Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut dragi colegi,
Am si eu o problema cu un Astra H si anume. Cand am adus masina de afara am observat ca-mi pierde lichidul de racire (nu foarte mult). Ajuns acasa, am mers la mechanic si mi-a spus ca-i de la pompa de apa. Am schimbat-o si crezand ca problema s-a rezolvat nu m-am mai uitat la nivelul lichidului. Dupa cateva drumuri de TM-HD, mi-am zis sa ma uit sa vad cum sta si surpriza....iar a scazut (cam 200 ml). Nu a fost mult comparativ cu km facuti, dar de atunci tot mai trebuie sa completez cate un pic, iar de o saptamana am vazut ca incepe sa scada nivelul lichidului mult mai repede si ce mi s-a parut si mai ciudat este ca a aparut si o pata sub masina (antigel), ceea ce pana acum n-am mai patit.
Care sa fie problema ? Ati mai patit asa ceva ?
Am uitat sa specific, masina este un Astra H 1.7 CDTI (a.f. 2004)
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Normal ca s-a mai intamplat.Dar sunt atatea locuri pe unde curge incat nu putem zice exact.Si nici in bobi nu putem da.
Ridici capota si te uiti pe la furtunase, pe la radiator, pe la pompa de apa(chiar daca abia ai schimbat-o)
Si pe undeva ai sa vezi umed.
Pe acolo ai scapari de lichid si trebuie sa vezi motivul(Colier neprins,furtun crapat,radiator spart)
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Verifica atent furtunasele. E o problema raspandita si cedeaza la un moment dat unul dupa altul (am schimbat 2 in decursul unei luni). S-a mai discutat aici pe forum, vezi pe topicele un pic mai vechi.
  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi. Am rezolvat-o dupa ce mi-a spus cangri sa verific furtunasele. Problema era colierul unui furtun ce intra in vas (am schimbat colierul cu unul cu surub). Sper sa fi fost doar de la asta. Va tin la curent daca mai apar si alte "scurgeri" Very Happy
Multumesc inca odata.
Skip ads

  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa mai cred. Am rezolvat problema la imbinare (dintre furtun si vas), am lasat-o 2 zile in garaj, mers prin oras si nici o treaba. Ieri am facut un drum mai lung (170 km) si azi dimineata, iar gasesc bidonu' aproape de jumate si ud in zona imbinarii ?! Sa fie oare fisurat bidonasu ? Desi l-am scos afara, l-am umplut cu apa si nu a curs nici un strop din el, nu am vazut nici o fisura, nimic. Furtunul de asemena, nu se vede crapat, uzat....si totusi picura ?!.....
Ce sa fie oare ?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
o fisura "invizibila" care isi face simtita prezenta doar cand vasul e cald (dilatare, etc) sau supapa de suprapresiune de la capacul vasului de expansiune defecta?


Ultima modificare facuta de jE la Lun 07 Jan, 2013 6:20 pm
  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sa fie totusi de la vas ? Daca as stii sigur ca vasul face probleme l-as schimba, dar mi-e teama ca-l schimb si o sa piarda lichidul in continuare. Mentionez ca am schimbat si pompa de apa (la sfatul mecanicului)...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
umple vasul, porneste motorul, lasa-l sa se incalzeasca si stai de te uita sa vezi pe unde curge. Eventual pui pe cineva sa o tina turata, ca sa faca presiune mai mare pompa, etc.
De principiu curge pe unde vezi urme de antigel...
Skip ads

  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ok, o sa incerc maine sa vad ce si cum. Ms "jE" .
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Instalatia lucreaza sub presiune (din cate stiu cam pe la 1,5 bari) deci e posibil ca o fisura pe traseu sa se "deschida" datorita presiunii in utilizare si sa ramana inchisa cu motorul oprit.
  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am dat comanda de vas, ramane sa-l schimb vineri si mai vad dupa cum se comporta. Sper sa fie doar asta Smile
  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat vasul de expansiune, se pare ca de la el era problema Smile.
Skip ads

  • cosmin65397

  • Mesaje scrise: 217
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Vasul de expansiune are incorporat senzoru de nivel care dupa un anumit timp o cam ia razna si da eroarea de "coolant level'',senzorul nu se schimba ci tot vasul cu totul, e problema des intalnita .
  • intauto

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La mine nu aparea nici o eroare pe tester, atat numai ca pierdea lichidul. Oricum, ma bucur ca s-a rezolvat Smile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR