Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Senzor cranckshaft mai mult ca sigur, si eu am patit la fel. Fa o citire de cod cu cele doua pedale, nu cumva e P0335 Embarassed ?
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
banuiam dar vroiam sa aud si de la tine. MAINE A-L PUN DACA MIL ADUCE.NU INTELEG DE CE SA DAU ROATA DREAPTA JOS CA EL ESTE SUS .SUNT DOI SENZORI PARALELI PRESUPUN CA CEL DIN SPATE ESTE. CEI DE LA SERVIS SUNT VARZA .LE FACEM PANA LA URMA NOI CU AJUTORUL TAU SAU A-L ALTORA CARE S-AU LOVIT DE PROBLEME. SPER SA VIN CU VESTI BUNE MAINE SEARA. MERSI INCA ODATA.
.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am schimbat si senzorul masina parca numai face figuri dar nu se stinge masina cu cheie am resetat calculatorul si degeaba.UN SFAT DOMNU CUCIUREANU?
ALTFEL SUNT NEVOIT SA MA DUC LA REPREZENTANTA SI MA JUPOAIE SMECHERII ASTIA.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scoate o borna de la baterie si o pui miine dimineata. Tu ai citit macar codul de eroare stocat?! E simplu>https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am mers astazi la servici masina se comporta exemplar ,trage nu da rateuri mai bine decit cind avea 60000km ,dar martorul aprins in permanenta. eu lucrez la spital 12 cu 24 h am scos borna peste 7 h,o pun la loc o las sa mearga singura 30 de min ,becul ramane aprins, apas pe ambreiaj o turez un pic apas frina mentionand ca masina statea nu ma deplasam la un momendat se stinge si nu se mai aprinde ,bun ok, am stat 10 min cu ea nu a mai aparut o alerg un pic prin curte nimic,fericit.opresc motorul iar se aprinde .SA FIE DIN MUFE CUMVA?TOATE MUFELE LE-AM CURATAT CU SPRAI SI PERIUTA DE DINTI,sa nu faca atingere bine?maine o duc la testar iar.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am vrut sa reiasa ca intradevar senzorul cranckshaft a fost de vina ,se vede diferenta,cel vechi la rece avea 790 ohm iar la cald la 100 grade avea 1035 grade.bine diferenta la mersul masinii.sper sa fie ceva minor ptr ca m-am atasat mult de masina.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
1035 ohm am vrut sa spun.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Senzorul vechi este ok. Daca la 100* are valoarea asta si nu se intrerupe este ok. Daca nu ai avut P0335 nu e de la cranckshaft problema. De ce nu citesti cod stocat cu metoda pedalelor? Masinuta cu cheie (cu frana+acc. apasate si cheia in poz.II) se va stinge apoi va clipi aratand codul. Atentie, o face o singura data, deci nu iti va clipi codul la infinit. Daca nu ai apucat sa numeri atent fiecare secventa, repeti manevra pana esti convins ca ai citit corect.

Deapre aprinderea becului masinuta cu cheita la Agila, se poate afirma:
- becul se aprinde cand motorul este pornit (deci in mers), indica avarie in sistemul electronic al motorului. ECU comuta pe sistem de avarie si consumul creste. De asemenea si alte functii se pot deteriora.
- daca clipeste tot timpul la punerea contactului, indica avarie in sistem imobilizator si motorul nu poate fi pornit.
- daca nu clipeste la punerea contactului si ramane aprins continuu, motorul poate fi pornit dar exista stocat unul sau mai multe coduri de eroare in memoria ECU.
Spun toate astea ca si eu azi am observat ca nu mai clipeste si stinge la pornire la masina mea, iar codul citit ca mai sus, apoi confirmat si de laptop, a fost P1526. Deci am probleme cu throtle si trebuie sa vad ce este acolo.
Deci nu inteleg pana la urma de ce trebuie sa mergi la tester, cand poti vedea singur.
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
INAINTE PANA SA-L SCHIMB MERGEA F PROSTMASINA CAND ERA CALDA CU INTRERUPERI,AM FOST LA TESTER CU EA ASI MI-A ZIS DE PRIMA SONDA LANDA SI DE SENZORUL DE LA ARBORELE COTIT,LE-AM SCHIMBAT EU PERSONAL ,MASINA MERGE BINE,DAR...NU DISPARE MARTORUL ,AM FACUT SI METODA CU PICIORUL PE FRINA SI ACCELERATIE TOATE BECURILE SUNT APRINSE NU CLIPESTE NIMIC ,AM REPETAT DE 3 ORI ACELASI REZULTAT.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
PROBABIL VREO MUFA SAU SIGURANTA?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@raducu ion sa inteleg ca la tine nu poti citi coduri de eroare cu metoda pedalelor?
Din cate spui ca la punere contact nu se stinge, inseamna ca ai un cod stocat si la tine nu ar merge sa citesti astfel codul. Totusi ai Agila la profil. Si la Agila s-a demonstrat ca poate citi coduri prin aceasta metoda. Ciudat.

PS Nu mai scrie cu majuscule.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
pana la urma am prins metoda clipea foarte des nu am reusit sa le numar apoi curios dupa ce am pornit motorul la un interval de 30 s sa stins si nu s-a mai aprins.am oprit masina cand am pornito iar sa aprins iar joc de pedale frina si acceleratie dupa ce o pornesc se stinge ,am fost la tester a iesit eroarea p1526.ceva senzorul de acceleratie eu am curatat si motorasul si clapeta cel de la servis a spus ca nu am pus rotita de plastic bine eu ce am citit de pe forum am inteles ca se regleaza singura daca pun contactul 30s.
Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am citit mai sus la tine si ai avut aceasi eroare am curatat throtle de nici nou nu a fost asa inclusiv pinioanele ce sa mai curat?
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am scris cu majuscule din cauza disperarii.scuzama.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am scris cu majuscule din cauza disperarii.scuzama.uitasem pe langa eroarea 1526 a aparut si 2 de 120.sa nu fi pus clapeta invers sau furtunele cele 2 cu antigel ?
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am iesit pe autostrada cu ea mai mult de 100km/h nu vrea?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Normal dupa curatare atenta a clapetei cu manevrele de rigoare, adica o misti cu degetul pana merge fara sacadare ar trebui sa fie ok. Faptul ca ai desfacut si senzorul cu motorasul, daca nu ai desfacut atent, ai fortat sau ai indoit vreo lamela, treaba e destul de naspa. In postul lui Dan e aratat pas cu pas cum arata la demontare deci nu stiu cum ai putea pune rotita alfel. Curatarea la acest senzor, care de fapt este un potentiometru combinat, se face cu un spray care nu lasa urme de grasime. Nu stiu ce ai putut face acolo. Codurile 120 de care spui nu le inteleg. Poate P0120? Daca e asa, intr-adevar au legatura cu pozitia cursorului la senzor. Ai facut ceva nasol acolo si nu imi dau seama ce.
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
da p0120era
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
s-au strimbat un pic lamelele dar le-am indreptat, si le-am dat cu spray de le-am inecat
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
E posibil rotita cu lamelele cursor sa fie un pic decalata fata de normal. Incearca sa vezi pozitia de repaos in cursa clapetei. Rotita trebuie sa stea pe capat banuiesc si nu undeva decalat. Pe masura ce clapeta se deschide, rotita se roteste si ea, culegand pe potcovite o anumita portiune rezistiva pe care o vede ECU si in functie de care calculeaza amestec, turatie etc. Aici se pare ca ai decalaj si trebuie sa desfaci din nou atent. Montezi la loc si refaci sincronizarea cum arata Dan acolo. Nu cumva sa fi umblat la arcuirea lamelelor ca ai dat-o in bara. Este foarte greu de nimerit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR