Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat


De multa vreme am observat urme de umezeala in zona aceea (habitaclu motor, conductele de aer conditionat ce duc la radiatorul din interiorul masinii) si ma intreb daca cineva e in masura sa identifice problema? Tind sa cred o-ringurile de etansare din capatul conductelor acelea nu mai tin. Este indeajuns inlocuirea lor?
Skip ads

  • olteanu1978

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut. In mod normal, o-ringurile ar fi de vina, pentru ca acele conducte au traseul atat de bun incat nu ar putea freca de altceva, pentru a le dauna cumva.
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu observ nicãieri urme de scurgere dar am rãmas fãrã freon în trei luni dupã încãrcarea instalației.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Este bine sa mergi la un centru specializat in AC si sa iti verifice instalatia. Vidare pentru presiune si verificare cu lumina UV.
Skip ads

  • as3dyum

  • Mesaje scrise: 1,044
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2006 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Revine in actualitate! Am pierdut intreaga cantitate de gaz din instalatie si nu a mai dorit a porni compresorul...
Trebuie studiata problema in amanunt cu privire la o-ring-urile alea de pe conducte. N-am dat importanta si observ ca treptat se pierde presiunea din instalatie.
Cineva imi poate oferi o informatie cu privire la codurile de catalog a O-ring-urilor?
  • Ionut08

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z17DHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Anul trecut am bagat freon si ulei si compresorul pornea, iar acum numai porneste .Baga mai mult aer cald.
E din cauza pierderii fronului.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Trebuie verificata presiunea din instalatie si apoi ....cazut daca este de la piredere sau de la ambreiaj sau altceva ce tine de compresor!
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Astazi am bibilit pe la masina, fiind mai racoare afara. Am observat ca pe la supapa de la AC, de langa radiator scapa freon(presiune). Am verificat-o si asa cum verificam bicicletele........ clar la 2-3 secunde apare o basicuta si tot asa. Ce pot sa fac, pentru ca duminica dimineata plec in CO.
Skip ads

  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum arata, dar e posibil sa ii pui un colier, sub care sa pui o bucata de cauciuc pentru a face etansarea in zona in care scapa? Pune o poza cu ea ca sa vad cum arata pe motor.Mersi. - e vorba de asta?
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat


Pierde freon prin locul semnalat cu sageata, ce este aceea? Supapa sau ventil?
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Din ce am gasit aici pe forum,e tot o supapa. Nu merge cum ti-am sugerat?
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Pai nu merge pentru ca scapa pe la supapa pe sus, sub capacelul care se infileteaza. Daca ar scapa undeva pe conducta-traseu ar fi ceva sa se poata repara asa cum ai spus, dar ma gandesc ca oricum e presiune foarte mare.
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:Din ce am gasit aici pe forum,e tot o supapa. Nu merge cum ti-am sugerat?
crezi ca se rezolva ca la Dacia.....legi cu sirma???
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Tase are dreptate. Dar astazi m-am dus la service si am schimbat acea supapa. Am completat cu aprox. 100 gr freon, pe care-l pierduse in 2 saptamani. Era supapa cu bila si a pus una cu ventil. Acum mi-am dat seama ce spuneau colegii pe forum si nu prea eram lamurit care e treaba cu - Supapa sau ventil? Sper ca toata treaba e rezolvata. Cost total - supapa+completare freon+manopera = 50 lei.
  • AdrianSF

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Compresorul meu e praf, la un Vectra B 1.8 16v 92kw, la substanta aia de contrast a iesit ca pierde freon prin toata camasa compresorului! Pierd freonu in maxim 2 saptamani Sad
Intreb si eu, merita un second hand sau sa merg pe mana unui compresor nou? Astept va rog, sugestii Smile
  • ForLinGMD

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Un compresor nou este scump, dar ai garantie. Un compresor vechi, este loterie. Acum doi ani am cumparat cu 100 euro un compresor vechi, pe care il am si acum pe masina si inca merge. Dar cel vechi avea doar bobina arsa care costa doar 100-150 ron, functie de preferinte(firma producatoare). Oricum trebuie dat jos de pe masina, verificat ce este defect, adica rezistenta termica, bobina. pistonase compresor etc. si dupa aia iei o decizie. Nu are rost sa cumperi un compresor nou daca piesa defecta se poate inlocui. La remontare obligatoriu oringuri noi. Este doar un sfat colegial, a se trata ca atare.
  • AdrianSF

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc ForLinGMD, o sa iau unul nou, mi-au recomandat multi de la Valeo sau ceva german, nu stiu cum ii zice, oricum pe la 1100 cu 2 ani garantie...asta e, I Love My Opel Smile
  • BJohny

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut,

Am un opel Astra G, 1.4 benzina din 2007 si la 2-3 saptamani pierde freonul. Am fost la vreo 3 service-uri si nimeni nu-i da de cap. Au schimbat supapele de la alimentarea cu freon, au verificat cu substanta, detector....nu au gasit nimic.
Stie cineva vreun service bun care sa-i dea de cap?

Thanks
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sub bord e greu de verificat,dar nu imposibil... Service-ul care iti va rezolva problema,sigur,e un service bun...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR