Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • b40pby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Al meu Opel are probleme... este un Vectra B caravan, y22dtr din 2001
am vreo 4 coduri de eroare la motor...
P0190 - circuit senzor presiune pompa defect
P1220 - Control sincronizare injectie - flux excesiv/insuficient
P0400 - circuit flux EGR defect
P1590 - engine running signal - low input

din ce am citit in TIS, 1220 asta dezactiveaza turbo si EGR... deci de acolo 0400...

la capitolul date in timp real, am desired injection start undeva la 7.4 grade, iar actual injection start undeva intre 13.3 si 13.7... sigur de aici e 1220 asta...

e posibil sa fi sarit pompa de la punct?

deasemenea, la 0190 si 1220 mi se recomanda procedura C-14

Ma poate ajuta cineva cu locatiile exacte ale urmatoarelor componente?

K119 - relay - switch-off - solenoid valve (imi pare a fi releul de la electrovalva de alimentare)
K70 - control unit - diesel
V23 - Restrictor - interference
K128 - Control unit - injection pump (daca e calculatorul pompei stiu unde e)

Imi cer scuze, dar sunt putin cam incepator si nu am reusit sa le gasesc in TIS2000

Mersi mult!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
De sarit de la punct e mai greu la motorul asta.
P1590 e dat de electrovalva micuta de sub electrovalva turbo. TIS-ul e pe "langa" la aceasta eroare.
Pt. celelalte erori repara calculatorul pompei. Sunt cativa baieti la PUBLICITATE care se pricep.
Spor la treaba.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mai nea Iuliane, da` tu dai sfaturi despre motoare si in noaptea de revelion dom`le? Tu nu petreci? Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La multi ani dom` director.
Eram in pauza de desert si am aruncat un ochi pe forum. Very Happy
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Total eronata interpretarea datelor !
Iulian, atentie ca il indrumi gresit !
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Welcome back maestre.
Unde am gresit ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
doua din coduri (p0190 si p1220) dau ca defecta partea mecanica a pompei de inj. .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1220 l-am avut si eu cand am schimbat calculatorul pompei.
E adevarat ca apare si la pistonas blocat.
Skip ads

  • b40pby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pai teoretic calculatorul pompei ar fi reparat... ca am avut o eroare de senzor rotatie si a fost la depanat la niste baieti pe Electronicii (in spate la kauf colentina) si astea au inceput sa apara dupa ce am plecat de acolo, in locul erorii pe care o aveam... singura care e consecventa e aia de EGR, desi am stat vreo doua zile calare pe motor si am curatat valva EGR, capacul de galerie admisie si rampa cu voleti) de le-am facut ca noi... ma gandesc sa nu fi dat ei pompa jos cand au reparat-o si s-o fi pus-o la loc defazata cu un dinte sau ceva...

Mersi pentru lamurire la 1590

Toata stima si un an nou mai bun decat toti de pana acum adunati!
  • b40pby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
revin cu intrebarea initiala; unde in masina gasesc si eu
K119 - relay - switch-off - solenoid valve (imi pare a fi releul de la electrovalva de alimentare)
K70 - control unit - diesel
V23 - Restrictor - interference
K128 - Control unit - injection pump (daca e calculatorul pompei stiu unde e)

si as dori sa aflu de la voi si pe unde gasesc un service care sa imi faca o diagnoza mecanica si electronica la pompa la un pret decent... la totaldiesel in pantelimon pe centura ma costa 700RON...

Multumesc anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La Totaldiesel iti da pompa jos si o monteaza pe bancul de reglat pompe. De-asta costa atat.
Poti sa incerci si la Bosch pe Alexandriei, peste drum de Rahova.
  • b40pby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
scuze de exprimarea laconica... am vrut sa intreb daca stie cineva unde as putea sa fac o diagnoza pe banc, la un pret mai ok... la total, intr-adevar, de banii astia mi-o si demontau-montau pe masina dar nu includeau TVA....

m-as incumeta sa o demontez si eu de pe masina si sa merg cu ea in sacosa, dar 250+TVA mi se pare cam mult pentru a o pune pe banc si a o verifica...

am sa incerc sa aflu care e manopera de diagnoza si la Bosch... intre tiimp, daca stie cineva o varianta mai subtirica, raman dator cel putin de o bere...

si inca ceva, chiar nu ma poate ajuta nimeni cu cele 4 locatii, sa pot sa fac si eu verificarea impusa de TIS?
acolo spune ca trebuie sa iau un multimetru si sa masor niste tensiuni intre niste conectori, iar eu chiar nu stiu de unde sa scot mufele si sa masor!

mersi anticipat!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
K70 este ECU si il gasesti in spatele torpedoului. Poti ajunge la el si pe sub grila de plastic de la stergatoare.
K128 este calculatorul pompei, stii unde e.
Celelalte componente nu le-am gasit.
  • b40pby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mersi mult, Iulian!
Din ce am mai reusit si eu sa aflu de pe net, v23 e un fel de valva actionata electromagnetic; cad despre releul ala nu am gasit nimic si am frunzarit azi toata ziua netul si TIS-ul... partea cea mai urata e ca procedura de care am amintit in primul post, face referire la toate patru... mai caut... e posibil sa fie pe undeva prin cutiile de la motor (ori aia de pe baterie, ori cea de pe corpul filtrului de aer... sa vad ce gasesc prin TIS si despre ele... cat despre valva restrictor de interferenta... nu stiu... poate sa trag o fuga la un service OPEL autorizat, poate ma pot lamuri ei (daca or avea bunavointa sa divulge asemenea informatii)

am sa va tin la curent cu noutati...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu unde ai gasit informatii despre V23,dar din ce stiu eu, in TIS,cu litera "V",se noteaza diodele in circuite,iar cu "Y",se noteaza ventilele(supapele).
  • b40pby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
informatiile le-am luat din pro edura de service C-14, in care mi se cere sa deconectez mufele de la:

K119 - relay - switch-off - solenoid valve
K70 - control unit - diesel
V23 - Restrictor - interference
K128 - Control unit - injection pump

si sa masor tensiuni si impedante intre diverse borne pe aceste mufe, deci le-am luat din TIS de la informatii service; cat despre informatia ca acel V23 ar fi o supapa/valva o am de pe echivalentul clubopel din portugalia
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cateva poze despre masina asta:




Eu am gasit asa la codurile de eroare:
P0190: Injection pump mechanical fault

P1220 Start of injection control deviation
P0400 EGR
P1590 Auxiliary heater triggering
  • b40pby

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
mersi mult, Liviu!

la P1590 inclin totusi sa ii dau dreptate lui Iulian, nu de alta, dar masina mea nu are webasto (incalzire auxiliara)

Acum ma apuc de studiat imaginile de la tine, sa vad ce pot sa invat din ele!

Stima!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La masinile care au in echipare V23,aceasta se gaseste,mai sus de modulul ABS.
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salutare ma fratilor am lasat si pe celalalt topic deschis de motoru asta la mn nu imi da nici o eroare pe pompa nimik am codul ala 1590 ala care nu are nici o legatura dar intrebare e alta ce are ca imi invarte in gol si amm o luna de cand am scoso din service a mers perfect ca tot asa pornea nasol o lua cu spray intrun final si se dezamorsa aveam furtunase oringuri tot diuze nooi am pus tot tot a mers perfect iar cu 2 zile inainte de revelion poc a plecat taicamiu cu ea dim tot pornit frumos sa miscat cu ea a oprito a pornito tot iar in fata porti a bagat a 3 a iin loc de a 1 din greseala si a plecat dupa loc cum ar veni si sa oprit iar apoi aleluia acu ce are am citit si de faza cu tacheti si de ffaza cu distributia sa nu cumva sa fi sarit sa nu o fi asezat aia calumea dar intrebarea e alta pe cn am intrebat ar trebuii sa o ia cu spray pompa ? si cu motorina bagata cum ar veni cu o pompita de amorsare mie imi curge motorina la injectoare dar nu cu puternic pt ca ea nu porneste invarte in gol nici cu spray nu o ia si cn mia zis ca chiar dak e pompa tre sa o ia cu spray ce ar putea avea si specific nu am nici o eroare pe pompa.... ajutatima fratilor ca ma enerveaza rau intro luna a picat instantaneu si aleluia
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR