Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Sal.un consum bun nu-l scoti cu un motor subturat,îl distrugi.
Skip ads

  • dani1982

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
nu inteleg de ce raspundeti OFFTOPIC
eu sunt ferm convins ca este ceva care nu merge bine la motor si cer sfaturi voi vb ca e motorul subturat
sa inteleg ca nici unul din voi nu ajunge niciodata la 1500 rpm si accelareaza
la voi pleaca turometru de la 2000 rpm
.......
odata ce plec cu masina la 900 de rpm (relanti) si se ingatuie
asta e tot motor subturat ?


Ultima modificare facuta de dani1982 la Mar 26 Mar, 2013 10:40 pm
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
dani1982 a scris:
mai zilele trecute pe o panta am simtit cum accelarez iar masina nu reactiona se tura dar parca nu tragea

Din ce spui tu eu deduc ca iti patineaza ambreiajul. La viteze mari in treapta a 4-a sau a 5-a ar trebuii sa sesizezi mult mai usor daca intradevar ambreiajul este problema.
  • dani1982

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
nici gand sa fie probleme la ambreaj EXCLUS
sa ma fac mai explicit
plec cu masina de pe loc relanti 900 rpm accelarez logic se inoada apoi merge bine skimb treapta 2 accelerez se inoada merge bine poi si tot asa
nu tot timpul se inoada are toanele ei
EXPLICATIE ?
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Curata clapeta de acceleratie vezi ca s-ar putea sa aiba vreun orificiu infundat daca e ca la Z18XE si daca tot asa face desfa admisa curata-o si daca tot asa face desfa evacuarea si vezi daca nu e infundata catalizatorul daca e ok.
Zici ca nu ai nici o eroare in bord atunci e posibil sa fie o problema mecanica de vacuum sau altceva.
I-a de la cineva un EGR de proba si vezi cum se comporta (EGR-ul sa fie bun).
Un EGR care e curat nu neaparat si functional cand il cureti da impulusuri cu 2 fire de pe baterie (vezi ca este un tutorial) eu am curatat EGR-ul nu datea eroare cu firele de la baterie dadea impulsuri adica se misca si totusi nu era bun nu se deschidea cat trebuie si cand trebuie.
  • ionutcatalin93

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Acum depinde si ce vrea sa spuna prin "se ingatuie", daca se ingatuie in adevaratul sens al cuvantului ar trebuie curatat putin EGR-ul, clapeta de acceleratie si poate mers mai turat cu ea sa se curete putin.
Eu ma refeream ca pleaca greu.
Erori stocate ma gandesc ca nu are nu?
Catalin.
  • dani1982

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
bord clean pe tester clean
EGR curatat ...
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa te apuci de celelalte.
Skip ads

  • dani1982

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
clapeta accelaratie clean,stutul de la vacuum ere infundat complet abia sa desfundat

astept maine sa o testez prin oras sa vad daca sa skimbat ceva dupa operatiune revin cu noutati
  • jambonel

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am mai auzito si pe asta se ingatuie:)) nu se gatuie.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Sunt curios daca tot asa face .
  • dani1982

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
tot la fel face "da in nas"
am bagat benzina de 99
nici o schimbare nici dupa benzina nici dupa ce am curatat clapeta de acc
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Verifica si presiunea in rampa .
  • astrasport

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Da, sa va spun cum a fost la mine! de vreo 4-5 luni nu am mai facut curse in exterior cu opelul meu deoarece am folosit-o mai mult pe cealalta. Mai mult in oras , este drept ca in fiecare zi cam 10 km ai fac, cu vreo luna in urma am observat ca a inceput sa dea in nas undeva intre 2500 si 3500 de turatii, (o paranteza aici -niciodata nu am avut probleme cu pornirea, oricat de frig a fost, relantiul ok,motorul merge rotund.....)cand acceleram,nu grav dar era ceva ca un nod,chiar deranjant daca vrei sa depasesti sau eu stiu, vrei un sprint ,ceva... o data sau chiar de 2 ori si apoi crestea in ture normal.
Bun, daca am vazut asa am inceput sa citesc pe aici si cu aceasta ocazie MULTUMESC TUTUROR celor care au descris cu lux de amanunte cum se pot face unele oreratiuni fara a mai fi nevoie sa mergi la service si sa lasi acolo o gramada de bani, in cazul de fata eu am curatat clapeta de acceleratie si EGR-ul, care nu erau nici ,,prea prea,, dar nici,, foarte foarte,,.
Dupa aceasta operatiune - la fel ! Pfffff...iar m-am apucat sa citesc pe aici si acum cateva zile am bagat benzina de 98 si am iesit pe autobanda !
De felul meu eu nu merg tare dar acum am tinut-o vreo 5-6 km numai in 170 si nu am schimbat decat la 5000 de turatii.
Vreau sa va spun ca acum altfel sta treaba ! S-a schimbat masina mea -plec cu a-3-a de la 1500 de turatii de rupe pana in 5000 fara nici o problema!
Nu stiu daca ajuta cu ceva dar asta s-a intamplat in situatia mea! Si acum sunt ferm convins ca din cand in cand mai trebuie si cate o forja !
Sper sa rezolvi problema cat mai repede. Bafta!
  • corsablu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Aceeasi problema o am si eu de vreo 3 luni si inca nu i-am dat de cap Sad Dupa ce creste apa la 90 incepe calvarul...se opune la accelerare, da in nas...am pus testerul pe ea si mi-a dat o eroare legata de knock sensor pe care l-am schimbat imediat cu unul nou insa problema a persistat si asa am ajuns sa schimb, bujii, filtru benzina, debitmetru si totul in zadar, masina are acelasi comportament. Saptamana trecuta am pus iar testerul pe ea si a aparut aceeasi eroare legata de knock sensor, chestie care m-a bulversat din moment ce l-am schimbat cu unul nou Confused Dati-mi un sfat ce sa mai fac, ca deja incep sa regret ca am optat pentru masina asta...e dezolant sa vezi ca bagi niste bani in ea si degeaba...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
senzorul de detonatii nu prea are cum sa se defecteze...
verifica cablul, mufele... curata mufele si la ECU.. sa nu ai defect in ECU.. ca cam asa se manifesta defectul de ECU... apare la cald
  • dani1982

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2013

  • Mesaj Privat
alte pareri ideei Sad
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nici eu nu mai stiu ce sa-i schimb. Asa se comporta si la mine la turatii scazute si e foarte deranjant. Cei care spun ca e normal sa se comporte asa sau ca e din cauza ca nu calcam pedala de acceleratie se cam inseala. E super aiurea sa-mi faca asa in depasiri sau in intersectii aglomerate. I-am schimbat si motorul, filtru de aer, bujii, bobina, ECU, EGR, senzor MAP, sonda lambda, de toate, mai putin pompa de benzina ( in schimb mi-a masurat cineva presiunea si cica e in limite normale - doar ca mi-a spus ca e posibil sa apara probleme in mers). Treaba ciudata e ca si inainte de ai schimba motorul, aproximativ la fel se manifesta: la pornire dupa o perioada de stationare mai indelungata - peste 6 ore, se balbaia vreo 20-25 de secunde, iar uneori sunt nevoit sa ii dau si a doua cheie. In schimb, in mers, cu vechiul motor, o calcam dar o lua grelut din loc si nu smucea, iar cu noul motor la fel o ia greu din loc dar pe deasupra mai si smuceste pana o ia din loc; chiar daca calc usor si constant pedala, o ia in hopuri - o ia putin la fuga, apoi o secunda da un rateu, apoi iar fuge si tot asa pana ajunge probabil undeva peste 2500 rot/min... Ce vremuri cand trageau toti cei 101 caluti...si orice depasire era floare la ureche Very Happy
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pai daca ai schimbat motorul si tot asa se comporta ma gandesc ca ori ai avut ghinion si ai luat un motor cu aceeasi problema sau e o problema generala la tipul asta de motor.Sau e ceva care are legatura cu motorul.
  • vls009

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut Baieti,
Am aceleasi simptome, motor z16xe, dar sa va povestesc cum am ajuns sa am aceste simptome.
Zilele trecute m-am hotarat sa desfac valva EGR si sa o curat, asta pt ca masina urca greu in turatii nu aveam alte probleme, relanti fara fluctuatii sau mai bine zis minuscule.
Oricum am zis ca nu-i fac decat un bine.
Bineinteles am citit tot ce am prins pe forumul asta despre EGR, TB, cum se desface cum se curata si pe aceasta cale tin sa multumesc oamenilor deosebiti de pe acest forum care au facut toate tutorialele, nota 10 cu plus.
Mentionez ca acum un an cand am cumparat masina eram zero barat in ceea ce priveste desfacut ceva la motor insa tin tare mult la masina si imi doresc sa mearga perfect si din experienta de viata pe care zic eu ca am acumulat-o lucrul facut de mana mea e cel mai bine facut.
Bun, zis si facut, m-am apucat de treaba insa in ziua aceea nu am reusit sa desfac suruburile de la EGR asa ca daca tot dadusem capacul jos de la motor si aveam totul pregatit am zis sa arunc un ochi si la clapeta si ca sa vezi era neagra de ulei.
M-am apucat si am curatat-o insa doar in partea de sus cu gandul ca dupa ce fac rost de chei sa o desfac si sa o curat complet.
Dupa curatare si montare totul la loc, facut sincronizare pozitie clapeta masina da in nas la turatii mici aproximativ 1500 rot/min.
Mentionez ca inainte de asta puteam merge cu viteza a 2 a fara sa tin piciorul pe ambreiaj la aprox 1000 de rot/min si masina mergea constant.
Vazand ca am facut mai mult rau decat bine m-am hotarat sa fac treba ca la carte.
Inarmat pana in dinti cu scule am desfacut EGR si spre surprinderea mea nu era foarte murdar pistonasul lucra, oricum l-am bagat in decarburol cu pistonasu in jos am dat impulsuri de pe baterie si daca inainte nu era f vioi, dupa curatare avea cursa mai lunga in sensul ca acum se retragea mai mult cand ii luam alimentarea si reactiona mai repede la impulsuri.
Montat EGR la loc, desfacut clapeta acceleratie intradevar era neagra si dedesubt, am facut-o ca noua am desfundat gaurica minune era infundata complet ce sa va spun eram tare mandru de treaba facuta si inca sunt:)
Bun, am montat totul la loc am verificat inca odata, pus contact, asteptat app 1 minut sa se faca sincronizare clapeta, luat contact si pus din nou si apoi pornit motorul, l-am lasat sa coboare turatia la app 740 rot/min (estimat ochiometric) si plecat in probe.
Surpriza masina face la fel da in nas la turatii mici insa nu imi vine sa cred cat de repede urca in turatii cand am trecut de 2500 parca am mai primit vreo 20 de cai.
Am cautat peste tot sa vad daca am gresit ceva si singurul lucru pe care il banuiesc este ca poate nu am facut resincronizare clapeta cum trebuie.
In urma cautarilor am gasit doua variante:
1 - Asa cum am facut eu mai sus
2 - Pus contact si dupa 30 de secunde calcata frana.
Am cautat si in manualul de service de la Astra G si acolo scrie despre cea care are cablu de acceleratie.
Multumesc pentru rabdarea avuta si daca cineva stie cum se face resincronizare clapeta acceleratie la z16xe il rog sa imi spuna si mie.
Sper ca nu am fost off-topic si inca odata multumesc Club Opel si La Multi Ani!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR