Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am nevoie de un mic ajutor...
Am cumparat o alarma Pilot (cu tot cu inchidere) si am reusit conform schemei sa le montez pe ambele (pe Opel Corsa C). Nu sunt un as in electronica, insa conform schemei si unei minime orientariam reusit.
Acum problema: nu stiu cum sa leg semnalul (avarie) la armare si dezarmare.
Am gasit pe aici ca trebuie legat un fir de la alarma (nu stiu care) de firul/firele de la avarii - asta nu stiu cum sa fac. Atasat este schema.
Am cumparat o alarma Pilot (cu tot cu inchidere) si am reusit conform schemei sa le montez pe ambele (pe Opel Corsa C). Nu sunt un as in electronica, insa conform schemei si unei minime orientariam reusit.
Acum problema: nu stiu cum sa leg semnalul (avarie) la armare si dezarmare.
Am gasit pe aici ca trebuie legat un fir de la alarma (nu stiu care) de firul/firele de la avarii - asta nu stiu cum sa fac. Atasat este schema.
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
portocaliu este firul de la alarma ta,,,fir conceput sal legi la blocul de lumini ,,pt al lega la avarii ai nevoie pe firul ala de 2 diode ,,gasesti la orice magazin de electronice,..daca nu vei folosii diode in momentul cand vei da semnalizare vor pornii avarile..poti face conexiunile la lampile de semnalizare prin butonul de avarii sau in spatele tabloului de sigurante...
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Lucian189 a scris:portocaliu este firul de la alarma ta,,,fir conceput sal legi la blocul de lumini ,,pt al lega la avarii ai nevoie pe firul ala de 2 diode ,,gasesti la orice magazin de electronice,..daca nu vei folosii diode in momentul cand vei da semnalizare vor pornii avarile..poti face conexiunile la lampile de semnalizare prin butonul de avarii sau in spatele tabloului de sigurante...
Multumesc de informatii. Poti fi putin mai explicit (nu ma pricep): ce fel de diode sa iau? iar la butonul de semnalizare sunt doua fire de la fiecare pereche de lampi sau unul? cum sa fac legatura? pentru ca la tabloul de sigurante nu m-as baga.
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Lucian189
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Firul portocaliu de pe alarma Pilot se conecteaza la butonul de avarie. Se scoate butonul de avarie, apoi se scoate iintrerupatorul si ai acces la mufa. Identifici cu un AMC care e plusul de contact, care e minusul si apoi aplici scurt 12 Vcc tensiune pe unul din ceilalti pini. O sa porneasca avariile. Acolo te legi cu firul portocaliu.
La alarme ai de obicei tensiune in mod continuu , nu pulsatoriu.
La alarme ai de obicei tensiune in mod continuu , nu pulsatoriu.
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
ddf a scris:Firul portocaliu de pe alarma Pilot se conecteaza la butonul de avarie. Se scoate butonul de avarie, apoi se scoate iintrerupatorul si ai acces la mufa. Identifici cu un AMC care e plusul de contact, care e minusul si apoi aplici scurt 12 Vcc tensiune pe unul din ceilalti pini. O sa porneasca avariile. Acolo te legi cu firul portocaliu.
La alarme ai de obicei tensiune in mod continuu , nu pulsatoriu.
La alarme ai de obicei tensiune in mod continuu , nu pulsatoriu.
Sa inteleg ca este vorba de un singur fir si nu mai este nevoie de diode?
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Pune totusi , nu este un lucru rau .
Insa eu am montat 2 alarme (TypeR si Discovery500) si ambele au intern un releu de actionare. Deci nu vad de ce ar mai fi necesara dioda.
Imi pare rau insa ca nu am posibilitatea de a face o poza sa vezi direct pinul butonului de avarii la care am aplicat tensiune.
Insa daca ai rabdare pana diseara iti spun pozitia acestuia.
Insa eu am montat 2 alarme (TypeR si Discovery500) si ambele au intern un releu de actionare. Deci nu vad de ce ar mai fi necesara dioda.
Imi pare rau insa ca nu am posibilitatea de a face o poza sa vezi direct pinul butonului de avarii la care am aplicat tensiune.
Insa daca ai rabdare pana diseara iti spun pozitia acestuia.
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Asa cum ti-am promis m-am uitat la masina mea . Atasez o poza :
Cu rosu si negru am simbolizat pinii folositi . La ,,rosu " am legat firul de +12Vcc ce actioneaza avariile.
Firul l-am scos prin pinul nefolosit din centru .
Diodele erau suficient si din seria 1N.
Banda marcata pe dioda este katodul . O dioda are un anod si un catod. Dioda este un element de circuit ce conduce curentul electric intr-un singur sens, depinde de sensul in care o mentezi .Asta e si rolul ei in acest montaj.Si inca ceva vad ca tu ai Corsa iar eu Astra- G. Nu stiu daca si cu cat difera .
Cu rosu si negru am simbolizat pinii folositi . La ,,rosu " am legat firul de +12Vcc ce actioneaza avariile.
Firul l-am scos prin pinul nefolosit din centru .
Diodele erau suficient si din seria 1N.
Banda marcata pe dioda este katodul . O dioda are un anod si un catod. Dioda este un element de circuit ce conduce curentul electric intr-un singur sens, depinde de sensul in care o mentezi .Asta e si rolul ei in acest montaj.Si inca ceva vad ca tu ai Corsa iar eu Astra- G. Nu stiu daca si cu cat difera .
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- moldovan_nicu74
- **
- 172 mesaje
- din 06 Mar 2008
- Astra 1992 C14NZ
- Alba
moldovan_nicu74
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
La mine au fost mai multe fire la butonul de avarii, iar din cutiuta mea (inchiderea centralizata sau alarma ta) ieseau doua fire de "semnalizare". Fara schema electrica a masinii nu prea am ce sfat sa-ti dau, ca si eu am stat si am buchisit schema aia cateva ceasuri bune, sa fiu sigur ca dezizolez firele corecte de la butonul de avarii. La mine au fost negru-verde si verde-rosu, dar eu am Astra F.
Daca faci rost de scheme, te ajut cu placere.
LE: uite dupa asa ceva ne uitam:
codul culorilor e scris pe fire : SWGR - Schwartz/Grun - adica negru/verde ; acolo unde vezi 750/751 se duc firele catre alarma "de fabrica" care face exact acelasi lucru pe care il vrei tu -> aprinde luminile.
Daca faci rost de scheme, te ajut cu placere.
LE: uite dupa asa ceva ne uitam:
codul culorilor e scris pe fire : SWGR - Schwartz/Grun - adica negru/verde ; acolo unde vezi 750/751 se duc firele catre alarma "de fabrica" care face exact acelasi lucru pe care il vrei tu -> aprinde luminile.