Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Inainte de segmentare facea la fel ?
  • danyyi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Da. Dar nu stiu cam de unde vine problema. Ceva senzor presupun, deoarece motorul merge bine dupa ce se incalzeste un pic.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pai citeste macar codul eroare stocat.
  • lowe
  • Membru bebe
  • 2 mesaje
  • din 31 Oct 2015
  • Locatie: Dambovita
  • lowe

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa X12SZ din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu si a fost din bobina si bujii
  • danyyi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Azi am scos debimetru de aer si masina nu mai tremura, doar ca a murit motorul repede la prima pornire. La a 2-a pornire nu a tremurat deloc si a murit motorul dupa vreo 10 sec. La a 3-a pornire a mers rotund dar la acceleratii bruste tinde sa se inece. Am pus mufa de la debimetru inapoi si a inceput sa se inece si sa oscileze relantiul , dar dupa ce s-a incalzit a inceput sa mearga rotund , cu mici oscilatii de relantiu din cand in cand. Dupa ce se incalzeate merge dar nu are putere . Un mecanic a zis ca e debimetru chiar daca la tester aparea sonda. Debimetru afecteaza puterea motorului si in mers? Deoarece daca ii dau "talpa " se ineaca , iar daca apas acceleratia liniar merge ok, pana ce apare eroarea in bord "check engine" si ramane fara putere. Valva egr e curatata + garnitura noua si functioneaza .
Vreau sa iau un debimetru nou, de la ce firma si cam cat e unu bun.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Cumpara debitmetru Bosch pe cod ca asta e echipare de origine sau unul second dar in parametri. Mecanicul tau e cu pluta...
Poti lua si de Z10/12XE de pe Corsa, Agila, Astra, cod cu 031 in coada, merg perfect.
  • danyyi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Revin cu vesti. Am rezolvat problema , toate neregulile au fost cauzate datorita debimetrului de aer. Am luat unul Bosch din dezmbembrari ( pret 150 lei ) exact ca cel de pe masina cu codul 031 la final. Funcioneaza perfect , nu se mai ineaca la "talpa" , trage bine si porneste bine cand motorul e rece fara a se mai oprii. Va multumesc pentru ajutorul acordat . Datorita lipsei de experienta cu masinile opel , cumparam sonde si debimetre noi iar sumele ajungeau destul de mari pt a rezolva problema. O zi buna Wink
  • danyyi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Update: am facut un drum iar acuma a aparut eroare in bord cu check engine. Nu are asa mari pierderi de putere dar tot se simte la talpa...nu stiu ce sa mai fac cu ea....cedez nervos. Sa se fi defectat de pe o zi pe alta debimetrul? Ieri a mers bine azi a pornit bine dimineata iar acuma seara a aparut eroarea in mers cu mici pierderi de putere...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Iti trebuie o diagnoza competenta, din pacate in MM nu stiu pe nimeni.
  • danyyi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ieri seara am facut acelasi drum inapoi , dar inainte sa pornesc m-am uitat la mufe si un cablu mai subtire ce se imparte din ala ce merge la debimetru, acea mufa vine in fata motorului, e mufa subtire si lunguiata , avea ulei pe ea. Am incercat sa sterg mufa si am suflato si am curatato cum am putut. Surpriza a fost sa nu se mai aprinda eroarea in bord chiar daca am fortato un pic. A doua la fel dupa vreo 4 km a aparut iar eroarea. O sa mai fac un test scurt si o sa pun o poza cu mufa/senzorul ce il banuiesc a fi defect.
  • danyyi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Este vb de senzorul de ulei. Poate aparea in mers eroare din cauza lui la turatii mai mari? Il banuiesc a fi defect deoarece mufa ce intra il el e plina de ulei iar senzoru pare cam subred sa zic asa.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 546
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Senzorul de ulei nu poate da aceste probleme. Sigur,este defect si el daca pierde ulei prin mufa dar nu creaza asemenea probleme. De vina pot fi alte componente chiar cablaj sau mufe(mufa de la debitmetru chiar,sa tot umblat la ea si poate sa slabit,asa poate se explica de ce cand ati miscat linia aceia de cablaj ,masina sa comportat bine). Apoi, nu inseamna ca acum, dupa ce sa schimbat debitmetru ,este aceiasi eroare ,o diagnoza profesionala va arata asta.Bafta.
  • danyyi

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ok, multumesc de infirmatii. O sa pun masina pe un tester si o sa verific toate datele in mers si cu motorul oprit. La fel o sa verific toate cablurile si sper sa gasesc problema .
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa c12nz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
furtunasul ce duce in MAP nu e fisurat ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
El nu are MAP
  • Dragos Capatina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Ai rezolvat problema danyyi ?
La mine e opusul tau ... o pornesc si ramane turata in 1000 rpm (cred...fiindca nu am turomentru), dar e jenant rau deja m-a termina psihic.Am shimbat motoras relanti, sonda temperatura, baterie noua...si tot sta turata .... nu stiu ce sa fie va rog sa ma lamuriti cum sta treaba.Tot ce pot sa va spun este ca o pornesc prima data si porneste mai intarziata cu 1,2 secunde .. si dupa parerea mea daca e ceva in neregula cu aprinderea isi ia alte valori si ramane cu ele si sta turata nu stiu ce sa zic ... dupa ce merg asa cu ea o mai opresc si pornesc iar si( nu mereu) isi revine parca porneste sfert , iar in momentu cand porneste sfert revine si relantiul .. dar nu dureaza mult .. daca o opresc si sta ceva timp iar porneste greut si isi ia alte valori . Ce sa fie colegilor ?
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa c12nz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Fără cod de eroare nu putem decât sa ne dam cu parerea.
Model masina ? An ? Cod motor ?
  • Dragos Capatina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Testul cu agrafa nu merge la mine. Masina este Corsa b X12SZ 1.2 8v 97'.
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa c12nz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
verifica temeinic furtunasele subtiri care pleaca din capacul clapetei de acceleratie si unul duce pe la o clapeta din filtru de aer (sunt vreo 3 furtunase subtiri) sa nu fie fisurate.ale mele erau fisurate exact de unde ieseau si unde intrau(adica acele racorduri de 90 grade de unde pleaca furtunasele).
Legat de motoras pas-cu-pas exista o procedura care trebuie sa o urmezi (ca sa poata Computerul sa invete noii parametrii ai motorasului)
i-ai urmat?
  • Dragos Capatina

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa X12SZ din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Au mai fost schimbate furtunasele, am sa ma uit din nou. Legat de parametrii am scos borna toata seara , dimineata am pus contact 1 min ( se auzea o miscare acolo) apoi am dat contact ( unii spuneau ca dupa acel minut sa iau iar contactu si sa-l pun normal si te rog sa-mi spui tu mai bine) dupa ce am pornit-o sta accelerata ca nebuna are o fluctuatie de reglaj dar tot turata sta . Ce sa mai fac off ca e jenant rau .

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata