca e bine sa ii dau numele. si eu zic ca e spam.
  • litza

• Mesaje scrise: 41
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2005

• Mesaj Privat
Io zic ca e ceva teapa. DAca ii raspunzi precis primesti o poveste frumoasa, cum ca ar vrea sa o ia, ceva il impiedica, nu stiu cum va trebui sa platesti tu ceva si el iti va da mai mult inapoi, etc. Bineinteles ca dupa ce platesti nu o sa-l mai gasesti. Smile

De curiozitate, ai putea sa-i raspunzi.
Skip ads

• florinike

• Mesaje scrise: 1,582
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

• Mesaj Privat
Sau poti citi ce a scris Operabilus despre "tepele de pe internet/mobile". Destul de interesant topicul Wink
  • mandella

• Mesaje scrise: 73
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

• Mesaj Privat
100% e spam, si eu primesc si pe mail o gramada de mesaje de prin africa de sud -cum ca am castigat milioane de dolari si averi nemaipomenite Very Happy, numa pierzi timpul daca le dai atentie
  • 16V

• Mesaj Privat
stiu care e treaba cu tepele pe site-urile straine, dar nu stiam ca opereaza baietii si pe la noi. e aiurea, romanii sunt prea versati pt chestii de genul. am raspuns mailului, sunt curios.
apropo, pe un site cu vanzari auto strain ma pun intr-o zi sa caut diverse masini. ca si pe mobile, primele masini erau 100% tepe. dau sa caute vw bora. un anunt interesant, o bora rosie,diesel la vreo 5000 euro. bineinteles, fara nr de telefon, doar adresa de email. stiti cum suna adresa? futai_ca-n_filme@yahoo.com Laughing
  • botosu

• Mesaje scrise: 1,287
  • Masina: Astra z14xep
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

• Mesaj Privat
Atata timp cat mesajul nu face publicitate la un produs / serviciu, nu are cum sa fie SPAM.
Eu votez pentru hoax.

Acum juma de an un prieten vindea o astra caravan pe un site .ro,
primeste mail, in eng, o gramada de intrebari pertinente despre masina,
se incinge o discutie cat se poate de tehnica si reala,
iar dupa vr'o 5 schimburi de mailuri cu poze, date tehnice si oferte de pret,
cum se incheie toata treaba:
tipul vroia masina in schimbul unui cec, de ce CEC si nu CASH, cica pt ca nu era din RO,
dar partea misto... accepta ca CEC-ul sa fie inmanat personal (nu prin posta) de catre cel pe care il numea Avocatulul lui.

Eu zic ca nu mai este nevoie de alte explicatii. Avem de a face cu acelasi tip de hoax.

Multa bafta si mare grija.
Skip ads

• Operabilus

• Mesaje scrise: 786
  • Masina:
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

• Mesaj Privat
Sunt boti care se inregistreaza pe forumuri (sunt specializati pe cele mai cunoscute - phpbb, vbulletin, yabb, ubb, php-nuke etc) si trimit PM-uri sau reply-uri. Scopul lor e fie advertising (spam) fie hoaxing.
  • jE

• Mesaj Privat
pana la urma, ca e spam, ca e hoax, procedura de tratare a unor mesaje de genul asta implica SHIFT+DEL (in cazul clientilor de mail) sau del si golire trash (in cazul webmail-ului)

astept cu viu interes sa vad in cat timp mi se va spune ca sunt clienti de mail in care SHIFT+DEL nu functioneste... Cool
  • 16V

• Mesaj Privat
ok, hai ca a venit si raspunsul Laughing
I am very glad to hear from you and want to assure you that i am very interested in purchasing this vehicle, i have accepted the price and wish to inform you that i will forward a cheque for payment and that about the shipping i have also taken time to consult with a shipping agent and they have assured me that they can help transport the vehicle for me at the cost of 6,000Euros. I was supposed to receive a 12,500Euros cheque from my company as holiday bonus on or before the 2nd of December, but i shall be in lebanon then as i am supposed to start my assignment there on the 30th of this month, so i have instructed them to post the cheque to you instead of sending it to me as i wont be at home then, please when you get the cheque, cash it into your account and deduct the sum of 5,300Euros, send it to the agent as advance fee, he will arrange for the transportation of the vehicle and also for the registeration and the 200Euros to be used as banking charges.
Please if this arrangement is okay with you, send to me the following information:
Your Full Name
Your Home Address
Your Phone Number:
Please respond as soon as possible.
Thanks
Robert

pt mine treaba e clara, dar nu prea imi vin idei cam ce sa-i raspund. mi-a lasat si un nr de tel de Marea Britanie(din cate stiu eu acolo e volanul pe dreapta Very Happy ). as mai lungi un pic discutia, sa vad pana unde merge. aveti ceva idei? aceeasi chestie care a patit-o si prietenul lui botosu.
  • botosu

• Mesaj Privat
As fi tentat sa zic ca si ala era din UK... dar nu mai stiu sigur.
Vad ca au rafinat treaba cu cecul, ca sa nu mai comentezi ca nu e semnat de o persoana fizica ci de o firma. Mr. Green

Daca stai bine cu timpul liber, poti sa mai insisti pe tema asta... ca doar email-ul e moca Razz .
Daca vrei sa scapi de el, ii zici ca s-a dat si gata.

Just for fun: incercati pe www.ebay.co.uk sa vedeti ce preturi au aia la masini sh,
dar sa nu va incingeti prea rau, e mult prea dificil de adus de acolo si de modificat. Smile
Skip ads

• Operabilus

• Masina:

• Mesaj Privat
16V a scris:ok, hai ca a venit si raspunsul Laughing
I am very glad to hear from you and want to assure you that i am very interested in purchasing this vehicle, i have accepted the price and wish to inform you that i will forward a cheque for payment and that about the shipping i have also taken time to consult with a shipping agent and they have assured me that they can help transport the vehicle for me at the cost of 6,000Euros. I was supposed to receive a 12,500Euros cheque from my company as holiday bonus on or before the 2nd of December, but i shall be in lebanon then as i am supposed to start my assignment there on the 30th of this month, so i have instructed them to post the cheque to you instead of sending it to me as i wont be at home then, please when you get the cheque, cash it into your account and deduct the sum of 5,300Euros, send it to the agent as advance fee, he will arrange for the transportation of the vehicle and also for the registeration and the 200Euros to be used as banking charges.
Please if this arrangement is okay with you, send to me the following information:
Your Full Name
Your Home Address
Your Phone Number:
Please respond as soon as possible.
Thanks
Robert

pt mine treaba e clara, dar nu prea imi vin idei cam ce sa-i raspund. mi-a lasat si un nr de tel de Marea Britanie(din cate stiu eu acolo e volanul pe dreapta Very Happy ). as mai lungi un pic discutia, sa vad pana unde merge. aveti ceva idei? aceeasi chestie care a patit-o si prietenul lui botosu.

ia vezi de pe ce ip a fost trimis mailul ala ca m-ai facut curios Smile
  • 16V

• Mesaj Privat
zi-mi cum aflu ip-ul
  • botosu

• Mesaj Privat
te uiti in header-ul mail-ului Mr. Green
  • 16V

• Mesaj Privat
eu nu am reusit sa dau de ip. fii mai concret in explicatii. tot ce am reusit sa descopar e asta. adica nimic.
from robert payne <robertspayne48@yahoo.com> hide details 11:49 am (7 hours ago)
to Pol Chirila <chirila.pol@gmail.com>
date Nov 27, 2006 11:49 AM
subject Re: Referitor la anuntul publicat pe site.ro
signed-by yahoo.com
mailed-by yahoo.com
  • jE

• Mesaj Privat
cand intri in mesaj, cauta ceva cu full headers
pe yahoo ai full headers in partea de jos a lesajului, in dreapta, sub butoanele de "delete", "reply", "forward", "spam", "move"
pe gmail nu am idee unde e, dar... poti sa dai un ctrl+f si ii zici sa caute full, sau full header in pagina
  • 16V

• Mesaj Privat
din pacate, pe gmail nu e asa. cand ii dai show details afiseaza toate datele posibile, adica cele care le-am postat. am cautat si headers si full headers, nimic. oricum, ii dau pace. vroiam doar sa stie si altii care isi pun masina in vanzare cum sta treaba. daca e strain, nu si-a ales bine tara unde sa dea tepe Very Happy daca e roman, n-am cuvinte. suntem prea caliti ca sa mai muscam momeli de genul.
  • Operabilus

• Masina:

• Mesaj Privat
In Gmail, pe acelasi rand cu show details, ai chiar in colt, in dreapta, un drop-down menu. Dai pe ala, si alegi Show Original. Si dai un Paste la antete. Apoi mai vedem Wink
  • 16V

• Mesaj Privat
Fratilor, incercati voi sa descifrati, io-mi prind urechile Very Happy

X-Gmail-Received: 105cf9192bbc0dd98b2e86616f6522c3564907f8
Delivered-To: chirila.pol@gmail.com
Received: by 10.78.169.17 with SMTP id r17cs257063hue;
Mon, 27 Nov 2006 01:49:54 -0800 (PST)
Received: by 10.70.74.6 with SMTP id w6mr25351533wxa.1164620993610;
Mon, 27 Nov 2006 01:49:53 -0800 (PST)
Return-Path: <robertspayne48@yahoo.com>
Received: from web57213.mail.re3.yahoo.com (web57213.mail.re3.yahoo.com [216.252.111.229])
by mx.google.com with SMTP id h11si23201189wxd.2006.11.27.01.49.52;
Mon, 27 Nov 2006 01:49:53 -0800 (PST)
Received-SPF: pass (google.com: domain of robertspayne48@yahoo.com designates 216.252.111.229 as permitted sender)
DomainKey-Status: good (test mode)
Received: (qmail 75491 invoked by uid 60001); 27 Nov 2006 09:49:52 -0000
DomainKey-Signature: a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws;
s=s1024; d=yahoo.com;
h=X-YMail-OSG:Received:Date:From:Subject:To:In-Reply-To:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding:Message-ID;
b=XnOyUp+M+4o9tPqHJY8FHj4agHbgG+mRThlPNvY0wYBAWkmxtmElfDeqp/9UZUj+D7wizfrDdLCI4Z0QpPRA4qO/mn9lOYEkKwfVQukjYEI2zw1drVlc6FJ/CIAzAFX17RYeReApL7n2JvwS1ip5snhQzBNWyQ8ex/Q5ecXKopg=;
X-YMail-OSG: kpdVL4EVM1lm_.HL8KVVrXPZwPmz.3oReAMBUCp8U_Kf5xb0qmP_ThNC8Rl8.bGIj4MpMoSUzKpWAR6782OwGGUd06YtVhD8UndvMzxLnoJNbKMssqFfOw--
Received: from [86.62.12.86] by web57213.mail.re3.yahoo.com via HTTP; Mon, 27 Nov 2006 01:49:52 PST
Skip ads

1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata

CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR