Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna
Exact aceiasi problema am ca si D'nul Valdo, masina e idem si la fel cu a lui, oare si-o fi rezolvat D'nul Valdo problema?
Skip ads

  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Dupa spusele mecanicului pe tester spune ca la relanti e o intarzaiere pe pistonul 1 si 4, daca se mareste un pic turatia acea intarzaiere dispare.
Am facut programare ca azi era oarecum aglomerat, dupa cite am inteles are ceva aparate de regleaza distributia, va vedea si compresia pe pistoane...sunt curios daca regleaza din nou distributia cum va merge.
  • scorpion67

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Intamplarea a facut sa gasesc pozele de cand am avut probleme cu distributia din care se poate vedea clar ca este deplasata mai putin de un dinte si intrerupea si o alta dupa ce a fost reglata cu dispozitivul de blocare
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu am momente cind sunt mai greu de cap,dar nu inteleg cum poti pune cureaua pe un pinion ax cu came decalat cu un sfert de dinte.Inteleg sa fie cu un dinte inainte sau inapoi,ca altfel nu poti pune cureaua.Accept orice fel de explicatie,argumentata.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca intre cele 2 axe nu exista legatura directa, alta decat cureaua de distributie, poti sa faci ce decalaj vrei.
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna
Azi am fost la service-ul respectiv unde a gasit distributia decalata cu un dinte mai sus.
Aveau o trusa intreaga pentru orice model de opel la reglatul distributiei.
Acum relantiul nu mai este variabil, nu se mai zdruncina motorul, inainte avea momente la pornire cind aveai impresia ca da sa se opreasca, ciudat e ca pe turometru nu se vedea acea variatie de relanti.
Ce am inteles azi ca tot reglajul pleaca de la pinionul de jos...
  • laurus

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut, nu stiu daca postez bine aici , am o problema dupa ce am schimbat cureaua de distributie si rolele amandoua si semeringurile de la vibrochen si pompa de ulei , dar mi-a aparut un zgomot la motor ,ca un fel de vuiet care creste dupa turatia motorului (si e deranjant tinind cont ca nu l-am avut) ..... are careva vreo idee de unde vine? (ASTRA g 2003 1,7 DTI) Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
  • Seb1

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 1.6 Z16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna
Si la mine se auzea un zgomot din asta ciudat dupa schimbarea distributiei, dar s-a dovedit ca venea de la cureaua de accesorii, era tensionata prea tare, problema a rezolvat-o mecanicul tot atunci.
Dar cum ti se pare ca merge acum, mai are acelasi demaraj ?
Skip ads

  • laurus

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
masina merge foarte bine, are demaraj ,I-am facut si proba pe autostrada ,doar vuietul ala ma deranjeaza la relanti nu se aude nimic doar cind incap sa o turez... Am dat jos cureaua de la accesorii si se aude tot asa / Sad
  • ilie71

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Salut Laurus ,problema ta este intinderea curelei de distributie , care este intinsa mai mult decat ar trebui . Rezolva problema urgent ,deoarece uzura se accentueaza foarte mult ,ba chiar exista riscul sa se rupa cureaua . Riscul sa se rupa este mic ,dar exista .
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut, cat a costat reglarea distributiei la reprezentanta?
  • toss

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,


Am schimbat si eu de curand distributia cu un prieten. Ideea e ca dupa ce am schimbat-o a aparut un sunet la motor ca si cum ar fi o aparatoare desfacuta( de genul sunetelor scoase de o bicicleta care are bagat in spite un plastic- ca atunci cand eram copii). Sunetul nu il are tot timpul. Unori la pornire il are, alteori nu. La turatii mari( peste 4000 rpm) unori nu-l are. Am desfacut de doua ori capacele de plastic crezand ca de la ele se trage. Oricum distributia nu am reusit sa o punem perfect la semne pentru ca nu am avut blocator si desi cineva mi-a spus sa dau jos capacul de la culbutori jos si sa blochez axele cu came in spate( in acele tesituri) am uitat de metoda asta. In fine, masina merge perfect, intre timp am facut un drum de Croatia( vreo 2500km) fara probleme, cu consum de 6,5%, si consum de ulei( si inainte il avea). Ma deranjeaza doar sunetul scos de motor, ca un ticait. masina trage normal, urca in ture. Sa fie de vina aparatorile, rola intinzatoare sau alta rola?
E normal ca semnul la rola intinzatoare sa se deplaseze spre stanga desi a fost pus la NEW?

Pun si cateva poze.
Skip ads

  • constantin.ionut.397

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Va salut am si eu o problema cu opelul meu Astra g x16XEL motorul are un zgomt ca si motoarele diesel distributia are 13513 km realizati de cand am schimbato astept raspunsurilr dv va rog
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
E normal ca semnul la rola intinzatoare sa se deplaseze spre stanga desi a fost pus la NEW?

Probabil nu este strans surubul de fixare la rola intinzatoare se strange cu 20Nm. | Aliniaza si cele 3 semnele.
http://www.youtube.com/watch?v=rTB46UNoxeM - Stefan Tolos | vezi ce ai gresit.

http://postimg.org/image/j8k27ahkn/full - salveaza ca sa vezi bine tot.
http://workshop-manuals.com...ns/timing_adjust/
http://workshop-manuals.com...move_and_install/
https://www.clubopel.com/lin...ns/timing_adjust/
Pompa de apa era la fel, ca sunt doua modele la Z16XE, si vad ca si la ea este semn (pentru montare.)
Cele 2 role fixe nu stiu cu cat se strang.
Arborele cotit se blocheaza prin orificiul dintre motor si cutie C.V (cele 2 gauri una din ele.) se blocheaza volanta.
Fulia arbore cotit se strange cu cuplu 95Nm + 30° + 15°
Fara dinamometrica nu stiu daca iese OK.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Blocare arbore cotit (volanta)

Cele doua role fixe cu ce cuplu se strange fiecare?
Din ce inteleg de aici ar fi 25 Nm / 18.5 lbf. ft. | (18.5 lbf. ft. - ce inseamna)

workshop-manuals.com a scris: http://workshop-manuals.com...move_and_install/

Remove toothed belt guide roller on intake side (1) from cylinder head and toothed belt guide roller on exhaust side (2) from engine damping block support.

Install
Attach toothed belt guide roller on exhaust side to engine damping block support – tightening torque 25 Nm / 18.5 lbf. ft.
Attach toothed belt guide roller on intake side to cylinder head – tightening torque 25 Nm / 18.5 lbf. ft.
Install toothed belt – ensure that tensioned side (I) is taut.

Caution
Note timing mark.

  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
"Din ce inteleg de aici ar fi 25 Nm / 18.5 lbf. ft. | (18.5 lbf. ft. - ce inseamna) "- lbf. ft.- e foot pound- unitate de masura a cuplului in sistemul american de masurare. Pe net, daca faci conversia, 18.5 lbf. ft. sunt 25 Nm.

Din textul care il ai acolo in limba engleza, asta reiese:fiecare rola se va strange cu 25Nm.
  • toss

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La precedenta schimbare, totul a iesit bine si fara cheie dinamometrica. Doar ca era alt mecanic Smile
Ce m-a incurcat a fost pompa de apa, care nu avea nici un semn pe ea, plus ca am auzit ca si popa de apa are rol de intindere a curelei. Oricum, si desenul din carte cu semnele e foarte ciudat. Logic, daca nu era bine pusa pompa de apa nu faceam 3000 km de la schimbare, plus ca temperatura nu urca mai mult de 90.

Rolele de la axurile cu came erau la semne cu cureaua pusa. Cand am luat curea, cea din stanga a cazut un pic in jos fara sa o ating.

Cum se readuce la semn arborele cotit, daca am dat jos cureaua? Se invarte doua ture in sensul acelor de ceasornic cu verificarea vizuala a PMS la cilindrul 1? Are ceva daca il dau inapoi un dinte?

Am urmarit si clipul lui Stefantools, dar chiar la pompa de apa parca e taiat.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
M-am uitat la poza aceasta si nu vad cum se poate bloca volanta, aici vad doar doua suruburi probabil de la baia de ulei.
Deci nu are cum sa ajunga tija pana la volanta...


Pare sa fie aici cum spune @StefanTolos
By StefanTolos
  • moisei catalin

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut toti membrii ClubOpel.
Sunt un nou posesor de Opel Astra G 1.6 16v 2001.
Nu am carte service la masina si nu stiu cad a fost schimbata distributia.
Am dat capacul jos sa vad cum se prezinta dar nu stiu ce sa fac Sad masina are ''156000''km.
Va rog un sfat. Multumesc,
Bafta.


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR