Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dorinnb

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,de curand am segmentat opelasu meu 1.8 benzina si in prima mie de km dupa segmentare mi-a consumat cau 1l de ulei.Intrebarea mea este normal pana se asaza segmentii sau este anormal?
multumesc frumos
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dorinnb cine tia segmentat motoru a verificat ovalitatea cilindrilor? a schimbat simeringurile de la supape? a verificat distanta dintre capetele segmentilor,asta daca ia schimbat?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
1 litru de ulei la 1000km nu este deloc normal...ma intreb oare cat iti consuma inainte de segmentare...?
  • dorinnb

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Chiuloasa este facuta de la a la z !
Segmentii sunt la prima cota de uzura sau cel putin asa am inteles eu!
cilinri a zis ca ar fi ok
Inainte nu consuma ulei doar in ultima perioada nu statea la relanti pentru ca ajungea ulei in capul pistonului si nu am sesizat daca incepuse sa se dea la ulei pentru ca m-am dus direct la service cu ea
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
1 L consum ulei e mult si de la schimb la schimb , ce sa mai vorbim la 1000 km ! Deci teoretic, dupa 4-5 mii km tu ramai cu baia de ulei uscata. Undeva s-a gresit. Daca rodajul crezi ca l-ai facut cit de cat corespunzator ( in ideea ca n-ai prajit segmentii) eu zic sa mergi la mesterii care au schimbat segmentii si sa le expui problema cit e ,,calda ,, treaba. In ritmul asta in 7-8 luni te va costa mai mult uleiul decat combustibilul per. km.
Asta in ideea ca n-ai folosit ceva segmenti de aprozar polonezi sau turcesti.
  • dorinnb

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
RODAJul este facut in afara cu maxim 80 km la ora,o sa schimb uleiul si o sa il urmaresc sa vad daca il mai papa.Eu stiu ca de la maxim la minim pe joja este un litru si mi s-a parut mult totusi
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
E consum enorm de ulei. Am acelasi tip de motor si intre schimburi nu imi consuma deloc (sau insesizabil 100ml la 10.000km). Eu nu inteleg de ce te-ai apucat de segmentat motorul daca nu papa ulei....?
  • dorinnb

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
incepuse sa pape ulei si nu mai statea la relanti
Inca nu am schimbat uleiul de rodaj sper dupa ce il schimb sa fie ok
Skip ads

  • Daniel2772

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
O treaba bine facuta ar fi insemnat 0 consum ulei si cand spun treaba bine facuta ma refer atat la manopera (priceperea sau cunostintele meseriasului) cat si la originea pieselor de schimb. Daca faci motor nu-l faci in fiecare an... il faci o data si bine si cu piese first classe.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Ca incepuse sa-ti pape ulei e una .... ca nu statea la relanti e alta poveste. Singura legatura intre cele 2 este atunci cind consumul de ulei e considerabil si gazele recirculate imbacsite cu uleiul ars scapate din cilindru sint introduse inapoi in amestecul carburant proaspat dezechilibrand amestecul oxigen/carburant pana la oprirea motorului ..... fapt ce se ,,remediaza,, cu un furtun ,,scos jos,, pentru gazele de carter.
Teoretic fenomenul ar trebui sa reapara si acum cind iti mananca 1 l ulei la 1000 km , dar banuiesc ca acum masina sta la relanti.
Verifica daca nu pierzi uleiul pe undeva (garnituri , semeringuri , filtru, etc) ...si verifica si locul unde stationeaza masina parcata daca nu sint pete de ulei scurse pe jos.
  • Daniel2772

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ce furtun sa scoti? ca nu e Dacie!
Prin faptul ca nu mai statea la ralanti se intelege ca : uleiul im exces din camera de ardere ajunge in electrovana AGR si o colmateaza, impiedicand inchiderea completa a acesteia si oprirea motorului.
Prima interventie care se cerea facuta era inlocuirea uleiului motor (apropo ce ulei aveai in motor? 5W, 10W sau ce?) si curatarea electrovanei AGR.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
banuiesc ca nu vorbim de o dacie dar principiul e absolut acelasi. Oricum din descriere inteleg ca nu destabilizarea amesecului ar fi fost problema.
Iar la consumul actual de 1 l /1000 km , presupun ca problema nu s-a rezolvat , nu ? Asta in cazul consumului de ulei si nu de pierdere. Uleiul in continuare va forma depuneri si va colmata AGR-ul daca ar fi vorba de asta...
Diferenta intre 5w si 10 w e destul de minora astfel incat sa-ti dea astfel de simptome. Banuiesc ca omul nu avea in masina un ulei mineral gen vechiul Petrotel !
Skip ads

  • kxz
  • **
  • 98 mesaje
  • din 15 Jan 2011
  • Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Botosani
  • kxz

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2011

  • Mesaj Privat
consumul de ulei e normal dupa segmentare. si acel litru nu e exagerat. trebuie sa intri la idei daca consuma de la 2000 de km incolo. cam la 2000 ar trebui sa schimbi uleiul, presupun ca stii. si x12sz'ul meu a fost segmentat in toamna, a papat in 2000km 1 litru. dupa schimbarea de ulei, nu a mai scazut nici un gram.
  • mantalutadoru

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
totusi uleiul care la consumat dupa segmentare e cam mult.poate sant pierderi peundeva
  • dorinnb

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
La multi ani tuturor si multumesc pentru raspunsuri
luni o sa schimb uleiul si va tin la curent
  • manY.R.

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni opelisti. Mi-am cumparat de curand o Zafira z18xe cu 240000 km la bord si la cumparare(Olanda) am verificat uleiul pe joja si arata ok. De atunci am parcurs 3200 km cu ea pana acasa si fara sa-mi dau seama nu am verificat uleiul pe drum desi computerul imi afisa ceva de genul OLIEPEIL CONTROL. Am ignorat mesajul si am ajuns intr-un final acasa. Am inceput cautarile si am realizat ca trebuia verificat uleiul....si surpriza.JOJA ERA USCATA.!...Imediat am completat cu 2 litri sa readuc nivelul la normal. Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?...Cat de grava e situatia mea? Multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tine-o sub observatie,in special la nivel ulei.Un mecanic istet poate descoperi cauza unui eventual consum exagerat...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR