Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sa imi fi afectat oare valva de vacuum (care am constatat ca e sparta) sonda lambda, care a fost schimbata nu de foarte multa vreme? Oare daca schimb valva de vacuum sau o anulez si schimb sonda lambda scap de datul in nas si de lipsa acuta de putere si de viteza redusa cu care m-am ales brusc? Se poate curata cumva sonda lambda? Nu prea imi vine sa cumpar din nou una noua pt ca e destul de scumpa si nici nu stiu daca asta e cauza
Skip ads

  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
chiar nimeni nu stie? ma gandeam ca daca aceasta valva este sparta se depun astfel mult mai multa funingine pe sonda lambda si dupa ce ca ramane masina fara vacuum are si sonda bulita asta rezultand lipsa de putere si dat in nas Question
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu are cum sa se depuna funingine pe sonada!!!(nu are voie)
si daca da nu inseamna ca este dus ceva.
in majoritatea cazurilor soferul este de vina!

am motor asemanator ca si tine,doar tu ai cateva imbunatatiri fata de al meu(filtrul aer asemanator ca la 1.8 sau 2.0, etc) in rest sunt la fel.
ai turometru?la ce turati schimbi viteza?daca schimbi subturat atuncea sigur ca ti se murdareste.

ex. eu schimb viteza (in mod normal: singur in masina si pe drim drept)peste 2.600rpm in majoritatea cazurilor la 2.800.
nu merg niciodata subturat. sonda are culoarea alba.

ai scos sonda? daca da se poate sa-l fi stricat,sonda se scoate can motorul ii cald,o sonda scoasa nu se poate refolosi.
daca vrei sa verifici starea ei dai jos toba si vezi f usor (in fata la imbinare,2 suruburi).

Daca vrei sa inlocuiesti sonda cumpara unul original bosch (stiu ii scump) dar mergi 100.000km, in majoritatea cazurilor fabricantul atata iti recomanda!

masina daca este intretinuta corect (filtru aer,benzina,ulei(filtrul de ulei)) merge si fara sonda,dar la o turatie mai mare si in panta(solicitat) ti se aprinde martorul (motorasul).
ex. eu am codul de eroare 13 (lipsa tensiune de pe sonda) ,motorul mai functiona in continuare,deoarece in ECU are un "emulator" de sonda ce iti face amestecul,dar la variati bruste de turatie se "pierde" nu mai face corect amestecul si ti se aprinde martorul (iar apare 1 eroare in memorie).
soneda mea functioneaza,teoretic, dar este prea lenta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste aici poate te ajuta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
Skip ads

  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu merg cu motorul subturat pt ca stiu sa merg cu masina si imi place sa merg si un pic mai sportiv cu ea, chiar daca acum nu ma mai ajuta. Sonda am schimbat-o acum 5000km si a fost noua de la bosh, de aceea am intrebat daca nu cumba valva de vacuum sa fi avut vre-un efect negativ asupra sa pt ca nu stiu de cand este sparta dar sigur este. Acum am anulat-o si am castigat putina putere dar nu mai e masina de inainte. As fi putut zice ca e masina deja obosita dar mi se pare absurd ca aceasta sa se intample brusc dintr-o data.
La concluzia ca ar putea fi sonda de vina am ajuns deoarece am exact simptomele enumerate de dl. dancuciureanu in postul sau pe care l-am citit acum mai multa vreme si as vrea sa o curat pt ca nu e foarte veche si nu as vrea sa mai dau banii pe alta, mai ales daca nu sunt sigur ca asta e buba. Nu cred ca daca scot sonda sa o verific aceasta se strica, nu are de ce. Cred ca o sa fac niste experimente pe cea veche, asta daca fac rost de pe undeva de apa tare sau cu ce as putea sa mai incerc...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu ai garantie pe ea?
cine ti-a montato?
ai facut diagnosticarea, motorului?
eu iti recomand inainde de a te apuca sa-l desfaci...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca la Agila sonda oxigen am inceput sa mai completez, nu am terminat totusi... Nu se curata cu apa tare etc numai cu flacara. poti sa te joci cu cea veche, masuratori si altele voi completa.
  • mihay_only

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut detin un opel astra f,si am vaz k9 e cam vraiste cu furtunasele alea de vacuum,îmi lipseste sonda aia de apa cu vacum in ea.ma ajuta cineva cu un cod ceva?1.7tdi din 98
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR