Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Va salut cu o problema: masina mea a picat ITP-ul (NCT-ul ca sunt in Irlanda) cu valori marite pentru emisiile de CO

Low Idle (790rpm), CO 0.33%, limita 0.30%
High Idle (2710rpm) Lambda 1.00, limitele 0.97 - 1.03, CO 0.25% limita 0.20% HC 35ppm, limita sub 200ppm

Deci sonda lambda pare ok, HC e ok, din asta as trage concluzia ca nu e catalizatorul (dar poate e gresita concluzia mea). Masina merge ok, nu are cod de eroare, becul check engine e stins, la testul pseudoagrafa clipeste continuu. Sugestii?
Masina e condusa in medie 50km pe zi, jumatate in trafic de oras semiaglomerat, jumatate in afara orasului pe drum cu limita de 100.
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Esapamentul e etans? Motorul merge bine, rotund la relanti? Se accelereaza constant, nu da in nas? Bujiile ce culoare au? Termostatul e bun, sta acu la 90 in bord? Motorul asta are debitmetru? Poate sa fie si catalizatorul dus sau lipsa cu totul. Masina a fost luata sh? Are urme de sudura la catalizator?
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
A fost luata SH, are esapamentul in ordine, tocmai am schimbat ambele tobe pentru ca erau gaurite. Bujiile nu stiu ce culoare au, debimetru parca are (ma uit maine sa stiu sigur). Motorul merge rotund si trage cum ma astept...
Termostatul l-am schimbat eu, acul sta undeva intre 80 si 90.
Daca era sa fie catalizatorul dus nu erau valorile mult mari, inclusiv la HC?

Ma gandeam sa-i schimb filtrul de aer, sa pun niste aditiv in benzina si sa-i dau blana pe autostrada si sa-mi mai incerc norocul odata. Eventual poate reusesc saptamana viitoare s-o duc la mecanic, dar nu stiu cum am timp.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
incearca cu "blana" pe autostrada.. mai ales daca tot faci drumuri scurte si e si anotimp rece...
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Consumul de ulei cum e?
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consuma ceva ulei, nu mult...stiu eu, poate 200 - 300 la 1000 de km.
Din ce am vazut n-are debimetru, dar are un senzor pe burlanul de admisie, dar nu arata a debimetru.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Are senzor calitate a aerului + senzor presiune admisie, amandoua functioneaza ca un debitmetru.
Indicat ar fi sa cureti tot ce tine de admisie si eventual evacuare, verificat catalizatorul si ar trebui sa fie in regula la noxe cu un aditiv de ulei.
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Evacuarea de dupa catalizator e noua, abia am schimbat-o.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Are senzor calitate a aerului .
Daca poti detalia un pic rolul,functia acestui senzor."Calitate a aerului",e o chestie sofisticata si ca discutie...!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, eram cu mintea in alta parte, nu senzor calitate aer voiam sa spun, ci senzor temperatura aer admisie. Rolul lui este de a masura temperatura aerului aspirat. Impreuna cu MAP, senzorul de presiune aer aspirat ofera informatii destul de vitale pentru calculatorul de motor astfel incat sa regleze corect amestecul. Evident in ecuatie, pentru un amestec corect sunt mult mai multi factori/senzori, ca si cel de temperatura motor, turatie, cele doua lambda, reglanduse astfel timpii de injectie.
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am pus filtru de aer nou, aditiv in benzina si i-am dat blana pe autostrada. Rezultatul? O idee mai rau ca inainte...asta e, mergem la doctor Sad
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu as zice ca a imbatranit sonda lambda. Nu se aprinde mereu in bord cand o ia razna. Cu consumul cum stai?
Skip ads

  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul parca e un pic cam mare pentru motorul asta si pentru mers in trafic lejer si autostrada...
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai consumul crescut e posibil sa fie sonda lambda imbatranita. Temperatura motorului e ok? Adica urca la 90 de grade?
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acul sta uneva intre 80 si 90 in mers la drum lung, pe loc se duce la 90. Acul era un pic peste 90 cand am luat-o de la NCT, am vazut ca omul s-a chinuit sa o scoata, dar nu s-a putut.
  • snicola

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Atunci ... Eu merg pe sonda lamda imbatranita.
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am fost la mecanic, a gasit racordul flexibil dintre catalizator si esapament gaurit si l-a schimbat. Mi-a zis ca din cauza asta a doua sonda lambda dadea semnal eronat care facea motorul sa mearga cu amestec mai bogat.
Vedem peste 2 saptamani daca a avut dreptate, mai devreme n-am gasit programare la NCT...
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salutare
RAN ce ai rezolvat cu noxele?Sunt curios pentru ca si eu am aceasi problema,diferenta este ca eu sunt in romania si s-a "rezolvat" la RAR.Totusi problema mea persista si vreau s-o rezolv.
A dat rezultate schimbarea/repararea racordului flexibil?
  • RAN
  • OP
  • 86 mesaje
  • din 19 Jun 2006
  • Insignia 2010 A20DTH
  • Alta tara
  • RAN

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scuze ca n-am mai postat, dar nu facusem nimic. Au scazut o idee noxele dupa schimbarea racordului dar nu destul, inca erau peste limita.
Am fost la alt service si mi-au zis ca este catalizatorul obosit, si ca solutie ieftina au instalarea unui catalizator universal dupa catalizatorul masinii, m-a costat "doar" 170 de euro. Baietii de la service au masurat noxele si au zis ca e ok acum, programare am la NCT pe 3 mai, va zic atunci daca am trecut sau nu.
  • Mel
  • **
  • 71 mesaje
  • din 18 Sep 2012
  • Astra 2002 Z16XE
  • Teleorman
  • Mel

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Catalizator cu "doar" 170 de euro? Macar este nou?Poate pe acolo asa sunt preturile.Astept sa-mi zici ce ai facut.
Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR