Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am un prieten care vinde first hand filtre de tot soiul pentru toate masinile marca SOFIMA. O sa il rog joi cand se intoarce de la Buc de la un training sa imi zica ce preturi are la filtrul de polen si la cel de aer, si la cel de ulei daca are modelul cu capac la fund. Stiu ca la filtre are preturi dementiale. Daca va plac preturile va pot face colet care nu costa mai mult de 6-7 lei prin posta Romana. Cu banutzii pe un card....
Skip ads

  • zazamounk

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
george_fusneica a scris:Am un prieten care vinde first hand filtre de tot soiul pentru toate masinile marca SOFIMA. O sa il rog joi cand se intoarce de la Buc de la un training sa imi zica ce preturi are la filtrul de polen si la cel de aer, si la cel de ulei daca are modelul cu capac la fund. Stiu ca la filtre are preturi dementiale. Daca va plac preturile va pot face colet care nu costa mai mult de 6-7 lei prin posta Romana. Cu banutzii pe un card....

cand o sa afli te rog sa-mi zici si mie si apoi mai vb..poate cumpar si eu...
  • zazamounk

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2009

  • Mesaj Privat
george_fusneica a scris:Nu se spala nimic, se schimba si gata. Eu pe cel de polen il schimb la fiecare 6 luni. E vreo 50 de lei, deci undeva la 8 lei pe luna. Dati-o incolo de treaba ca e ieftin frate! filtru de aer 25 de lei, la fiecare schimb de ulei, chiar daca arata impecabil. Filtru de ulei nici nu se discuta, la fiecare schimb: 18 lei. Ulei, cel mai bun Mobil 1 0-40 american sau 5w-50 european. Eu zic ca investitia de 300 de lei o data la 6 luni pentru ca masina sa mearga in parametri sunt par la ceas. Nu cred ca cine a dat pe un Agila 4-5000 de euro nu are 300 de lei la 6 luni sa schimbe TOATE filtrele astea, cu ulei inclus!
Am gasit prin masini filtre cu noroi in ele, neschimbate de zeci de mii de km...si schimbasera saracii debitmetre, sonde, cacaturi.... la filtru nu s-a uitat nici dreaku! Mama lor de mecanici mioritici!
PS: scuze de exprimare, poate deranjez pe cineva, da asa ma aprind eu!




eu unu nu am facut schimb de filtre de are si polen...si am ca 120.000 km...
iar ulei eu pun mobil 10 w 40..
ca asa mi-a zis ala de la service..
la noi un filtru ulei este 30 lei..(prahova)
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Foarte rau!
Se schimba cum am zis mai sus.
Filtrul de ulei in Iasi e 18-20 de lei.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
O gama vasta de filtre se gaseste aici: link, personal merg pe marca Mann, cu supapa - la filtrul de ulei.
Pt. a obtine pretul cu reducere trebuie inregistrare pe site, am cumparat ceva piese de la ei si mi s-au parut seriosi.
(nu este reclama insa avand mai multe marci si inscrise preturile pur si simplu pot fi luati de etalon).
  • vicogeo

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
PL500 a scris:O gama vasta de filtre se gaseste aici: ...., personal merg pe marca Mann, cu supapa - la filtrul de ulei.


la ultimele 2 schimburi am folosit Mann si nu aveau supapa...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai imi imaginez ca sunt fabricate in ambele variante. Ultimul filtru schimbat l-am luat de la Dan Cuciureanu
impreuna cu kit distributie si era cu supapa.
  • constantin tabacaru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am AGILA 1.0,2001,nu are AC.Care este cauza aburirii(inghetarii) a geamurilor pe interior?Am sch. filtru de polen fara nici un rezultat,parghia de dirijarea aerului este pe circ. aerului de afara.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca grila de sub stergatoare este plina de gheata/zapada nu are pe unde sa traga aer proaspat.
  • constantin tabacaru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
aveti dreptate dl. DAN.,ca intodeauna.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am dat si eu jos filtrul de polen, am constata ca avea la baza ogramada mare de frunze uscate si in filtru impuritati de toate dimenisunile. Am mers cu el la vulcanizare si in 4 minute cu presiune mare de aer a iesit IMPECABIL, apropae s-a alibit la loc partea acea mai deschisa. Nu zic ca in toate situatiile merge asa, filtru asta avea mizerii mari nu praf marut care sa fie imposibil de scos.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
L-am spalat si eu pe-al meu acum 2 zile. A iesit multa mizerie din el. Are cam 10.000 km, dar am sa-l schimb pe la vara. Nu fac mai mult de 5000km pana atunci.
Skip ads

  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Doamne fereste si apara. Nu mai postati oameni buni experiente din astea cu spalari si suflari filtre de aer, ca o sa creada cineva ca asa se face. Pentru 25 de lei cat costa un filtru va bateti joc de masini, si apoi investiti in reparatii serioase de zeci de ori mai costisitoare.
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca si domnul Dan recomanda, banuiesc ca nu-i chiar asa o mare tragedie. La filtrul de polen, ca la aer e alta poveste. Si un filtru de polen nu-i chiar 25 de lei Smile.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Recomand suflarea cu aer comprimat clar si cind nu ai ce face il scoti si-l bati de roata. Filtrul de aer este cu un material mult mai dens, odata plin de praf pa si la revedere, altul nou, NU SE SPALA!
Filtrul de polen adica la romanika de praf si frunze merge suflat si poate o data spalat ca este un material mai putin dens. Asa numita 'spalare' se face dupa suflare, pulverizare detergent si jet apa, orice frecare il termina. Spalarea merge doar daca nu ai ce face sau cum am patit eu ca era de sarbatori si nu aveam de unde cumpara.
Da, este si 25lei va spune George de unde.

De multe ori se pune intrbarea: Mai ai ce spala? Oare merita?

O sa mai discutam despre filtre polen pentru AC alea gri (carbon), miros habitaclu etc...
  • ai.ciprian

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Corsa 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am AC si e la prima si singura spalare. Aveam in plan sa-l schimb, dar la fel ca si parbrizul spart, il las pt la vara.
  • cont-sters-44362

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
''O sa mai discutam despre filtre polen pentru AC alea gri (carbon)''

discutam discutam, ca eu in Sibiu nu am gasit cu carbune activ sau cum naiba ii zice ... la Unix aveau doar albe pe ambele fete, are ceva daca folosesc simplu alb la AC ? trec bacteriile sau ce?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune filtru normal linistit, cel cu carbon nu face nimic in plus si asta pe testate.
  • cont-sters-44362

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am mai cautat pe internet si cica:

Filtrele cu carbune activ sunt utilizate in principal pentru retinerea compusilor organici volatili (COV), hidrocarburilor organice si a compusilor aromatici (mirosuri).Filtrele cu carbune activ sunt eficiente si pentru retinerea urmatoarelor substante si poluanti: fum, gaze provenite de la sudura ,gaze provenite de la topitorii ,gaze de evacuare provenite de la motoarele cu combustie si motoare cu aprindere prin scantei, vapori de asfalt, substante mirositoare utilizate in procesarea carnii, substante mirositoare provenite de la fast food-uri si restaurante , substante mirositoare si dezinfectante folosite in spitale, adezivi, cosmetice, vapori de detergenti, etc

intr-un final oricum normal cred ca iau, 54 de lei parca, am inteles ca ala cu carbune e undeva la 200 si ceva de lei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai pus preturi foarte mari, Unix este scump daca cumperi ca persoana fizica. Normal alb 20-35lei gri 50-80lei.
Ca idee unul de aer Bosch este pana in 40lei si are mai mult material. Cele de polen sunt mai scumpe si nu inteleg de ce, probabil lumea schimba mai rar si importatorii maresc pretul.

Eu nu am sesizat diferenta alb-gri ca miros, oricum la ce pret este la noi eu il schimb odata cu cel de motor cam 10,000-15,000km deci nu odata cu uleiul. Chestia e ca motorul trage aer de sub capota (mai putin praf) dar pentru habitaclu trage de la grila adica praf la greu si umezeala care il fixeaza in filtru.
Daca aveti nor de praf sau unul cu fum in fata mai bine opriti ventilatorul pana cand scapati, 1-3 minute nu moare nimeni. Gazele (fum) oricum trec de filtru si praful va infunda filtrul.

Folositi ventilatorul habitaclu fara jena ca duce mult si bine, faza cu deschis geamul baga mult praf in masina. Cel de pe plasticaraie iese usor cu servetele clean de 1leu la supermarket (evitati silicon). Pentru tapiserie scaune si plafon numai biocarpet si aspirator sau demontat si spalat la mana.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR