Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salutare.
sunt nou venit in clubul opel si caut informatii pentru a-mi restaura masina.
am un Opel Rekord din 1967 in doua usi ( nu este sprint coupe) cu cilindree se 1900 cmc, automatic.
trebuie facut motorul intrucit scoate mult fum de ulei. i-am comandat un chit de axa cu came de la kent cams cu care se mareste puterea si cuplul intre 2000-si 6000 de ture, dar as vrea sa si maresc un pic compresia , sa pun niste supape mai mari si niste ghiduri de supape de bronz, iar la astfel de operatii nu se baga nici unul dintre persoanele pe care le cunosc, si mai mult nu stiu de unde as putea sa fac rost de material ( siupape mai mari si ghiduri).
asta e ce ma arde . ma poate ajuta cineva cu ceva adrese , sfaturi , sau informatii???????
multzumesc
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu inteleg prea bine ce vrei sa faci cu masina...vino cu mai multe detalii.

Piese pentru motoarele CIH se gasesc atat originale cat si in vederea prepararii.Daca motorul de 1.9 este cel original din 1967 ar fi bine sa il lasi asa cum e , asta din mai multe motive.
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
masina o am de la un prieten, am intrat in posesia ei de putzin timp, si in acest fel am intrat si in clubul OPEL ( PINA ACUM AVIND LA ACTIV DOAR FORDURI- 8 scrpio, 2 sierra, 3 taunusuri- din care 2 din 71 iar unul gt fastback cu motor de 1600 si 90 de cai- iar ultimul un KA) ... AI INTRBAT CE VREAU SA FAC CU EA........pai in afara de a o face sa arate bine m-am gindit sa o fac sa si mearga mai bine,( iar axa cu came am ales-o cu grija pentru a nu distruge restul sau sa fiu obligat la pistone forjate si biele de otzel), dar sa fac totusi din ea o masina destul de rapida., si cu care se va putea rula cu ea pe sosea fara probleme. sunt constient de limitarile unui astfel de motor , si a materialelor din aceea vreme.
acum sunt la pasul 1 al planului meu. sa fac motorul, pentru ca asa cum am mai scris ,trebuie facut. daca ma poti ajuta sa pun niste supape mai mari ar fii superb, sar pierde ceva cuplu datorita scaderii vitezei de admisie dar s-ar mai cistiga ceva calutzi la turatii mai mari( asta dupa cunostintzele mele). oricum, ar fii sesizabil modificarea tzinind cont ca ma pregatesc pentru 2 weber-ri 45 dcoe cu aprindere electronica ( o carutza de bani).
dar pina atunci mai e . sa ma vad eu cu motorul facut, daca se poate cam cu ce mi-as dorii.
ar mai fii de notat si ghidurile de bronz care sunt mult mai fiabile decit cele conventzionale.
ideal ar fii si scaunele supapelor tot din bronz, dar asta nici macar nu gindesc ca se poate face in Romania, si oricum prea multzi bani doar pentru a putea alimenta cu benzina fara plumb.
acum in decembrie ii voi cumpara si amortizoarele, KAYABA ajustabile, dar fara obligativitatea de a scadea de garda la sol.
nu e chestie foarte foarte sport dar oricum se poate regla mult mai dur decit ar fi confortabil. si decit o voi folosi eu.
la arcuri ma mai gindesc......nu as vrea sa scad garda la sol.
de bucsi deja am vorbit pentru set din poliuretan.. cam asta e.
ai spus ca se gasesc piese in vederea prepararii........ stiu, dupa cum vezi am gasit chiar foarte multe, dar pentru problema cu chiulasa , nu am solutii, de asta am si ajuns sa dau acest mesaj
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Inteleg ca vrei sa ridici performantele motorului si sa o transformi intr-o masina mai rapida.Nu cred ca e o idee buna sa investesti in motorul original in conditiile in care nu vrei sa-l restaurezi.Cel mai bine ar fi sa cauti un alt motor CIH mai actual , eventual cu o capacitate cilindrica mai mare , astfel investitia ta ar primi un sens.In decursul anilor aceste motoare au fost permanent imbunatatite , in cazul exploatarii in regim maxim neexistand termene de comparatie intre primele si ultimele.

Legat de alimentarea cu benzina fara plumb sa nu crezi ca e asa complicat , nu am vazut motoare CIH care sa aiba probleme evidente datorate functionarii cu acest tip de benzina.Pe langa asta exista chiulase de serie care sunt pregatite pentru exploatarea cu benzina fara plumb.
  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
e cineva din bucuresti care are un rekord c preparat dupa specificatiile producatorului de atunci si participa la competitii de viteza pt masini clasice cu el.

da-mi un pm cu un id de yahoo si te pun in legatura.
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt , tel . 0722209166
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
A trecut ceva timp de cind am postat aici , asa ca m-am gindit sa atasez citeva fotografii cu ce cadouri am pregatit rekordului meu. Foto cu masina inca nu voi pune pentru ca deocamdata masina in sine inca nu merita.
Kitul de axa este nou dar carburatoarele si galeriile nu deoarece pretul ...... oricum galeriile sunt irmscher, iar weberurile sunt 40 dcoe19, ar fi mers 45 dar chiar si la mina a doua, 45 este o catastrofa financiara.
apropo mai am un WEBER 40 DCOE27 DE VINZARE, nu nou..... daca cineva este interesat, vorbim si atunci va spun setarile de jiglerele si socuri.



imi cer scuze pentru rezolutia foarte mare .
deocamdata atit.
va urma
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
1. Ce tip de profil ai luat 224,234,244 sau 254?
2. Sa nu uiti sa-ti iei si o carcasa de termostat modificata ( de la dBilas) altfel nu intra galeriile pe chiulasa ( lovesc in actuala carcasa de termostat).
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
1) Axa are profil 234 in catalogul KENT CAMS.
2) MULTUMESC pentru pontul cu carcasa de termostat. Cred ca ma enervam rau de tot daca vedeam ca nu intra dupa cite planuri imi facusem.
AM si o intrebare : prin ce sistem ai legat pedala de acceleratia carburatoarelor? te-ai legat cu carburatoarele de pirghiile originale sau ai cumparat un chit de actionare, pe cabluri ?
Multumesc anticipat.
Cu respect
Pytagora
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am intrat la DBILAS. Esti te rog amabil sa imi confirmi ca piesa pe care am gasit-o este ceea ce imi trebuie?
Am intrat in meniu la CARBURETORS AND CARBURETORS ACCESSORIES- OPEL/VAUXHALL, iar produsul , respectiv capacul de termostat, are codul: 01 020 025
Multumesc
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da asta e reperul !

Sistemul este simplu , cu cablu de accel de Dacia , o sa-ti fac niste poze !
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca cea mai interesanta axa de la Kent e 234 , eu am 244 si merge bine in turatie mare dar pierde putin la lowend . 234 merge beton de la 2500 - 6500 fra probleme !
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cam asa am gindit si eu cind am cumparat-o si a mai fost ceva ,, era ultima care mergea fara modificari majore la motor, si ultima care exact cum ai spus da ceva si la turatie mica , facind conducerea de zi cu zi mai agreabila.
Multumesc anticipat pentru fotografiile promise cu actionarea carburatoarelor.
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Iata au venit si bucsile spate, chederele de usi si portbagaj, si tampoanele motor si cutie




  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Super, de unde le-ai luat , ps-autoteile sau otr ?

Respecte,
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
De la pr-auto.de, dar din magazinul de pe ebay ( http://stores.ebay.es/PR-Auto-Shop.)
Pretzurile sunt cele mai bune din ce am vazut eu. De moment au inchis pina pe pe 03.08 ( sunt in vacanta).
Dupa ce deschid mai am de luat de la ei bucsile pe fata care sunt vreo 50 de € setul , fara trimitere, deci in jur de 70 cu tot cu trimis.
Pentru pivoti (set complet) las aici adresa . poate e cineva interesat ( http://stores.ebay.es/tb-fahrzeugteile )
  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
de chedere am si eu nevoie,le-am dat mail
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat







  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ieri au venit bucsile fata si 2 biblii.
Atasez foto pentru exemplificare


  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
imi place foarte tare ce vad aici. Faptul ca inca se mai gasesc piese si consumabile imi ridica grozav moralul... Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR