Ai uitat parola?


  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, am agila 2001, si vreau sa schimb o fuzeta, am desfacut tot in afara de conductele de frana si ABS, stie cineva cum se separa de fuzeta?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pt schema, dar asta o fac cu ochii inchisi, cred ca am fost destul de explicit in ceea ce am intrebat, si anume "conductele de frana" si de "ASB" vreau sa stiu cum se desfac.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,162
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu inteleg intrebarea.
Se demonteaza etrierul si se suspenda cu o sarma de (ex.) arc iar senzorul ABS
este prins cu un surub care se demonteaza. Aveti grija ce faceti pe acolo !
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
@adipuiu84, pt schimbat fuzeta...nu trebuie demontata conducta de frana.
Explicatia colegului este mai sus si se refera la toate auto.
Sau poate ai stricate suruburile de la etrier?
Cu ochii inchisi la masina nu faci treaba.




  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asta imi trebuia 2kappa. Multumesc mult, m-ai luminat.
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ce cheie imi trebuie pt a desface suruburile...?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Tubulara tip E sau tip"spline"
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
este vorba de o tubulara torx, dar vreau sa stiu exact de care sa pot face rost
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Tin minte ca e tubulara E18.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,591
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Fara o trusa de chei zdravene nu ai ce umbla acolo, parca E16 era.
Ce e cu sudura aia ? Iti garantez ca nu tine si ai fiert si rulmentul.
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu Dl Dan, sudura nu are ce cauta acolo pt ca nu tine, trebuie schimbata fuzeta, si vreau sa recuperez etrierul
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu mai cred ca fuzeta aia e de pe alta masina.
Nu imi imaginez ca ai schimbat pivotii, ai mai avut si ceva probleme cu directia (nu mai stiu exact cauza) ai vazut sudura si ti-ai continuat nestingherit drumul.
Nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva.
Nici la dacioti nu am vazut asemenea ,,inginerie".
  • deleted-49042

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
E tubulara E18. Lyonel ai avut dreptate.
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare domnilor ma adreses din nou voua pentru niste sfaturi,azi am fost in afara localitati pe un drum specific romanesc adica cu cratere si din nefericire am luat una mai mare cu 70-80Km/h si mia iesit roata dun articulatia bratului sa intors invers noroc ca nu a venit nici o masina din fata ,am reusit sa opresc cam in 50m daune aripa indoita amortizorul a inceput sa curga a iesit planetara din cutie si o data cu ea si uleiul din cutie si un cauciuc nou distrus am reusit cu chiu cu vai sa pun la loc planetara si roata in articulatie dar nu mai intra in viteza o fi ca nu mai are ulei sau cand a iesit a stricat cv in cutie de adus acasa am aduso tractata .
Ce credeti caar trebui sa verific si ce ar trebui schimbat.
Multumesc anticipat.
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu o mentiune cutia de viteze nu cred ca sa defectat se aude cum schimba viteza ,ma indus in eroare faptul ca am incercat sa o pornesc trasa ca nu mai aveam nici baterie dar din cauza ca nu a intrat planetara de tot in cutie intra diferentialu cand dadeam drumu la anbreiaj si de aia nu imi invartea motoru.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,162
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
cdsoul imi pare teribil de rau de neplacuta intamplare !
Verifica toate piesele implicate sa nu fi fost afectate si
nu uita la portfuzeta de locasul pivotului (fisuri) si filetul
surubului care il strange.
Poate poti spune mai multe: ce anume s-a intamplat, cand au
fost schimbate bratele, daca atunci au fost inlocuite suruburile,
ma rog, ce consideri tu ca a avut legatura cu defectiunea.
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Masina e recent adusa in romania din germania a fost masina de primarie si are timp de 10 ani din 2001-2011 toate reviziile facute la reprezentantaplus facturi etc ca am o sarsana de facturi din 2012 a stat pe dreapta 2 ani ca aia de la primarie au luat alta noua eu cand am luato am verificato a trebuit sa dau jos placutele de frana si sa curat rugina ca discu e nou placutele noi rugina apasa placutele pe disc tot o data am verificat si suruburile de la brat si portfuzeta si nu am sesizat nimic erau stranse asta anul trecut dar de cateva zile am sesizat ca troncane mai tare pe partea stanga ,parerea mea e ca sa macinat filetu de la portfuzeta iar la un soc mai violent (groapa) sa smuls din stutu de la articulatie ca a ramas urma si pe surub ,am cumparat sa schimb bratele ,capetele de bara,amortizorul ca e indoit celalant vechi,bucsele de la bara stabilizatoare,portfuzeta inca nu o pot schimba dar o sa ii pun surub cu piulita cu frana si pasta blocare pana gasesc una comestibila la desmembrari.Revin cu poze si mai multe date poimane cand ma apuc de demontat si schimbat.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La revizia de primavara ma asteptam la un rand de bucsi dar acestea erau f bune.
Aveam un tronc metalic si am zis sa cumpar totusi placutele ca tiuiau.
Am schimbat si bratele deoarece de la ele se auzea troncanitul metalic, mai exact de la pivot, bucsa f buna.
De curiozitate am desfacut burduful, vaselina ioc si multa rugina.
Recomand schimbul de brate pana in 5-6 k. Mai tarziu pot sa apara surprize. Am pus MEYLE.
Probleme cu un prezon, vita de la vulcanizare a strans cu pistolul pana nu a mai putut.
Mergea in gol. Desfacut tot, dat afturi de sudura.
Antifurtul a fost taiat cu dalta si baros, bine ca a mers.
Filetul de la un pivot s-a dus.
Filtre schimbate, ulei.
3 jante metalice strambe (nu am circulat numai eu, de obicei nu am astfel de evenimente)
1 cui la unul si un altul taiat plus janta stramba pe groapa.
Au mai aparut niscaiva zgomote dar am inceput sa nu le mai bag in seama. Important este ca piesele principale sunt intregi.
Putina uzura la anii si km ei nu se baga de seama.
Merge saraca.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva z17dth din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu daca apar schimbari semnificative daca pun amortizoare noi , momentan zic eu ca sun bune si astea care le am ca nu poti sa apesi masina deloc oricat ai sari pe ea cel putin pe fata iar pe spate sa zicem ca sunt bune cam 75% pt ca face putin tangaj,dar m-am saturat sa simt orice groapa si denivelare de pe strada, de ce nu le-au facut putin mai soft ,mai putin rigide suspensiile astea? Brate am pus pe Suzuki si au tinut 1 an (5mm joc la pivot) asa ca am revenit la cele vechi pe care noroc ca nu le-am aruncat am schimbat bucsa pt ca pivotii erau buni si a iesit mai bine ca unul nou!Ma mai bate gandul sa schimb si flansele care cred ca sunt praf ,se aude o zornaiala sub parbriz si nu vad ce altceva ar fi.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata