Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
xleon a scris:C20NE am si eu si pompa porneste doar cu contactul pus .


Bogdane un manometru de unde as putea sa cumpar ?
Respecte


nu prea cred ca asa a iesit masina din fabrica, pentru ca nici la calibra nici la vectra, cu acelasi tip de motor, c20ne, nu porneste pompa la contact... in fine... nu vreau sa te contrazic.
manometru de presiune gasesti la unele magazine de piese auto (la comanda) fiind la cutie cu mai multe tipuri de cuple... sau poti sa-ti cumperi un manometru clasic, pt lichide, si-i faci tu sistemul de conexiuni...
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""nu prea cred ca asa a iesit masina din fabrica, pentru ca nici la calibra nici la vectra""

eu am 2 frontere identice, la ambele pompa porneste cand pun contactul. daca ar fi altfel, ar dura 1-2 secunde ca presiunea sa creasca la valoarea optima mai ales ca la pornire tensiune pe baterie scade puternic. o sa ma uit in schema si sper sa pot posta azi o foto cu pompa.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai vezi ca am vorbit strict de motorul c20ne!
la modelul dupa 95, adica x20se, stiu ca pompa porneste pentru cateva secunde...
ar fi bine daca ai gasi ceva despre treaba asta, pentru ca eu chiar am verificat si nu am gasit pana acum...
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ale mele sunt din 1993 si 1994, c20ne. atasez 3 foto din autodata, cu presiuni(cu si fara vacuum), schema si iesirea din ECM catre releul pompei de fuel(pinul 3). in descriere spune ca pompa functioneaza un timp scurt apoi se opreste(cand tensiunea e 0-1V releul e aclansat si pompa functioneaza, cand e 11-14 V releul e off si pompa la fel). deci se pare ca si c20ne are temporizare la pompa de fuel.

LE: in schema cu ecm-ul, pompa de fuel e cercul cu litera M.
LE2: debitul pompei de fuel e 0,8-1,2 l/30 secunde.


Ultima modificare facuta de sever iulian la Sam 19 Jan, 2013 3:40 pm
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
atasez si schema din manualul haynes, se observa ca releul are 2 bobine si 2 contacte, coilul pentru fuel pump e legat la pinul 3, celelalt pt injectoare,senzori etc la pinul 36.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
bun! sa zicem ca e asa. cine ar fi de vina in cazul in care nu porneste pompa cand pun contactu?
la o simpla cautare am mai gasit repede cativa colegi de forum care spun ca nici la ei nu porneste pompa decat in momentul in care dau la cheie:
clubopel sau: clubopel
eu am mai verificat la 2-3 vectra, si la 2 frontera, si la nici unul nu a functionat pompa de benzina pe contact... acum, sa nu crezi ca sunt tampit si insist ca este ca mine, dar daca nu este asa, inseamna ca sunt foarte multi cu problema asta.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
E complicata treaba. Poate fi din ECU, adica un bug. Poate fi din releu (mai rar). Sau poate - la unele modele - cand s-au dezactivat IMMO si THEFT, nu s-a facut cum trebuie.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
mama... radule... ori sunt eu dupa un pahar de vin (rosu) ori vorbesti tu prea stiintific, dar nu inteleg nimic... "IMMO THEFT" sa mor daca stiu ce e... nu am fost asa in ceata nici cand m-am uitat la star trek Laughing
poate te trezesti cu mine pe cap, pe la targoviste... si nu mai plec pana nu porneste la rece la prima cheie!
Skip ads

  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
IMMO - imobilizatorul si THEFT - alarma de fabrica. Amandoua lucreaza cu calculatorul si blocheaza releul pompei de benzina.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
ma, stelea, acum sunt dupa doua, trei pahar de din ala rosu, dar nu am umblat la imobolaizer... si pompa tot nu merge... scuze pt ce am scris, dar nu sunt foarte lucid! tot nu porneste la rece!
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
azi merg la tara si o sa verific daca pompa de benzina se opreste dupa un timp cu contactul pus. eu am desfacut releul si nu imi amintesc de 2 bobine si 2 randuri de contacte independente.
offtopic:
in toamna am experimentat si am vazut ca masina merge/porneste si doar cu 2 injectoare (am scos mufele de la restul). aveam un consum urias, cu 70 l am facut 250 km, mirosea puternic a benzina la gazele de esapament, am reglat pana la urma din potentiontiometrul aflat in flowmetrul de aer a disparut mirosul de gaze nearse.
nu stiu la masini, dar la boilere marine arderea ideala e cand procentul de oxigen la evacuare e de 4-5 %. mai jos e fum negru, mai sus fum alb. am acasa un analizor de gaze(luat de pe un vapor care mergea la taiat in india), sunt curios de rezultatele masuratorilor.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
kriu a scris:ma, stelea, acum sunt dupa doua, trei pahar de din ala rosu, dar nu am umblat la imobolaizer... si pompa tot nu merge... scuze pt ce am scris, dar nu sunt foarte lucid! tot nu porneste la rece!


eu am zis posibile cauze ...
La mine e invers: la rece porneste la sfert cu o lesinata de baterie. La cald, abia porneste. Dar cum e prea frig pt. a investiga (am eroare pe senzorul de detonatie si cel de turatie), astept sa vina caldura sa cercetez.


Ultima modificare facuta de stelea la Dum 20 Jan, 2013 8:07 pm
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am verificat, pompa merge continuu cu contactul pus. probabil cineva a facut modificari.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,725
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
O sa verific si eu daca merge pompa cu contactul. La mine nu e nicio modificare in instalatie.
  • xleon

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z1.7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2012

  • Mesaj Privat
astazi i-am dat curent si nu a vrut desi s-a invartit electromotorul ca ventilatorul , cred ca ceva se intampla cu aprinderea ;ori prea mare ori prea mica;

maine trebuie sa o duc unui tip care se ocupa numai cu opeluri , sper sa porneasca impinsa

credeti ca s-a umblat la releul pompei sa mearga cu contactul pus

Respecte
  • Georgescu Cristian

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Urmãrind discuþia, am încercat ºi eu pompa, (C20NE-1993) nu porneºte pe contact.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da... eu deja sunt comvins ca asa a fost proiectata din fabrica.
acum, nu stiu ce sa cred despre presiune... in unele manuale am gasit 3,5bar, in altele 3,2bar, si am gasit undeva chiar 4bar... unde o fi adevarul?
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:


nu sunt lamurit, la frontera trebuie sa fie 3,2-4bar, iar la altele, (calibra, vectra cu acelasi tip motor) trebuie sa fie 2-2,2bar?
...iar presiunea in system trebuie sa fie 2,8-3,2bar, iar la altele, 2,3-2,7bar?
poate nu inteleg eu bine?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da. Asa scrie acolo.
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai, atunci nu se brodeste ceva...
la frontera, presiunea cu vacuum OFF, este mai mica decat cu vacuumul ON....
ce zici? nu e o greseala? s-au m-am ametit eu de tot. Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR