Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • florinel-vasile

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut. eu am schimbat bucsa la caseta chiar astazi.
Skip ads

  • florinel-vasile

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
eu am schimbat bucsa caseta directie fara sa dau caseta jos.m-am cam chinuit un pic deoarece nu am canal sau elevator,dar am rezolvat jocul din caseta.am folosit o bucsa de dacia nova care m-a costat 1,5roni din care am taiat partea cu pinteni ramanand 22 milimetrii din bucsa.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am citit cam pe sarite postarile de la aceast subiect. Mi-a venit randul sa cer ajutor!
Iata despre ce e vorba:
Odata cu schimbul rulmentului pe stanga fata, nenea mecanicul mi-a verificat si jocurile bieletelor si ale altor articulatii. Mi-a zis ca bieleta de directie are joc si trebuie schimbata cat de curand. Cu roata data jos am observat ca bieleta are un burduf ceva mai sus, sub aripa si de-acolo pica moale de zici ca e rupta si se tine doar in burduf. Asa la mana nu avea joc longitudinal, doar flencanea de la jumatate. Nenea zicea ca trebuia sa fie teapana. Cu roata pusa avea un joc serios, roata se vira ceva grade fara sa forteze si volanul (pe care il tineam eu drept).
Pentru ca pana acum n-am umblat pe la bielete, v-as ruga sa-mi dati cateva explicatii, in legatura cu ce e sub burduful de pe bieleta si de unde provine jocul (nu e de la pivot), cum se remediaza si daca e neaparat nevoie sa fac directia dupa.
Imi place meticulozitatea mecanicilor de scoala veche. Mai ales cei ce au timp mai mult la dispozitie pentru ca s-au pensionat. Dar au ei ceva, un fix al lor, sa dea cu vaselina la greu, pe orice filet, orice imbinare metalica. E oare in regula ca mi-a dat cu vaselina pe prinderea pivotului bratului inferior, pe suruburile de la telescop, peste tot, unde inainte era pasta de blocare? Nu prea cred!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Are dreptate nenea in privinta bieletei si dupa trebuie facuta geometria. Geometria se face atunci cand se schimba capete, se umbla la caseta, amortizoare si cam tot ce inseamna miscari de trupe pe linia frontului. Despre caseta si bucsa buclucasa este amanuntit descrisa fiecare operatiune.
Inainte nu prea exista la noi in tara pasta de blocare si am impresia ca de pe la revolutia industriala incoa. Eu nu am gram pe masina de pasta de blocare de cand e in posesie. Si dinamometrica era ceva rar inainte. Nu ca acum toti stau cu ea in vestiar sau ca mine cu ea sub pat. E scumpa si mai bine isi iau un ,, vikend" la munte
Toate programele au evidentiat clar ce suruburi se dau cu pasta de blocare.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Daca as fi avut si eu programe nu mai puneam intrebari asa copilaresti. Vad ca cei cu programe au interese materiale si ii doare fix in ... de acest forum. Am pus trei puncte pentru ca tot trei litere are cuvantul si era vulgar daca puneam prima si ultima litera, era aproape tot cuvantul.
Sa ne pastram optimismul si sa speram ca isi va cumpara o Agila un inginer auto pensionat, dispus sa lase aici o mostenire scrisa pe care sa o folosim si noi bietii nestiutori sau novici!
Nu e suparare, ca si in alte dati, eu intreb, eu raspund! Si voi da un raspuns sigur si perfect inteligibil, pe placul viitorilor posesori de Agila caci, spre bucuria mea, vad tot mai multe prin oras iar eu stiu ca astia nu-s bogatani.
Maine voi citi toate mesajele postate pe acest subiect iar daca nu voi gasi informatiile cerute in postul precedent am motive sa ma supar!
Se feresc unii sa raspunda sa nu cumva sa invete pseudomecanicii de pe forum. Hai sa vorbim codat atunci, sa inventam o alta limba! Ce naiba mai! In cazul rulmentilor, la fel, am discutat cu @2kappa ba ca e asa, ba ca e invers, in cele din urma ne-am lamurit, a mai intervenit salutar si @PL500 si deja e limpede pentru oricine, de-acum incolo, oricui va citi, cum se monteaza rulmentii. Bun, invata de-aici si asa-zisii mecanici, care fac bani pe baza postarilor noastre. Dar, la fel de adevarat e si faptul ca acestia imi luau aceiasi bani, poate mai multi, ca ma simteau "afon" si bagau rulmentii cum se pricepeau ei!
Cu ce ma ajuta forumul in privinta directiei? E joc in caseta, e in bieleta? Nu spuneti nimic va rog ca afla si altii!
Tocmai mi-a zis mecanicul sa schimb bieleta iar @2kappa mi-a dat de inteles ca ar mai fi de vazut si o anume bucsa din caseta de directie, deci cheltuiala indiferent de ce se posteaza pe forum. Mecanicul, cat de prost ar fi, sau cat ar citi postarile noastre, tot imi ia banii pe schimbatul bieletei, ca asta ii cer. Voi chiar ma lasati sa arunc cu banii...!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu are tata program ca iti spuneam. Stiu ca se pune pasta pe la frane si directie (toate surubelele). Ti-am explicat ca eu nu am pus gram dar am strans fiecare surubel cu mana mea. E mai sfant decat pasta.
Referitor la caseta: nu trebuie neaparat sa umbli la ea pt ca nu are legatura decat cu bataia de la volan si nu influenteaza directia. Ti-am zis doar in caz ca vrei sa faci ,, fata" sa nu mai troncane. Eu am preferat sa schimb caseta deoarece fabricantul nu asigura pt aceasta masina kit de reparatie. Bucsa se manifesta in general la piatra cubica, opresti tot ce inseamna galagie in habitaclu si mergi usurel si daca apare un zdranganit in general pe dreapta, aia e. Daca nu a fost umblat niciodata atunci o faci preventiv. Am inteles ca nu este mare inginerie si are rezultate bune. Bafta!
Cel mai complet post, ai optiunea ori de a face o bucsa la strung dar nu ai de unde sa cunosti propietatile materialului ori de a cumpara o bucsa de nova pe care o mai rectifici un pic
colegul zice ca nu a mai dat caseta jos dar s-a chinuit un pic
florinel-vasile a scris:eu am schimbat bucsa caseta directie fara sa dau caseta jos.m-am cam chinuit un pic deoarece nu am canal sau elevator,dar am rezolvat jocul din caseta.am folosit o bucsa de dacia nova care m-a costat 1,5roni din care am taiat partea cu pinteni ramanand 22 milimetrii din bucsa.


Bodea Andrei a scris:Zgomotul de la caseta de directie a disparut dupa inlocuirea bucsei din caseta,binenteles una facuta la strung din teflon.Scule necesare,nu se cere prea mult doar cand se desface cremaliera acolo trebuie 2 chei mari 32 si 34 sau 34-36 dar se poate folosi cu brio si o cheie franceza reglabila cum am folosit eu,si un imbus mare,eu am confectionat unul dintr-o piulita 24 la care i-am sudat maner.
Deci necesarul de scule:Cheie franceza,imbusul,tubulara 13,cheie 13(la caseta langa cutia de vit.nu poti numa cu fixa sau inelara),fixa de 28,tubulara de 17,si o amarata de tubulara sau fixa de 12,desi probabil voi sa aveti 13 dar la mine a fost 12.
Cu masina ridicata pe cric si asigurata se poate lucra destul de bine dar totusi recomand a se lucra pe rampa ca e mai lejer.
Se face semn la cuplajul cardanic si axul de la volan,jos la ultimul langa podeaua masinii.Nu ca gresesti pozitia de montare,ea e anti prost facuta adica printre zimtii aia marunti are 3 de diferite marimi care nu se potrivesc numai cum trebuie,dar daca rasucesti cumva volanul la montare cu 360g si nu iti dai seama o sa ai probleme cu semnalizarea.Dupa ce faceti semn cu cheie de 12 se desface cuplajul cardanic.(aici am uitat de poza)Interesant ca acest surub este de 12 si mai sunt 2 cuplaje pana la volat amandoua cu surub de 13,nu vad logica dar se vede ca e origilan si nu a mai fost desfacut.
Treceti sub masina si desfaceti capetele de bara din fuzeta cu 17,se scot din fuzeta afara.
Dupa asta in partea dreapta se da la o parte burduful de cauciuc care acopera bieleta directie dreapta si cu fixa de 28 se desfileteaza bieleta de directie si se scoate afara cu tot c pivot.Facand aceste operatii nu mai este necesar reglajul directiei ca pivotul nu este desfiletat de pe bieleta.


Apoi se trece la demontarea casetei de directie.Aici avem 4 suruburi de 13 la 3 folosim tubulara la 1 fixa

Dupa aceea scoatem caseta de directie afara ca iese foarte usor si simplu.Apoi facem semn pe surubul cu arc interior care strange cremaliera pe melc,ca la montare sa fie strans la fel + 2-3 milimetri in plus,melcul si cremaliera fiind putin uzate asa eliminam jocul din caseta.Trebuie avut grija sa nu se stranga prea tare ca apoi apar alte complicatii,directie care merge greu,uzura suplimentara etc.In poza facuta de mine se vede cu cat am strans mai mult acel surub.

Apoi se desface melcul si se scoate afara cremaliera.La montare cremalierei se curata interiorul casetei si cremaliera melcul si se unge cu vaselina.Eu am folosit vaselina cu bisulfura de molibden,m-i se pare foarte buna pentru caseta,dar daca vreti altceva sau aveti mai bun nu-i bai'.

La capatul dreapta al casetei acolo este BUBA,este o siguranta interioara,adica o teava de vreo 20mm care tine bucsa sa nu iese afara la miscarea cremalierei.Are un guler exterior(se vede mai greu din cauza bucsei de cauciuc exterioare, se impinge la o parte) care se ciocaneste usor afara cu ajutorul unei surubelnite.Scoatem bucsa veche,si fara prea multa filosofie o introducem pe cea noua.
Se monteaza totul in ordinea inversa demontarii cu mare grija si rabdare.E bine de stiut ca la bucsa de teflon trebuie sa aiba in interior sau exterior dupa dorinta voastra,3 sau 4 caneluri care au un rol important.Burbufurile inchid destul de ermetic ca sa spun si la viraje se face presiune de aer prin ele.Canelurile au proprietatea de a lasa aerul sa circule prin caseta dintr-o parte in alta pentru a nu face presiune si sa sara burduful sau sa se crape.In pozele puse nu se vede ca nu mi-am dat seama la inceput numai dupa si le-am facut ulterior cu o panza de bonfaier pe interior.Pe surubul care strange cremaliera pe melc se pune pasta blocanta ca sa nu avem surprize.
Dupa montare hopa primul drum de tara luat la raliu.........surpriza LINISTE SI PACE SUFLETEASCA ,ca mult am mai injurat mecanicii de la expertizele care le-am facut pana acuma,ca-s bieletele ca mi dusa caseta si vrajeli.

Bodea Andrei a scris:Am uitat sa va dau dimensiunile bucsei.La mine au fost 21.8mm interior si 29.8mm exterior 20mm lungime.Sa stiti ca am facut 2 la fel si dupa o saptamana am mai schimbat la cineva si spre uimirea mea Shocked ,bucsa nu a potrivit adica trebuia sa aiba interiorul putin mai mare.Am luat cu hartie abraziva putin din interior si apoi a potrivit perfect.Am masurat apoi din curiozitate cu sublerul grosimea cremalierei si surpriza avea 22mm.Probabil sa fie ceva eroare de masurat sau eroare la facutul bucsei desi nu cred asta,cremaliera sa fie uzata in halul asta nu cred nici in ruptul capului.In concluzie faceti bucsa dupa ce dati cremaliera jos Exclamation Bucsa nu trebuie sa stranga prea tare ca volanul se misca mai greu si nu ne mai revine la pozitia initiala dupa viraje.Am gasit o bucsa de dacie supernova cu 4 lei pret, care ar potrivi dar nu e din teflon,binenteles nefiind la fel de rezistenta.
Completarile si sfaturile voastre sunt binevenite. Exclamation

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Vorba olteanului: m-aplecai si ma uitai! Apoi iar citii de ma mai dumirii!
Acum m-am edificat ca burduful pe care l-am vazut nu poate fi decat cel din capul casetei iar acesta protejeaza imbinarea cu bieleta ori acopera vreo articulatie care face parte integranta din caseta. In acest caz de ce-mi spune mecanicul sa schimb bieleta?
Fratilor, n-am batai in volan. Am joc longitudinal la bieleta de pe stanga. Aici s-a discutat aproape exclusiv despre caseta de directie, mai ales despre prapadita aia de bucsa, care inteleg ca e doar una si e pe partea dreapta deci presupun ca nu face obiectul discutiei noastre.
Felicitari celor care au descoperit remediul pentru bucsa de teflon! Baieti de o rara modestie si cu mult spirit practic dar si cu mult bun-simt! Ne-au aratat si noua! Personal ma bucur ca au dat o lectie de comportament in acest forum.
Nu am joc pe dreapta! Nu troncane nimic in caseta, habar nu aveam de jocul de pe stanga daca nu verifica mecanicul!
@2kappa, acum trei ani ai schimbat bieletele, apoi toata caseta! Cum naiba se imbina bieleta in caseta? Prin insurubare? Unde poate sa apara jocul pe stanga daca nu e de vina pivotelul acela din capul bieletei? Asta vreau sa aflu: ce e in burduf de flencane bieleta? Pune o poza cu o bieleta demontata din caseta daca ai!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Caseta nu o mai am, s-a dus cadou. Mai mult ca sigur despre aceasta piesa este vb, ea isi face joc. Trebuie sa se miste exact ca si cum apuci o bucata de sarma mai groasa, unde o lasi acolo sa steie. Daca nu intampini rezistenta sau cade fleasca e pa (identic procesul si la capete sau pivoti). S-a scris parca, se desface cu 28. Unde este sagetica isi face joc. Eu unul am schimbat cam aiurea, trebuia sa schimb din prima tot si nu mai ma durea capul. Un cap de bara original sau o bieleta te tine peste suta de mii garantat( daca merge proprietarul). Cat despre unghiuri, unii adopta solutia cu masuratul, eu unul prefer sa nu imi iau o alta teapa si intotdeauna imi fac geometria pe stand.
http://www.youtube.com/watch?v=GPXoPysKhxA
http://www.youtube.com/watch?v=Jp3CCq4b518

http://www.youtube.com/watch?v=6jVh4eD5PVQ

Iti dai seama ca eu am investit pe termen lung (sau mai bine zis pe nr de km). Am 3 ani de cand am montat caseta si ceva peste suta . Nu iti mai zic ce ,,galagie" am in masina dupa ce tot ce reprezinta piesa schimbata, poarta stanta GM. La mine, cu exceptia bataii arcului de pe spate, pt care am adoptat solutia GM cu furtunele originale, dar tot degeaba, nu se aude nici fas. Acum imi amintesc ca si rulmentii, prost montati, au circa 40 mii ca popa si nu zic inca nimic. Recomand scoaterea capetelor de bara cu presa si nu cu ciocanelul. Costa 50 lei, cam tot cat un ciocan. Sau o sticla de vin si buletinul pt 5 minute la un service
Deocamdata babuta face recuperare dupa ce am patit cu sorbul. Asteapta pensionarea. Din pacate nici nu prea incape caruciorul si calabalacul daca pleci pe undeva. In spate nu prea e loc. Trebuie sa cumpar o astra break la loc. Am facut prostie sa o dau.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Asta e raspunsul pe care il asteptam! Link-urile arata mai mult decat speram! Acum stiu unde e jocul, la rotula aia de sub burduf! Mai ramane sa vad cat costa bieleta! Rulmentii m-au usurat un pic la buzunar!
Multumesc mult!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
SWAG 84928058
DELPHI TA1992
FEBI BILSTEIN 28058 - recomand
Toate sunt marci bune si costa circa 50 lei bucata. Nu m-as arunca la firme de fite cu preturi mari pt ca nu au alta calitate. Verifica si burduful, coliere.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Voi tine cont de recomandari!
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am montat deja Febi, la recomandarea lui @2kappa, dar si a baietilor de la magazin, pretul fiind 50 lei. Am avut placerea de a ma implica direct la mestereala si pot sa spun ca daca as fi avut la indemana o scula tip "compas" (e si usor de confectionat dar se gaseste si la supermarkert-uri, raioanele de tamplarie, de exemplu) precizia de montare a capului de bara pe noua bieleta ar fi fost undeva la max.1/10 mm in plus sau in minus fata de lungimea vechii bielete (cu tot cu cap de bara). Am folosit masuratoarea cu sublerul, de la limita filetului (e un mic guler intre filetul care intra in caseta de directie si marginea cu hexagon de 32 mm) pana la contra-piulita de blocare a capului de bara. A fost nevoie sa fac doua masuratori, cu un semn intermediar, 170mm + 40,75 mm. Asadar am dat semn pe noua bieleta la 210, 75 mm de la gulerul susamintit si am infiletat contra-piulita (cea veche, deoarece e mai sanatoasa) pana la acest semn, apoi am infiletat capul de bara si strans contra-piulita (mecanicul facea asta, eu eram ars sa verific de 10 ori cu sublerul) Nu mai povestesc despre burduf, nu s-a lasat lesne scos de pe bieleta, mecanicul l-a scos cu grija, sa il poata refolosi. A refolosit si colierele,.
La test, in mers, dupa montarea noii bielete, simt ca masina trage usor dreapta si e nevoie sa compensez din volan, pozitia acestuia fiind la mers drept putin mai spre stanga decat era deja. Simt ce motorul trage din greu, de parca ceva opune rezistenta la inaintare iar virajele mi par greoaie, chiar am resimtit o vibratie in caseta de directie la plecarea din parcare cu rotile virate spre stanga. Troncane aiurea peste denivelari, parca e mai rigida, topaie periculos la viteza mare si denivelari ale drumului, mai ales in curbe.
Acum, concluziile dupa cele constatate:
-apar erori la masuratori, oricat de precis crezi ca la faci;
-la strangerea contra-piulitei, aceasta se misca de la semn, asa ca ar fi fost nevoie sa fie imobilizata bieleta si contra-piulita si sa se stranga doar capul de bara (tendinta macanicilor, cum se vede si intr-un clip din penultimul post la lui @2kappa este sa stranga cu doua chei, atat de contra-piulita cat si de capul de bara, cu bieleta libera - se poate si asa dar cu maxima atentie);
-bieleta Febi Bilstein, ca lungime este, cred, identica cu cea originala, drept dovada e faptul ca de la gulerul limita de filet dinspre caseta pana la zona cu profil hexagonal de 13 mm de la celalalt cap ambele masoara 170 mm. Cred ca daca respectam numarul de rotatii pt. infiletarea capului de bara (22 fix) fara semne si masuratori, era mai bine, in cazul de fata. Am dat 21 de rotatii complete, dupa masuratoare.
Maine merg la refacerea directiei, pe stand, nici nu trebuia sa sper ca voi scapa de aceasta operatie.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Este corect atunci cand faci unghiurile, sa verifici dimineata ,,pe neplecate" ca presiunea rotilor sa fie cea corecta. 2,1 fata si 2,3 spate la rece, pe nemiscate masina. Verifica si starea jantelor, sa nu fie lovite, ovalizate, samd. Cand este pusa pe stand, e bine sa fie miscata de cateva ori ca sa se aseze ca lumea. Sa nu fie incarcata, jantele si anvelopele sa fie de aceeasi culoare, setarile care sunt introduse sa fie corecte. Sunt recomandarile de fabrica si nu le-am scos eu din burtica. Sunt chestii normale zic eu, doar nu o sa te duci cu porcul in portbagaj la unghiuri Very Happy
E bine sa alegi un service de renume 3D (sau unul unde ai mai facut sau recomandat de altii) in primul rand ca au oameni calificati si 2 ca mai calibreaza si ei aparatura, soft, samd. Cand ajungi acasa, ca sa nu se uite urat nenea acolo, e bine sa verifici cu mana ta daca nenea a strans pe acolo tot. Am pe undeva prin topic cele 3? interventii facute la o firma de prestigiu prin Bucuresti (120 lei)- (frecventat de multi care au ,,bolizi"). Din cate am inteles sunt foarte ok rezultatele si pot sa confirm ca nu a tocit nici unul din schimburile facute, masina sta pe roti, nu derapeaza, nu pune frana pe muchie, nu scartaie cand pleci de pe loc, nu scartaie la viraje, samd. Tot fabricantul zice ca unghiurile facute nu se mostenesc din generatie in generatie ci se verifica la 6 luni (cam des).
http://www.youtube.com/watch?v=H77rumCCOIk
http://www.youtube.com/watch?v=pFIdhH0TMHI
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Am facut directia. Presiunea era o.k. dar au mai verificat-o si meseriasii la service, au apasat pe botul masinii, au indreptat volanul, blocat frana si reglat unghiurile. Se simte diferenta de la primul demaraj. Parca am alta masina, mai ales ca am scapat de senzatia vizuala neplacuta a volanului virat spre stanga la mers drept. Am intrebat cum era roata pe stanga si mi-a spus mecanicul ca a trebuit "deschisa", inteleg prin asta ca a trebuit "scurtata" bieleta pentru a vira usor spre stanga roata. A umblat si la cea din dreapta. M-am uitat degeaba la monitor ca nu am priceput nimic, cert este ca acum sunt foarte incantat sa ma plimb cu masina. Fuge altfel, vireaza usor, altfel reactioneaza la denivelari! Very Happy Very Happy Cool
  • fayardu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua

am citit pe forum depsre problema cu bucsa caseta directie,si am inteles ca asa ceva nu se gaseste,sau cel putin asa era pina nu demult,va rog care sunteti mai in tema,,,,trebuie totusi sa modific una de dacia nova sau se gaseste de cumparat,ma refer la opel agila model 2001 pe benzina cutia mecanica.
  • fayardu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2014

  • Mesaj Privat
florinel-vasile a scris:salut. eu am schimbat bucsa la caseta chiar astazi.

zimi te rog,,,ai modificat de la un o alta bucsa sau ai gasit de cumparat STAS?
  • gheorghe ursan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua.Sunt detinatorul unui opel agila 1.2 din 2001 si de ceva vreme am observat ca la virarea volanului spre dreapta se simte o vibratie in volan mai ales atunci cand virez maxim de volan dreapta.La virajul la stanga totul este ok,in volan nu se simte nici o vibratie.Daca ma puteti ajuta cu un sfat,va multumesc anticipat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa calibrare de unghi daca te pricepi si ai cu ce.
  • gheorghe ursan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Sunt in germania acuma cu masina si o sa incerc la un service specializat ca eu nu ma pricep si nici nu am cu ce.Ce se poate intampla daca o las asa pana la sfarsitul lui iulie ce ajung in Romania(in cazul in care ar fi foarte scump aici,ca au niste preturi pe aici de pici pe spate).Multumesc pentru raspuns domnul Dan.O zi buna.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Incearca sa intrebi totusi cat costa, posibil sa fie mai ieftin decat in Romania.
http://www.atu.de/pages/wer...hsvermessung.html
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR