Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am 3 truse de scule dinalea mari cu de toate, truse de E-uri si torx/imbus (1+1), presa de segmenti, 3 chei dinamometrice de diverse dimensiuni si cel mai important cand strangi o chiulasa, un "raportor" facut din plastic transparent suficient de mare incat sa fie unghiul destul de precis. Pe langa asta mai am 2 sublere, un compressmetru pentru diesel, un manometru de ulei, ceva interfete de diagnoza pentru diverse marci (VAG si Opel) + interfata de resoftare Galletto si alte maruntisuri. Toate le-am luat in timp, cand aveam nevoie de o cheie mai luam cate o trusa Very Happy

Ideea de baza la diesel este ca daca are compresie si motorina este injectata cand trebuie masina porneste. Ca merge prost este alta mancare de peste, dar de pornit trebuie sa porneasca atata timp cat compresia este buna. La mine pornea cu compresie super mica (0 - 12 - 10.5 - Cool. In mod normal nici nu ar fii trebuit sa mai porneasca dar printr-o minune pornea Smile
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Minunea se intampla doar la un motor inteligent proiectat (Isuzu este un bun exemplu).

In plus fata de mine ai o gramada de scule iar manometrul de ulei ma interesa si pe mine, pacat sa nu suntem din acelasi judet (am un dubiu dimineata, becul de ulei se stinge dupa 3sec cu motorul rece, indiferent ca uleiul e 5w40 sau 0w40). Pe viitor ma gandesc sa-mi pun cele 2 ceasuri originale de Vectra A 4x4/Calibra pentru voltmetru si presiune circuit ulei... gasesc eu unde sa le pun in bord la Vectra B, deocamdata trebuie sa gasesc reductiile si ceasurile.
  • the_mecanic

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1997 1.7d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2013

  • Mesaj Privat
happyuser sunt o victima a sistemului educatzional Smile, am absolvit liceul auto mecanic auto numai ca totul e teorie practica 0 in timpul liber cumpar masini lovite le schimb piese airbag centralite de airbag le vopsesc si le vand dar reparat motoare nu prea stiu ... sa masor compresia cu compresiometru si sa vopsesc traiasca youtube... aici chiulasa desmontata fara supape rectificat planeitatea 40€... dar mergem inainte... e mai ieftin sa iei un motor din dezmembrari ...
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@ahappyuser, manometrul l-am facut eu. Aveam un manometru prin beci, am fost la o firma din sacele (hidraulica) si mi-au facut baietii de acolo un furtun cu reductii si tot ce trebuie si este perfect. Stie pana la 8 bari, suficient pentru orice masina.
De obicei cand se stinge greu becul de ulei este de la pompa. Asa imi facea si mie pana sa schimb pompa de ulei, doar ca eu am schimbat-o ca incepea sa se auda tachetii la ralanti ca nu era suficienta presiune.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu va trebui sa fac un test pentru ca nu am tacheti hidraulici care sa ma avertizeze daca ungerea e sub parametri cu motorul la relanti (la motorul asta trebuie sa bage 2bari la 830rpm, conform AutoData).
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nici la mine nu sunt hidraulici, dar zgomotul se diferentiaza destul de bine cand nu mai este ungere
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Minunea se intampla doar la un motor inteligent proiectat (Isuzu este un bun exemplu).

In plus fata de mine ai o gramada de scule iar manometrul de ulei ma interesa si pe mine, pacat sa nu suntem din acelasi judet (am un dubiu dimineata, becul de ulei se stinge dupa 3sec cu motorul rece, indiferent ca uleiul e 5w40 sau 0w40). Pe viitor ma gandesc sa-mi pun cele 2 ceasuri originale de Vectra A 4x4/Calibra pentru voltmetru si presiune circuit ulei... gasesc eu unde sa le pun in bord la Vectra B, deocamdata trebuie sa gasesc reductiile si ceasurile.

dacã becul de la ulei nu pâlpâie în relanti cu motorul fierbinte, stai liniștit, nu ai nici-o problemã.
La motoarele de 1,7(despre asta sa discutat mult la Astra G) este ceva comun ca becul de la ulei sã se stingã dupã 3,4 secunde.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Senzorul de ulei indica o presiune de minim 0.3bar, dar eu totusi sper ca tu sa ai dreptate ca nu sunt probleme cu debitul pompei de ulei. Nu palpaie becul la relanti sau in viraje, sau te miri in ce alte conditii. Dar parca cu ulei Motorex 10w40 sintetic si filtru de ulei MANN se stingea o ideie mai repede. Oricum la momentul schimbarii celei de-a doua distributii (peste inca 35.000km) o sa verific daca piulita pompei de ulei e suficient stransa, daca pompa are joc radial/axial si o sa-i schimb pasta de etansare de pe surub (doar ca sa fiu sigur).

Am tot experimentat cu diverse filtre de ulei si acum am unul MAHLE (am tot vrut eu unul mai mare volumetric) insa cele mai mari volumetric sunt facute de firme mai non-brand si am vazut ca nu sunt prea inteligent proiectate, ma refer la supapa de presiune din filtru... ar trebui ca daca am pornit motorul si apoi acesta sta o ora oprit sa se stinga becul la a 2-a pornire imediat (cel putin asa cred eu ca e corect). Dar nu se intampla asta, decat cu filtru MANN (sper ca imi amintesc corect).
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Becul se stinge târziu deoarece uleiul din sistemul ungere (de în special din filtru) se scurge în baie.
Un filtru bun (prevãzut cu supapã de trecere) poate ajuta, (excepție la cele cu cartuș).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR