Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
APROAPE GATA


Skip ads 60' (0/3)

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
De astazi , 20-11-2010


Mai e un pic, mai e un pic!
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca cineva are idee de pe ce se poate adapta o servodirectie pe Rekord c , si care sunt procedurile de adaptare si (sau) daca cineva are asa ceva de vanzare va rog raspundeti la acest post.
  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sef,am inceput si eu restaurarea la a mea ,acum sunt in faza de demolare,si reconditionare a pieselor.pot sa apelez si eu la tine in vederea achizitionarilor de bucsi,chedere,pivoti si multe altele,ca sunt mai greu de cap,adica sa imi explici cum ai facut comenzile pe net.apropo cum merge masina cu carburatoarele alea?
Skip ads 60' (0/3)

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cu mare placere. Lasa-mi mesaj privat cu tot ce vrei sa faci si iti explic detaliat tot ce pot si tine de mine.
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
noi probleme... masina are o mica evolutie fata de pozele din iarna si peste cateva zile am sa pun si fotografii.
Am incercat sa pun servodirectie si am fost la un pas sa cumpar tot sistemul... bine ca nu l-am luat deoarece am constata ca blocul meu dupa ce ca e foarte vechi e si special pentru cutia de viteze automata si nu are gaurile date in bloc pentru prinderea pompei de servodirectie, ( printre altele).
Ma rog intai ar trebui sa vad cum dau gaurile fara sa dau motorul jos din nou.
Printre problemele cu care ma confrunt si care ma dor foarte tare este aprinderea. Sa explic:
Platine noi(2 bucati), reglate la 0,4,
Condensator nou,
Bujii noi (2 seturi, bosch si ngk)
Fise noi--- Valeo
2 bobine ( una luata din dezmembrari acum cateva zile)
SI TOTUSI AM O INTRERUPERE IN ELECTRICA CARE SE SIMTE
A 2-A PROBLEMA , TUROMETRUL OSCILEAZA, SI NU MERGE LINIAR, MERGE SACADAT,
M-a cam luat capul.
Azi m-am decis sa schimb toata aprinderea si sa pun una fara platine, cu aprindere electronica, care a fost pusa pe cih -urile cu injectie
Daca cineva are asa ceva de vanzare ma intereseaza sa cumpar, vorbim de pret
MA intereseaza toata aprinderea , adica: delcoul ( BOSCH JHFU4 )
Bobina de inductie
Modulul de aprindere ( se afla pe stativul bobinei , sub bobina)
Cablurile aferente intre bobina, delcou si modulul de aprindere
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Evolutia consta intr-o noua vopsire, o mica diferenta de culoare ( chestie de nuanta), un nou panou central, un turometru, ceva cromuri la motor, un nou cheder la parbrizul fata, proiectoare de larga distanta, alte manivele de usi......
A ramas sa rezolv aprinderea, dar si asa i-am facut azi vre-o 60 de km.
La adresa de youtube se aud ratarile in aprindere si se vad pe turometru... Tzacanitul din relanti este de la avansul vacumatic. E foarte puternic, si se aude foarte strident. M-am gandit ca e normal deoarece fluxul de aer pe o galerie de un singur cilindru nu este constant, cum este pe o galerie pentru 4 cilindri. Cam asa o vad eu logic.... daca cineva a mai avut aceeasi configuratie de admisie poate isi mai aminteste cum a impalmat avansul vacumatic si daca intr-adevar avea acelasi tzacanit strident......

Maine , 2-3 foto cu interiorul
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nimic nu consider terminat , si totul poate evolua , modifica si se poate imbunatati.
Skip ads 60' (0/3)

  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
era sa uit , adresa de youtube cu mersul sacadat al turometrului, si sunetul motorului, tzacanitul avansului, etc

http://www.youtube.com/watch?v=rZ5URv3LlYEl
  • vectra _a

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Frumoasa foc jucaria,sa ai parte de ea si sa va bucurati unu de celalalt pana la adanci batraneti :-p
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
intre timp am gasit un garaj ceva mai mare si impreuna cu un amic l-am inchiriat pe o perioada de 4 luni.. asa ca de acum nu prea mai conteaza daca ploua ....N-am rezolvat inca intreruperea din functionarea motorului dar incepand de saptamana viitoare ma pun serios pe treaba.
Ma pregatesc pentru urmatorul pas : modificarea suspensiei.....
M-am documentat cat de cat (pe net normal) si m-a luat ameteala..... stiam eu ceva ... dar chiar asa de rau nu ma asteptam sa fie.
Sa ma explic..... puntea fata, ma rog aici lucrurile nu stau rau... sistemul e eficient, si doar taind din arcuri se poate rezolva scaderea inaltimii (amortizoare sport am, cu reglare in duritate), si astfel o imbunatatire a stabilitatii si a "handling"-ului
Puntea spate... eee aici am rupto-n fericire......Sistemul de suspensie e cu bara panhard foarte inclinata, asa ca daca modifici inaltimea masinii(o urci ori o scazi), puntea spate nu v-a mai sta centrata, ori e prea in stanga ori e prea in dreapta (ceea ce dealtfel si patesc acum , o deplasar de aproape 2 cm.
In plus , in mers, in momentul cand treci peste suprafete denivelate senzatia pe care o da puntea spate e complet neplacuta.... zici ca se rupe, ca fuge puntea de sub ea, pare ca partea din spate se misca "stanga--dreapta"...... In curbe, aceasi senzatie, ca masina aluneca de cur ..... De balansare nu vorbim ca pare un citroen 2cv.... dar asta e din cauza arcurilor....
Apoi in cartea masinii apare o bara stabilizatoare la puntea spate pe care nu o am, si pe care nu o au nici unul dintre cei pe care cunosc ca au Rekord-uri C sau Commodore A

Asa ca din cate am vazut pe net, pentru o rezolvarea situatiei exista 2 solutii:
1) triungiul

Insusi celebra "Vaduva Neagra" avea acest sistem pentru a contrabalansa miscarea haotica a puntii spate.
DEZAVANTAJE: NU EXISTA NIMIC STANDARD... trebuie sa cauti ceva prin dezmembrari care sa se potriveasca, de pe la ceva ALFA ROMEO de prin anii 70, si apoi sa sa construiesti suportii.......De fapt e singura foto pe care am gasit-o pe net cu acest sistem
2)WATT LINK
http://upload.wikimedia.org...Watts_linkage.gif

Un sistem mult mai bun, si de pare ca din cand in cand mai ies la vanzare si pe ebay, (in acest moment de exemplu sunt 2 la vanzare dar pentru kadett si manta).... Totusi trebuiesc modificari aduse caroseriei(se adauga un suport artizanal), iar pretul nu e de loc accesibil.... undeva in jur de 500-550 de euro... Ceea ce nu am gasit , este un site pe net de unde se poate cumpara pentru Rekord c Commodore a









Deci, ce este de facut?
Cine dintre voi a modificat suspensia spate la un Rekord C sau un Commodore A?
Cum ati modificat-o? Ce rezultate a dat modificarea?
Stie cineva de unde se poate cumpara un astfel de sistem (watt link) ......
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Las aici si bara stabilizatoare spate care din cate am inteles nu o are aproape nimeni.....Daca cineva o are de vanzare , lasat-ti mesaj

Skip ads 60' (0/3)

  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am lasat suspensia mai jos si mi-sa deplasat puntea in lateral vre-o 2 cm Sad eu ma gandeam sa scurtez bara panhard cu 2cm,ai incercat asa?
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
da.... e o idee.
Alta ar fii o bara panhard reglabila. E un pic de inginerie dar cred ca face .... De fapt e unicul lucru care cred ca se poate face cu bani putini...
Cum ai coborat suspensia? Ai taiat din arcuri?
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da am taiat cam 2 spire dar eu aveam arcuri puse de vechiul proprietar facute pe comanda mult mai tari..
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
am eu unele moi dar originale. si lasa masina destul de jos. le aveam eu pe commodore inainte..in poze vechi poti sa vezi despre ce e vorba Smile. si cred ca rezolvi problema fara modificari
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu a fost usor dar am gasit..in principiu ca piesa de schimb pt commodore, pr ca acolo am vazut ca am sistemul asta..dar daca iti trebuie sa iti rezolvi problema...zi o vorba si vedem ce si cum. si probabil la pachet cu fostele mele arcuri de commodore....care erau joase si nu imi misca puntea in nici un fel, iti rezolvi problema.

arcurile despre care vorbesc sunt cu aproape doua spire mai comprimate decat cele normale care le am acum pe commodore, originale ambele


  • 4di

  • Mesaje scrise: 589
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Admir forta ta de a trece peste toate greutatile intalnite in romania, cu oamenii din romania, pentru un vis de realizat cu o dorinta de fier.
Am citit tot ce sa scris aici cu mult interes si o mare placere si imi place ce faci.
Trecand peste acestea, masina este o minunatie pe roti care nu poate trece neobservata, este o perfectiune atat tehnica cat si ca pasiune pentru tine. Iti aplaud toata munca depusa si iti urez sa o conduci pana la batranete si sa o repari, imbunatatesti cu aceasi daruire.
Respect din partea mea!
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru aprecieri, si pentru urari....
  • nicum

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pytagora a scris:
Am tratat aproape toata podeaua si rezervorrul cu minium de plumb, din cel pe care il stim de toata viata (2 din trei tablari mi-au spus ca nu e nimic mai bun in protectia fierului doar ca necesita mult timp de uscare si nu suporta orice vopsea deasupra )


Salut,
Spune-mi te rog, minium de plumb de unde ai facut rost? Am nevoie destul de repede de o cantitate de cativa litri dar ma multumesc si cu 1L, si nu am idee unde as putea gasi.
Multumesc!

PS: Frumoasa masina, inspirata lucrarea. Felicitari.
Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR