Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • raiko

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Din cauza plictiseli am ajuns sa "fac capatul " unor site-uri de masini printre care si autovit , unde cautam diferite masini , astra h breack si skoda octavia2 break in topul meu , uimit am fost sa observ ca unele masini, putine la numar, le regasisem pe linkuri de masini din olanda sau germania cu 1-2 saptamani inainte sa apara si pe autovit . Pe acele adrese din nl. si de. vedeam exemplu concret astra cu 270.000km si alte chesti iar la una doua saptamani aceasi masina am gasit'o pe autovit cu 110000km Smile) binenteles era spalata si retusata mai ceva ca o pitipoanca care iesa pe faleza ). Din cauza motivului asta am ajuns sa-mi fac un calcul estimativ cam cat se poate cheltui pt ati aduce o masina din germania ca de exemplu si mi-au iesit cam asa : 60€ un bilet dus cu wizzu , 40€ o camera de hotel si sa zicem 50€ alte cheltuieli , 200€combustibil pt a reveni cu masina in ro si 300€ actele masini cu asigurare si numere pt 15 zile cum vazusem pe un site se cam aduna la 650 € peste pretul afisat pe net al masinii(daca o negociezi un 200-300€ ca de obicei am inteles ca se negociaza o suma cam cat cea pt acte adica 300 ajungi cu 350-400€ cheltuieli ).Avantajele (ca sa discut si despre titlul discutiei ) ar fi km reali, reparatii numai in reprezentante (90%)nu carpeala ca la majoritatea masinilor din targurile noastre , o masina rulata pe asfalt(bucsaraie destul de buna ) nu pe pietra ca la noi , un motor ce a consumat combustibil mult mai calitativ decat cel din romania , mai pot spune si o masina care nu a fost trasa de ea (muncesc prin olanda si am observat aici un trafic extraordinar de civilizat nu cum mai facem noi mergem cu 100km/h si semaforul rosu e la 50 m ). ash mai continua dar astept sa mai spuneti si voi cate ceva , asta daca e si subiectul de dezbatut .
Numai bine va doresc !
Skip ads

  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu am luat masina in luna iulie din Germania, pt ca am cautat la noi in bucuresti si am gasit doar epave ,cu stalpi ,praguri si alte elemente importante lovite si pus un spaclu de chit si dat un sprei de vopsea ,adica o carpeala de 2 lei
Asa ca am preferat sa ma duc sa o iau singur de acolo , am facut rezervare la autocar 100 euro ( Pletl ) , am plecat duminica la ora 3 dimineata , luni la ora 5-30 dimineata eram la nurnberg ,cheltuieli pe drum au fost aproape 150 lei ( mancare apa bere tigari + 6-8 euro pe WC in statiile de benzina unde ne oprea autocarul , 2 euro un pipi Very Happy ) ajuns aici am luat parcurile auto la picior (destule de multe ) pana am gasit ce vroiam eu ,am gasit masina visurilor mele Zafira , cerea pe ea 2000 de euro ,am chemat arabul la masina a pornit-o ,si din fericire avea racordul flexibil spart , m-am facut ca ma iau cu mainile de par ca are catalizatorul dus ca nu stiu ce ca ma costa o gramada de bani sa-l repar,plus ca masina a avut o usoara tamponare pe bara din fata ,putina vopsea sarita si elementul indoit ,si m-am tiganit cu el pana am ajuns sa-i dau 1200 euro pe masina si sa platesc numerele galbene pe 5 zile 60 euro , dupa care a fost benzina aproape 150-180 euro ,Mc Donald`s si muuulte energizante ,inca 30-40 euro , au mai fost vignetele la austrieci si la unguri aproape 25-30 euro , plus rovinieta la noi pe 7 zile 14 lei , plus o spaga la unguri la vama de 20 euro ( ca vezi doamne au dat lege sa nu se mai circule cu masini cu nr de tzoll la ei pe teritoriu ) , si marti seara la ora 19-30 eram acasa ,
Asa ca sfatul meu e sa va duceti sa o luati singuri de acolo, decat sa luati cine stie ce epava de la noi obosita prin canalele din bucuresti si craterele din tara ,plus mecanici care au umblat prin ea cu ciocanul si nicovala .
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
si nu-i asa ca ai luat-o si cu km putini? Nu te intreb de alta dar daca spui ca ai luat-o de la arabi (cel mai probabil marocani) aia vand numai masini cu km putini Smile

Stiu asta pt ca am avut tangente cu ei. Stie toata lumnea ca din Belgia/olanda/germania nu e bine sa iei masini de la arabi (decat daca vrei sa o revinzi in romania ca "recent aduca, impecabila , condusa putin de o babutza sambata la market")
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
http://www.buhnici.ro/cum-a...ina-din-germania/
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
E bun articolul, sub rezerva ca George Buhnici nu stie prea multe despre motorul diesel (volanta cu masa dubla, ambreiaj, turbina).
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
credeti-ma, unii dintre colegii de aici au cumparat masini cu km putini din belgia dupa ce am trecut eu pe langa ele si le-am mai furat din km. Am lucrat la un service al caui patron era "bun prieten cu arabii". La urma urmei eu nu faceam decat ce mi se spunea.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am luat-o cu 245 000 km , si eu banuiam ca are 345 000 , dar de curand i-am facut distributia ,pe capacul motorului erau trecuti 160 000 km ultima schimbare de distributie , cand am dat jos cureaua , zic ca mai mergea foarte putin ca era destul de imbatranita , si de acolo am dedus ca s-ar putea sa fie km reali , plus ca nu mi-a papat foarte mult ulei la 8000 km 1,4 litrii , asa ca fiecare cu norocul lui Very Happy ( la cum merge masina sper sa ma mai tina macar 150 000km ) dupa care o dezmembrez si iau alta tot de acolo
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Inca o discutie care se adauga la sutele si miile deschise pe aceasta tema...am si eu un sfat pentru cel care a deschis-o, pana nu se vede cu masina in fata casei, gata inscrisa, sa nu zica "hop" ca inca n-a sarit santul, indiferent cate "povesti frumoase" citeste pe net...cu masini sh din DE bune si ieftine si ce fericiti sunt unii care au ales sa o faca pe aventurieri prin Germania, fara sa stie limba, doar cu un GPS in buzunar si o foaie cu oferte de masini sh printata cu o seara inainte de pe mobile.de. In cazul in care reuseste pana la urma sa aduca masina fara sa-si ia vreo teapa de zile mari de pe la dealer fie ei arabi, turci, rusi, nemti...etc, doar timpul va dovedi ca a cumparat o masina buna...ca daca dupa ce te-ai chinuit sa ti-o cumperi singur de prin Germania, ai dat o groaza de bani pe taxe si inmatriculare si masina dupa cateva mii de km are nevoie de investitii majore in mecanica ca altfel ramane bibelou in parcare...ce afacere ai facut? Asa ca...totul tine de noroc...nici chiar guru George Buhnici nu cred ca a plecat el..asa...ca-i placea aventura pe coclauri, a plecat pentru ca avea prieteni care l-au ajutat la inceput, ca dupa aia fiind baiat destept a prins miscarea si s-a descurcat singur, e partea a doua...cel putin asta este parerea mea. Pe de alta parte, daca consideram o masina cu 350 000 sau 400 000 de km in bord, o masina buna si care merita luata ca...a mers cu carburant bun si in Germania drumurile sunt precum coala de hartie...atunci, se schimba treaba si nu-mi ramane decat sa-i urez spor la cumparaturi, @ autorului...ca e plina Germania de asemenea oferte cu km reali si cartea service aferenta conduse de femei in varsta pana la piata si inapoi sau pana la biserica duminica.
Skip ads

  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Sorindf2000 , prin asta ce vrei sa spui ? ca e mai bine sa cumpere lumea masini de la samsari ? care le cumpara din DE pe 5-600 euro lovite rau de tot le schimba o aripa dau un chit si 2-3 tuburi de spray ? si iti spun ca e masina adusa acum din germania ? ebelea frate ,nu are decat 110 000 km reali dar e din `99 ?
Sa sti ca eu am preferat sa o iau singur din germania pt ca ,acolo avea 245 000 km ,si banuiam ca mai are 100 000 in plus ,daca o luam din romania sigur o gaseam la 95 000 km ca e benzina si nemti nu fac decat drumuri pana la piata pe benzina , in afara de motor trebuie sa te mai uiti si la alte aspecte , 3-400 000 km facuti in germania la o masina pe benzina sincer mie nu mi se par foarte multi ,decat daca vrei sa o tii pana iesi la pensie , asa ca .........
Prefer sa dau pe 2000 euro pe o masina din germania decat una de la noi care costa 1800 si e omorata prin bucuresti ,e enorm de mare diferenta
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:cu masini sh din DE bune si ieftine si ce fericiti sunt unii care au ales sa o faca pe aventurieri prin Germania, fara sa stie limba, doar cu un GPS in buzunar si o foaie cu oferte de masini sh printata cu o seara inainte de pe mobile.de.

Cand am cumparat prima masina personala din DE, chiar asa a fost. Eram liceean si era prima data cand ieseam din tara, numai cu mentiunea ca stiam perfect limba germana.
De atunci am adus foarte multe masini din DE(fara nici un comision, strict pentru prieteni si familie).
Toate masinile aduse au iesit cu 1000-4000 de euro mai scumpe(in functie de statutul masinii) decat daca le-ar fi luat de la samsari, insa toate au facut mai mult de 100.000 de km fara sa trebuiasca schimbate decat consumabilele.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Romanul primeste ce-si doreste.
Se da buget de 5000 euro. Target Astra H benzina maxim 1.6 cu ceva dotari an minim 2006 si km pana in 100000. In acesti bani cumperi Astra H cu multi km sau din dauna totale, insa aranjate profesional astfel incat sa nu sti de multe probleme ascunse. Vizitat targuri dar si propietari. Concluzie, dupa criterii nu se gasesc Astra H doar decat incepand cu 6000. Nici macar in DE nu gasesti sub 5000 asa ceva.
Solutie: Cumparat Astra H 1.4i, 5 usi hatch 2007 recuperata din leasing. 4218 Euro total pe o masina care avea mici probleme, dar avea 80000 km, AC automat, si alte cucurele. Investit inca 250 lei in far ce era lovit, 200 lei in incuietoarea portbagaj, complatat ulei servo - 30 lei, schimb ulei, filtre - 200 lei, cumparat mocheta prtbagaj 50 lei. Au mai ramas de cumparat o baterie, cateva mici nimicuri ca grila fata si sistemul de prindere al spoilerului pe bara, obligatoriu un polish si un set de jante de iarna. Marele avantaj e ca am vazut masina exact asa cum e si nu pregatita de vanzare.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa zic nimic...era doar o constatare a faptului ca, aproape oricine se hotaraste sa-si cumpere masina pe cont propriu din Germania sau Franta sau Olanda...etc, deschide cate o discutie de genul asta pe cate un forum...pana la urma urmei, toti stiu ca, trebuie sa intre pe mobile.de sau pe autoscout24.de, sa-si caute masina, dupa aia noteaza cateva masini care i-au placut, de obicei nu sunt poze reale ale masini sau masina arata altfel in poza decat in realitate (de obicei in realitate e mai naspa), de vorbit la Autohändler de obicei nu se pune problema pentru ca majoritatea nu se descurca cu limba, asa ca se sare peste etapa asta care poate i-ar scuti de tip pierdut si bani cheltuiti aiurea, apoi, toata lumea stie ca trebuie sa-si cumpere un bilet cat mai ieftin de avion sau daca nu de autocar sau...sa vorbeasca cu unii care merg in Germania regulat si eventual sa-si inchirieze ceva pe acolo...dupa asta..de obicei, D-zeu cu mila...oricat ai citi pe forumuri tot nu ai garantia ca alegi masina potrivita sau buna...mai ales daca nu sti limba si nu te poti exprima, masina se achizitioneaza cu banii jos in curte la dealer nu scriind pe forum...poate ca toata lumea crede ca merge sa negociezi prin semne sau te descurci sa descifrezi corect documente ale masini scrise intr-o limba straina sau te descurci sa intrebi tot ce te intereseaza despre masina doar facand prin aer cu mainile...in fine...probabil este vorba de impresia asta ca nemtii sau francezii sau olandezi...abia asteapta sa-i dea masinile bune, in stare perfecta de functionare si cu reviziile facute la zi doar in reprezentante si km putini, la pret de nimic, 20% maxim 30% din pretul de nou pentru o masina de 3-4 ani vechime, romanilor care vor sa vina singuri dupa ele...Uite asa isi iau unii tepe de zile mari...
Skip ads

  • blue_eyed

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Germania
  • Masina: Corsa 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Din pmdv avantajul exista doar daca ai pe cineva acolo care sa aibe timpul necesar sa caute si sa astepte o eventuala oferta de la un privat care sa se dovedeasca a fi primul proprietar si care poate sa-ti puna la dispozitie cartea service a masinii. Astfel de oferte se gasesc insa in cazul in care vrei tu sa vi aici si sa cauti, singura solutie iti ramane autohaus-ul si se cunoaste actualmente ca si in cazul ''nemtilor'' lucrurile nu mai sunt asa de reale cum le prezinta ei. Sa vi tu sa stai in Germania asteptand o astfel de oferta inseamna costuri suplimentare care nu se justifica in pretul final al masinii.
@DB77AAA a expus o solutie destul de simpla si eleganta cred eu, si o variant demna de luat in calcul

Salutam
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu toate masinile sunt tepe prin de, nl, be. Eu am o masina in leasing de la firma, mai am putin si trebuie sa o dau din cauza km. Firma de leasing o pune la vanzare dar cu pretul corect. Asa ca cine vrea sa-si ia masina buna, trebuie sa si plateasca. Mi-e greu sa cred ca masinile sunt aranjate la firmele de leasing, eu am totul inregistrat in baza de date, cand s-a facut service, de unde am alimentat de fiecare data, cati km am avut la fiecare realimentare, tot istoricul. Inclusiv daunele minore la caroserie si reparatiile.

spre exemplu, masina buna, pret mic, iti zice cat a fost noua, cat de cat dotata: alphabetoccasions.nl/web/site/default.aspx?m=aanbod&a=detail&kenteken=68-HBP-6


Ultima modificare facuta de liviu2004 la Dum 13 Jan, 2013 12:06 pm
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:...abia asteapta sa-i dea masinile bune, in stare perfecta de functionare si cu reviziile facute la zi doar in reprezentante si km putini, la pret de nimic, 20% maxim 30% din pretul de nou pentru o masina de 3-4 ani vechime, romanilor care vor sa vina singuri dupa ele...Uite asa isi iau unii tepe de zile mari...

Foarte adevarat, dar asta e sistemul care functioneaza. Daca o sa se schimbe ceva in mentalitatea ROMANILOR atunci va fi altfel ! Si sa nu va mai aud cu carte service la zi bla bla ...costa 10 euro "fabricarea ei" ...si poti sa si iti alegi ...cu stampile diferite sau aceeasi ? Smile

CristianTM.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Decat sa-mi iau teapa de afara mai bine-mi iau din tara, surpinderea-mi va fi mai putin mare.
  • raiko

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
loterie este intodeauna la o masina sh ca este ea din germania romania sau moldova e sh nu sti ce se ascunde sub capota , dar comparand sansele de ati lua teapa intr-un targ din romania si de a'ti lua teapa de la un proprietar neamt /olandez sunt mult mult mai mici repet proprietar nu arab lipovean sau tatar ce natii mai sunt bagate in targurile auto de prin de. , si inca ceva in olanda (sigur) si germania(din cate am auzit) este o lege care interzice modificarea km , logic ca sunt fffffff multi care nici nu-i intereseaza dar daca e sa cumperi o masina de la un proprietar care 100% a facut revizii si altele numai in servisuri autorizate are cartea masini cu km reali . acum daca pleci din ro cum spunea undeva mai sus sorindf2000 cu o hartie in buzunar cu 3 modele din nu stiu ce targuri si vb limba engleza nivel gimnastica si mai esti si paralel cu masinile logic ca ai sanse 70% sa cumperi exact ca de la samsarii romani .................etc etc ....
  • raiko

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
aaaa si inca ceva acel pret net si brut afisat pe mobile . de si alte siteuri se poate folosi si de catre o pers fizica imp e sa te descurci sa cauti un tip din romania care are un anumit tip de firma caruia ii dai o parte de 200€(un exemplu concret ) si-ti cumpara masina fara tva deci cu mai putin de 1000€ medie . sunt putine cazurile dar sunt
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
uite cat se merge prin afara cu o masina http://mercador.ro/oferta/o...8a6781f76;r:43;s: Smile))
  • raiko

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nu meerge linku'
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR