Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@29nnn, este FIX acusorul ala. Ca idee, pinul ce fixeaza fulia de accesorii pe cea de distributie trebuie sa stea in sus cu motorul pus la punct.

Totusi tu vorbesti de motorul 1.7 DTI, el vorbeste de alt motor (1.7DI)
Skip ads

  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
pai si eu am acel acusor,cand am scimbat distributia am facut si eu aceiasi gresala am puso la acel acusor si masina nu pornea,si dupa aceia am mers la un prieten care avea acelasi model de masina ca a mea se ne uitam la distributia lui,am tras motoru la punct cu o tubulara si o racila si spre surprindere mea fulia lui nu era pusa la acel acusor care este putin mai sus in partea dreapta,eu asa o am pusa nu la acel acusor
eu asa zic,daca nu reuseste nimic sa incerce si varianta mea,nu vreau sa induc omu in eroare
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Te-ai gandit ca poate acel acusor este pus prost la tine? Din pacare se poate infileta in ambele gauri din pompa de ulei. De fapt pompa noua la mine nici macar nu mai are acel ac.
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
atunci ai dreptate
nu mam uitat cu atentie s vad daca mai are alte gauri
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Insa nu este exclus si in cazul lui sa fie la fel. Cel mai simplu se verifica daca taietura de sus de pe pinionul arborelui coincide cu sageata de pe pompa de ulei. Alea sigur nu le misca nimeni de pe loc.
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
ai dreptate sa se uite,nu il costa nimic
apropo am un ecu defect se poate repara?
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am si cipu si imobiliztoru,daca se repara ar fi bine
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, se repara. Cauta-l pe cristi ( http://reparatii-ecu.info )
Skip ads

  • the_mecanic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1997 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salutare la totzi colegii... eu cred ca disyributzia e buna am sa verific si varianta cu tablitza dar nu cred pentru ca inainte de a scoate disyributzia am facut semne cu un marker permanent pe fiecare dinte respectiv curea si la montate le-am pus exact cum erau si cand am vazut ca nu porneste m-am dus cu fisa tehnica la magazinul de piese auto si miau dat de acolo schema si tot cu instructiuni cum se schimba disyributzia la motorul cu pricina... si daca ar fi la viblochen un cm mai jos cred ca ar lovi in supape cand invartzi de el ptr ca intrun ciclu viblochenul face o cursa de 720° iar axul o came una de 360° la o devire de 1cm ar fi cat sa zicem 15°...la doua curse de viblochen devierea ar fi de 30° eu zic parerea mea ca er lovi intr-o supapa...
  • the_mecanic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1997 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
cred ca am gasit problema ceea ce imi iesea mie pe injectoare era un rest de motorina de pe conducte... cand am desfacut conducta de alimentare de la filtru am vazut ca era seaca nici urma de motorina ...filtrul era aproape plin... am deafacut conducta care vine de la rezeevor la filtru si nici urma de motorina... am pus cu o seringa mare motorina pe intrarea in filtru dinspre rezervor si parca da sa porneasca... intrebare pompa de alimentare banuiesc ca e electrica,atunci cand pun contactul nu ar trebui sa iasa motorina pe conducta dinspre rezervor??
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pompa de alimentare este mecanicã și se aflã în pompa de injencție. Pentru amorsare trebuie pompatã motorinã în pompa de inj. pânã la ieșirea de retur al pompei de inj. cuge fãrã bule de aer. Dacã n-ai pompã de mânã, poți folosi un furtun transparent cu care sã absorbi (sugi) cu gura pânã scoți tot aerul. Apoi desfaci conductele de la injectoare și dai la automat pânã împroașcã motorinã.
Dar dacã ai trasã în a II-a și tot n-a luat-o nu cred cã-i problemã de amorsare, dar încearcã și o amorsare corectã.
  • the_mecanic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1997 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
am bagat aproape un litru de motorina pe tur si am dat automat cu spray cu tot si se vede ceva schimat... daca inainte nu avea nici o tentaiva de pornire acum si fara spray da sa porneasca dar nu reuseste... ca si cum ar functiona nunai in doi cilindri...
Skip ads

  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cum ai bãgat motorina pe tur?
dacã e vorba de manevra din pozele cu seringa ai pierdut timpul degeaba, aia nu este amorsare.
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
the_mecanic a scris:chilasa am stranso in 4 faze 1a-10nm 2a-30nm 3a-45nm 4a-60nm, am scos injectoarele din chiulasa leam concetat si am dat la cheie sa vad daca pulvrizeaza si functioneaza...

strâns la max 60 nm este prea puțin, garnitura se va arde imediat.
dacã injectoarele scoase din chiuloasã pulverizeazã motorinã, înseamnã cã n-ai probleme cu aerisirea.
  • the_mecanic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1997 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
practic am.inlocuit rezervorul.cu.un bidon de plastic si un.furtun transparent care ducea direct in rezervor si cand dadeam la cheie incet incet scadea nivelul de motorina
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
man, ia desfa-i te rog evacuarea. Am o mare banuiala ca ai infundat catalizatorul. Am intalnit in iarna asta un caz. DAsfa evacuarea sa poata sa evacueze direct in atmosfara planetei.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La cat ai frecat-o ,era imposibil sa nu se amorseze pana acum.Chiar si un novice si-ar pune intrebarea"de ca mama draq... nu porneste?"...Nici trasa,nici cu alimentare directa...Pana la urma nu este un motor prea pretentios.Ai admisie,combustibil,aer,compresie,ar trebui sa porneasca,chiar dac ar avea alte probleme,mers sacadat,relanty adica,ori prea turat.Dar sa nu dea nici un semn,asta da ciudatenie.Chiarsi la o evacuare obturata,tot ar trebui sa-ti dea semn de pornire,dupa care sa se opreasca.Am intalnit fenomenul asta,la o galeriee evacuare obturata cu...gheata.Pornea pentru 5 secunde,apoi se oprea,gatuit.Dar sa nu dea nici un semn,la un diesel,...ciudat.Gandul m-ar duce ori la distributie,ori la supape.Dar si supapele,cam greu ...macar 4 din 8daca lucreaza,tot ar da semn ceva...Distributie decalata un dinte inainte/inapoi,iar ar porni,cu un mers sacadat,evident,dar ar porni.Alimentarea ai spus ca ai facut-o si independent,gravitational.Eu unul,a-si schimba mecanicul indiscutabil.Banuiesc,inainte de a face interventia la motor ,aveai probleme,dar pornea.Acum ai indepeartat problema,totusi refuza sa mai porneasca?Nu crezi ca este cam...ciudat?Cred ca nu ai facut reparatia moca,ori este ceva timp de cand dezbatem problema asta,pe care mecanicul/cii care ti-au luat banii, ar fi trebuit s-o rezolve demult.Noi nu prea suntem de mare ajutor,de la distanta,fara a avea contact direct cu realitatea.Deja a devenit obsedanta problema asta,asa car cam trebui sa pui piciorul un prag,chiar cu desfacerea motorului de catre mecanicul care ti-a facut reparatia,spre rezolvarea problemei.Te invidiez pe o parte pentru calmul de care dai dovada,eu unul deja a-si fi aparut la OTV la mesaje "de ce credeti ca nu porneste?"Baga picioru-n prag,pana la urma sunt banii tai contra sericiilor "specializate"Am inteles ca mecanicul este serios,baiat de baiat.Pai?Atunci de ce ar avea nevoie de sugestii si atata timp pierdut?
  • the_mecanic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1997 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
micky001 myltzumesc pentru incurajari Smile mecanicul ca sa zic asa sunt eu prietenul meu are masina si la service i-a cerut 600€ ca sa i-o repare asa ca m-a rugat sa i-o schimb eu... evident ca am innebunit cand am vazut ca nu porneste, si imi punean mii de intrebari ca nu am pus distributzia bine verifica din noi. ca nu da nici un semn sa porneasca ce o fi... umbla la.combustibil... am dat la automat de am innebunit... am strans chiulasa cun zicea fabricantul cand cumperi garnitura are si instructiuni... nu aveam cheie pentru unghiuri dar dai ochiometric... e recomandat sa schimbi si prezoanele de la chiulasa dar leam pus tot pe alea vechi leam strans de se torsiona sa zicem prelungitorul care duce de la cheia dinamometrica la prezon... in fine azi am traso iar si a pornit... are ceva bataie parca ar fi o biela... un boltz,un piston... mi-a mancat zilele motorul asta... in fine multumesc frumos tuturor... o adevarata placere sincer... imi era o ciuda ca nu pornea... nu pentru motor pentru mine ca nu reuseam sa-i dau de cap...
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
pai si ce a avut de nu pornea? sunt foarte curios. am urmarit topicul asta zi de zi.
  • the_mecanic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1997 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
prima data cand am tras-o nu ajungea motorina la pompa ceea ce vedeam eu era un rest de pe conducta la filtru... la imbinarea de la filtru intra putzin aer ar cum a stat o luna oprita cred ca a intrat destul aer si ca electromotorul e pe terminate nu reuseste sa il invarta cat ii trebuie... am pornito dar trasa.. dupa ce sa incalzit lam oprit dar tot nu porneste la cheie chiar si cu motorul cald...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR