Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Asa se va si intampla. Dar imi place ideea. E ingenioasa. Nu mi-o insusesc, drept dovada ca nu stiu valoarile pe care ar trebui sa le dea optim. Dar si pentru ceilalti colegi care sunt interesati. O solutie de compromis. Ar fi ideal daca cineva cu cunostinte in domeniu ar putea adapta schema pentru masinile noastre.
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Imi pare rau, dar aici nu sunt de acord cu tine, in primul rand pentru cei care se ocupa cu masluirea acestor lucruri si in al doilea rand pentru sanatatea motorului pe partea de exhaust emission.
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ai dreptate. Din ceva bine intentionat, unii ba se vor folosi pentru a ascunde eventuale erori ale masinii si cu siguranta sunt si efecte negative pentru artificiul dat. Daca cineva se pricepe sa modifice schema data, si din diverse motive, nu doreste sa o posteze aici, rog sa-mi trimita un mesaj privat...
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat


La minutul 1.57 ai valoarea rezistentei electrice a circuitului de incalzire de pe sonda lambda, procedeaza la fel si tu si daca ai aproximativ acea valoare inseamna ca circuitul tau de pe sonda lambda este ok si atunci iti ramane sa verifici circuitul de la mufa pana la ECU,sper ca in mufa mama si tata ai dat deja cu un jet de spray special de curatat contacte electrice.
Skip ads

  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Partea cu curatatul cu spray a mufelor s-a efectuat. Am investit recent si intr-un adaptor bluetooth OBD II care se conecteaza la un smartphone. Culmea e ca pe Torque, imi arata ca sonda lambda lucreaza, ceva mai lent ca prima sonda de pe galerie, cu valori intre 0,2 si 0,7.

Experimentat pe sonda, pe le doua fire albe, multmetru imi indica o valoarea mult mai mare decat in filmulet, respectiv 11,3. Sad


Ultima modificare facuta de ingerul001 la Lun 18 Feb, 2013 9:35 pm
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Stefan, nu stiu unde ai gasit acel film, ca m-a facut sa rad nu gluma, mai ales ca baiatul ala mai ia si bani la oameni.
Daca el considera ca asa se verifica o sonda lambda cu un amarat de multimetru, se inseala...

Cu torque poti vedea doar ca misca sonda, dar nu si starea ei reala, si daca nu-ti merge incalzirea sondei de preferat este s-o schimbi si sa lasi jucariile deoparte ca nu faci nimica cu ele.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
E si cu tine acuma, pretentiosule care esti, uite aici mai explicit. Wink


  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu-mi erai dator cu nici un clip demonstrativ, doar ma amuza los mecanicos cu acel aparat de masura care abia la 1sec. vezi 0-12V si el vrea sa masoare ms Smile
In schimb putem sa-l luam la "Harlem Shake" Laughing
Skip ads

  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Devine constructiva discutia... era ideea daca printr-un dispozitiv de genul asta, ecu poate fi pacalit sa ignore o sonda bolnava si care ar trebui sa fie valorile pe care ar trebui sa le furnizeze, ca optim...
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Da, ECU poate fi pacalit cu ceva electronica, dar inutil din pacate, pentru ca motorul nu va mai lucra in parametri.
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu ce spui si e clar ca acea sonda e destinata sa interpreteze date si sa le trasmita la ECU in vederea optimizarii functionarii lui. Iar faptul ca motorul nu va mai lucra dupa parametrii reali si va lucra dupa date simulate de "ceva electronic" montat pe sonda, cu siguranta va avea si urmari negative. Dar tot ce zic eu e ca sunt situatii in care unii nu-si permit o sonda noua, si totusi as prefera sa merg fara acea eroare care baga ECU in modul avarie si creste consumul. Eu spun ca dintre doua rele, exista posibilitatea de a o alege pe cea mai putin rea. De asta a fost creat forumul, nu? Pentru schimb de informatii destinate a veni in sprijinul membrilor.
Dar cum nu ma pricep asa de bine, revin cu rugamintea ca cineva care cunoste valorile optime la care ar trebui sa functioneze motorul sa adapteze schema data pentru modelul nostru de masina.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
In modul avarie ECU stie cel mai bine ce are de facut, deci nu se merita ceea ce ne rogi.
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ingerul001 care sonda o ai busita aia dupa catalizator sau aia de pe catalizator?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ingerul001 a scris:...P0141 O2 sensor heater circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2)...


Question
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
cea de dupa catalizator.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masoara pe firele albe cat ai rezistenta si volti (cuplata) pe lambda 1 si 2.
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Povestea continua. Cu ajutorul unui prieten, am primit din germania o sonda noua. Am montat-o si .. stupoare... P0141 e tot acolo. Il sterg cu Torque Pro si ELM327 pornesc motorul... la scurt timp revine.. Ma bag iarasi sub masina, verfic fire, totul pare ok. Teoretic mai sunt doua variante: cablaje si ECU. Acum, verificate vizual, cablajele par in regula. E drept ca pozitionarea lor e tare urata. Si e un calbu relativ scurt, de la mufa sondei spre ECU. Am ramas in pana de idei. Sad Nici nu vreau sa ma gandesc la ECU ca ar genera problema.
Are cineva vre-un sfat?

Mi-a mai dat prin cap ca am zapacit ECU tot stergand eroarea care tot aparea. Intrebare: ECU se reseteaza daca il las cu cele doua mufe scoase? E mult mai lejer decat sa scot bornele bateriei.

Si ma mai roade o idee. In iasi este cineva care sa aiba cu ce resofta un ECU de Z10XE? Si cam cat costa asta, ca ultima solutie?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
In Iasi il ai pe Dan, cel ce a postat inaintea ta.

Este recomandabil sa nu prea "freci" mult mufele de la ECU, pot
aparea alte probleme (pini detasati, probleme cablaj, etc.).
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si pe m-a frecat tot asa circa o luna, aparea, stergeam si din nou. In acelasi timp am inlocuit sonda, egr si bobine dar rezultatul a fost identic. Usor usor am inceput sa nu mai bag de seama. Momentan nici nu cunosc daca am cod dar nici nu ma stresez dupa cateva zeci de mii facute.
  • ingerul001

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am observat cu ajutorul lui Torque Pro cum functioneaza sonda. Ma refer la faptul ca in primele minute de functionare a motorului dupa pornire sistemul merge pe "open loop" iar apoi trece pe "closed loop", semn ca sondele au ajuns ambele la temperatura de functionare normala si lucreaza. Banuiesc ca e exact cum e normal. E o problema undeva la sistemul de incalzire a sondei. De stresat, nu ma streseaza asa tare. Consumul urban e de 7,7, aproape normal, iar becul de check nu se aprinde, ceea ce inseamna ca eroarea sta in pozitie de pending. Dar e frustrant ca am pus sonda noua si la o inspectie vizuala cablajul pare ok. Mi-e frica sa nu fie o problema din ECU. Pacatoase modele de ECU mai avem.....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR