Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
buna ziua la toata lumea.
problema mea la care cer ajutor este urmatoarea:
acum cateva zile cand gerul era napraznic am pornit masina cei drept destul de greu adica a fost nevoie de curent de inprumut, iar dupa aceasta pornire mi-a aparut o bataie la motor, in prima faza am crezut ca poate e un tachet si am facut repede un schimb de ulei, dar tacanitul nu a disparut .
am desfacut capacul de la tacheti si par ok adica culbutori lucreaza si arunca ulei toti si nici tachetii nu au niciunul joc.
Ma gandesc acum mai departe adica cuzineti sau bolt.
Mentionez ca bataie e regulata si nu dispare nici cu motorul cald nici cand e turata.
Sau credeti ca ar fi putut sari distributia un dinte si sa loveasca pistonul in supape, tinand cont ca am cam fortat pornirea?
Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva pareri.
multumesc.
Skip ads

  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
motorul este c14se 1.4si benzina ,daca conteaza
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
maine oricum verific varianta distributiei sarite caci e cel mai simplu si dupa care revin cu amanunte si poate primesc si ceva sugesti de la cei priceputi ca sunt destui pe aici.
poate maine ii fac si un mic video si il postez poate ajuta la un raspuns mai bun.
multumesc
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
unde stai in bv, vrei sa iti fac o vizita?... nu ma dau mai mult decat sunt, dar 4 ochi in plus ( vin cu ochelarii pe nas ) poate conteaza ...
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Minime sanse sa sara distributia chiar si un dinte doar cu ceva curent de imprumut daca aceasta e in mintile ei,pentru linistea ta verifica semnele sunt vizibile si usor de vazut....ca sa te lamuresti cu privire la sursa,cuzinet ori bolt, scoti roata dreapta cu un prelungitor cu cheie tubulara si teu misti mai smucit stanga dreapta de motor invatindu-l cativa centimetri stanga/dreapta daca e problema acolo se aude bataia clar,dupa parerea mea boltul si cuzinetul nu se strica imediat apare bataia intai la cald si clipeste becul de ulei cand presiunea de ulei scade,apoi se agraveaza dar asta in functionare nu cand il pornesti......parerea mea este ca ti-a ramas vreun tachet blocat,verifica si spune-ne si noua ce-ai descoperit.Pentru ca urmeaza in mod normal remedierea problemei,sper sa fie varianta mai usoara ca stange putin geru' de afara Very Happy
La remontare urmeaza operatiuni dedicate tipului asta de motor.
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cum a zis colegul mai sus, poate fi un tachet, doi, trei blocati. Poti sa-i dai jos, scoti uleiul din ei si ii pui la loc. Daca nu dispare poti sa-i inlocuiesti, nu-s chiar asa de scumpi.
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
imi cer scuze dar nu am inteles faza cu SCOTI ROATA DREAPTA care roata trebuie scoasa?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dreapta fata ...sa poti pune cheia pe surubul fuliei,o ridici pe cric....e cel mai usor asa sa elimini cauzele repede si corect ,miscarile alea sunt pentru pus in evidenta eventualele zgomote provenite de la lagare,cuzineti ori bolt fara sa ai zgomote parazite care sa te incurce....dar eu sper sa fie tachet ca aia se blocheaza mai des decat cad liniile la motoarele astea.
Pentru orice alta indicatie intrebi,la montaj o sa trebuiasca urmati niste pasi specifici acestui motor,nu-i greu dar e foarte important....astept sa vad ce-ai gasit.
Skip ads

  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca e vorba rola de jos unde vine cureaua de alternator ?
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
problema e ca acolo dupa ce o scot a sa am doar un ax cu pana cum sa bag tubulara?
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
imi cer mi de scuze acum miam dat seama despre ce roata este vorba, scuze probabil de la ora tarzie.
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si... ar trebui cu miscari bruste stanga dreapta sa se auda bataia, in cazul in care ar fi cuzinetii sau boltul?
incerc maine si revin cu ceea ce am gasit
multumesc pentru indrumare
Skip ads

  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
buna ziua. Revin cu amanunte...
Am incercat faza cu miscari stanga dreapta la fulia de jos ,si....
se aude intradevar acea bataie, dar nu tot timpul ci doar intro pozitie a fuliei mai exact cand pistoanele intampina compresia.
Am facut si doua filmulete pe care o sa incerc sa le postez..
Ceva pareri....?
Multumesc.
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca e vorba de cuzineti , am citit undeva aici pe forum ca s-ar putea schimba pe jos dupa desfacerea baii de ulei fara sa mai desfaci motorul.
Este posibil?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da este posibil dupa demontarea baii de ulei ....daca tot o sa umbli pe acolo sa vezi si cum arata sorbul pompei de ulei se mai incarca acea sita cu depuneri si restrictioneaza debitul spre pompa cand e uleiul rece si normal curge mai greu...sa nu fie asta motivul problemelor in linie.
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
intrebarea mea este , oare nu trebuie arborele rectificat?
Sau schimb cuzineti prin baia de ulei fara nici o problema?
Multumesc.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Exista doua situatii de inlocuire a cuzinetilor;
1. S-a blocat motorul in regim de turatie scazuta ori datorita folosirii de aditivi care au lipit efectiv cuzinetii lasand suprafata vibrochenului curata ....se inlocuiesc doar cuzinetii.
2. Au aparut batai,deci primul strat al cuzinetului cel de protectie e dus si in functie de cat s-a folosit asa si in ce regim de turatie a fost afectat lagarul mai mult ori mai putin.De cele mai multe ori vibrochenul e compromis,in cazul tau aparitia bataii doar dupa pornirea grea si o incercare poate sa fi scapat sansele sunt mici dar poate ai noroc .....desfa si verifica daca e lagarul curat,lucios,fara zgarieturi poti inlocui doar cuzinetii,altfel dai motorul jos.Oricum si intr-un caz si in altul baia de ulei tot trebuie data jos,aia e prima miscare din inceputul reparatiei in functie de ce gasesti acolo stii si ce va urma....
  • flavy16

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2000 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Vreau sa stiu doar o chestie, se aude bataia si in sarcina si in frana de motor?
  • yahymyahym

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
da se aude si in sarcina dar mai ales in frana de motor.
De ce...?
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eu am intalnit problema asta la un astra f , si tachetii au fost de vina : erau plini cu ulei Neutral . I-am scos frumusel si am golit uleiul dupa care s-a remediat problema. Am ramas uimit cum pornea iarna la -10grade masinuta aia (nici nu dadeam de cheie ca o si lua).

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR