Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri. In sfarsit niste raspunsuri la obiect.
De ce ma incanta C4:
-garantia de 3 ani
-f multe dotari in standard
-termen de livrare 15 zile max.
-design super tare
-o oferta de nerefuzat (12ke pt 1.6 110cp)

Legat de suspensie, toata lumea a zis ca C4 are spatele tare deci sta bine pe curbe. Nu este mai tare ca o astra sport dar nici mai moale decat un GTC normal.
Despre devalorizare...hm nush ce sa zic. M-am gandit si la asta dar... chiar nu am ce sa fac. Orice masina se devalorizeaza cu timpul si imi este greu sa compar modelele vechi de la citroen care intradevar au niste preturi varza. Consider ca asta este o generatie noua si stau altfel lucrurile. Despre tinuta de drum, la fel, nimeni nu are nimic de comentat. Nu are apucaturi sportive dar nu se face de ras prin suspensia lor consacrata, prin motoare mai puternice decat concurenta, prin finetea si precizia directie si a franei.

Ce ma descurajeaza la GTC:
-pretul destul de mare pentru datari putine
-termenul de asteptare
-designul partii din fata si al bordului...

Urmeaza sa fac test drive poimaine cu C4 si apoi ma pronunt!
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Calmeaza-te putin si fii atent : cel mai bun prieten al meu are c4 de care mentionai mai sus (1.6 coupe ) . Eu nu am GTC insa l-am comparat cu bertone :

- f. multa electronica are citronelul , insa a sarit peste o bordura si i s-a stins tot bordul . S-a panicat , a dat iar cheie si i s-a aprins . Multa electronica...
- termenul de livrare de 15 zile , dealerul de la care a luat masina nu si l-a respectat , cu toate ca masina e in vama .
- designul e o chestiune subiectiva si priveste pe fiecare
-suspensia este sportiva si dfestul de tare
-scaunele recaro sunt peste cele ale lui bertone . te tin strans si te simti si bine
- loc in masina ai destul de civilizat , mai prost cu accesul in spate fata de bertone , pentru ca e usa ciudata
- turometrul digital ma scoate din sarite si chiar si prietenul meu care are 3000 de klm cu masina a inceput sa simta nevoia de ace la bord
- consdumul este foarte mare...........Crede-ma ! Masina ca sa faca cat de cat fata pe sosea , are o cutie paguboasa , astfel ca la 150 km/h ai 5100 de ture !!!!
Am venit sambata la Buc. ( eu in fata , el dupa mine ) si pe distanta Buzau-Urziceni am rulat 75% cu 150 km/h si 25% 170-180 . Mi-a cosnsumat pana la Buc trei sferturi de casuta , iar lui i-a consumat 13% . Era terminat cu nervii !

deasemenea in 3000 de km din care75% afara , consdumul mediu este de 11% .
drept care omului ii pare rau de ce a facut , adica a cumparat o masina care consuma cat 2000 de cm si are motor de 1.6 si se gandea ca la 15.000 cat a dat pe ea , cumpara Octavia 1.8T ....care are performante la acelasi consum .

standard masdina care o vrei are asa :
- ESP , scaune sport , clima , jante de 16 , culoare metalizata .
Ei au zis in oferta de xenon sio altele , insa nu are .

Fa un test drive . Eu am mers si nu se compara cu bertone . Daca vrei ceva care sa te dea pe spate si sa n7u te mai uiti nici la GTC , C4 sau bertone , mergi cu o Fiesta ST . Am mers in week-end ...si de atunci nu-mi mai revin . si e tot 15.000 . Insa diferenta e mare . Parca e muscle car!

bafta la alegere !
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ma pune putin pe ganduri ceea ce-mi spui insa prefer s-o iau ca pe un caz izolat. Nu este cel mai ok sa alergi masina in primii 3000 cu 180 si chiar nu pot sa cred acel consum. Roaga-l pe amicul tau sa-ti spuna cosumul mediu din oras. Orice motor de 1.6 ia 12, 13 inclusiv z16xep-ul. Eu din ce am citit asta de pe c4 ar lua cam 11 max. Ah, si inca ceva, pai tu compari o masina sport cum e bertone cu o compacta. Este normal sa gafaie incercand sa se tina dupa tine Very Happy
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Scimbare de plan Very Happy
Cum vi se pare un GTC cu 1.3cdti, nivel de echipare njoy plus jante de aliaj la 13.000E?
Este puturos motorasul ala, e sprinten, cam ce consum are urban si extraurban!? Este prea mic pt 1200kg? (nu ma duc la curse)
Nu stiu daca ati observat dar m-am pus rau pe facut economie Embarassed
Vin vremuri grele si ma gandesc la o masina mica/compacta, la motor mic pt consum si asigurari mici and stuff Sad
Spiritul clubului si pasiunea pt opel m-au facut sa ma razgandesc cu o zi inainte de depunerea dosarului la citroen. Sper sa iau decizia cea mai buna.
Skip ads

  • f1specialfx

  • Mesaje scrise: 610
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 90HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai uite clasamentul pt masina anului 2007:
1.ford focus smax cu 235 de puncte
2.opel new corsa cu de 232 de puncte
3.citroen C4 cu 222 de puncte

Eu zic sa mergi pe masina germana si sub nici o forma pe citroen.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
o chestie (concluzia o tragi tu)
acum vreo 2 ani discutam cu un prieten care a lucrat la Opel si s-a mutat la Peugeot.
comparatia directa era in favoarea P. dpdv design/confort interior/bibiluri oferite si NET in favoarea O. dpdv fiabilitate (nu vorbim de chestii marunte pt ca si colo si colo ele apar)
si tot cu el faceam o comparatie vizavi de solutia tehnica aleasa:
dupa cum se stie Astra G (despre asta vorbeam acum 2 ani...stiu ca tu acum spui de GTC) sta excelent la capitolul tren rulare (bucsi care duc si 200000 km, amortizoare, etc)
La Citroen ca sa schimbi o bucsa care bate trebuie schimbata toata bascula (acum vreo 2 ani , la mom. discutiei, cam 3 milioane jumate)

Deci tii masina 2 ani si vrei confort interior si toate cele: iei C4
altfel...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:Ma pune putin pe ganduri ceea ce-mi spui insa prefer s-o iau ca pe un caz izolat. Nu este cel mai ok sa alergi masina in primii 3000 cu 180 si chiar nu pot sa cred acel consum. Roaga-l pe amicul tau sa-ti spuna cosumul mediu din oras. Orice motor de 1.6 ia 12, 13 inclusiv z16xep-ul. Eu din ce am citit asta de pe c4 ar lua cam 11 max. Ah, si inca ceva, pai tu compari o masina sport cum e bertone cu o compacta. Este normal sa gafaie incercand sa se tina dupa tine Very Happy


Daca ai drum prin Buzau , te pot invita la un test drive cu C4 .
Tot atunci vei vedea si consumul si ma vei crede .
Rodajul presupune 500 de km , max. 1000 ( producatorul spune 500 in care nu depasesti 4000 de ture ) .
La 3000 de km se merge cu 180 .
Pe forumul softpedia laudau C4 cu motor de 1.4 pentru consum , insa spuneau ca motorul de 1.6 e foarte gurmand la benzina . Si dadea consumurile care ti le-am zis .
deasemenea c4 are 1300 ,kg , in conditiile in care capota e din aluminiu si o ridici cu un deget , iar aripile sunt din plastic .
Tot ca o comparatie , Ford Focus de 1.6 sau Golf 4 consuma 8 , respectv 10 in oras .
Masina mea consuma 12% .

Cam multe dezavantaje pt c4 . Cum e posibuil sa mergi Bran - Buzau si intos ( 400 km ) cu 1.800.000 lei benzina . Intr-adevar a mers si cu 160 viteze max. insa media a iesit pe la 130 . Mie nu mi-ar fi consumat mai mult de 1.400.000.

Inca un minus pt masinile frantuzesti ( si aici vorbesc de C4 si Laguna ) este ca sunt foarte complicate la piese . Scumpe , complicate la demontat iar partea de service proasta . daca mecanicii s-atr pricepe , masinile ar fi bune . Insa Renaultul sta in pom cu service-ul .
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
GTC cu motorul Z 16 XEP am eu si la 2.997 km consuma asa:

11,2 in aglomeratie mare (mers numai tr. I si II)
9,2 drumuri facute in oras dar dupa ora 8 seara
6,7 pe drum national - viteza medie 90 km/h
6,3 pe autostrada - viteza medie 140 km/h
Benzina folosita: OMV Carrera 100
Regim turatie: oras - schimb. viteze 3.000 - 3.500 rpm
afara - schimb. viteze 3.500 - 4.000 rpm

Asa ca asta nu e BMW sa consume 12 Laughing Laughing . (joke - nu te speria)

ON TOPIC: Nu mai e cazul sa ma pronunt ce as alege dintre cele doua, dovada e in semnatura Razz insa, pot spune ca eu am gandit asa: daca nu ma incadram la un GTC cu toate dotarile pe care le-am vrut luam Ford Focus. Era o oferta atunci, Champions League, nu cred ca mai e si acum insa Ford Focus 1,6 ajungea 13.899 euro cu dotari pe care le gaseai la 15.500 euro pe Astra GTC 1,6.
Oricum, ce e important e ca C4 a iesit din discutie din toate punctele de vedere, mai putin designul exterior, pe care il consider reusit si acum insa nu a fost destul ca sa "califice" C4 pentru mine.
Cat despre ce s-a scris mai sus, in legatura cu suspensia la C4 eu vad lucrurile astfel: suspensia aia e "sportiva" doar cand vine vorba de zgomotul pe care il face pe gropi, ca din punct de vedere al performantelor... mai mult de acceptabil cu indulgenta nu pot sa spun.

LE: stiu ca o sa zici ca sunt subiectiv pentru ca nu sunt fan diesel, dar, desi cuplul la motorul 1.3 CDTI e bun, acest motor este cam subdimensionat pentru masina. Asta e senzatia pe care am avut-o eu cand am mers cu o Astra H avand aceasta motorizare. E drept, nu era GTC era Hatchback insa GTC e mai usora cu doar 65 de kg, ceea ce nu ii confera avantaj in acest caz.
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
bertone a scris:
Tot ca o comparatie , Ford Focus de 1.6 sau Golf 4 consuma 8 , respectv 10 in oras .
Masina mea consuma 12% .
Cam multe dezavantaje pt c4 . Cum e posibuil sa mergi Bran - Buzau si intos ( 400 km ) cu 1.800.000 lei benzina . Intr-adevar a mers si cu 160 viteze max. insa media a iesit pe la 130 . Mie nu mi-ar fi consumat mai mult de 1.400.000.
Inca un minus pt masinile frantuzesti ( si aici vorbesc de C4 si Laguna ) este ca sunt foarte complicate la piese . Scumpe , complicate la demontat iar partea de service proasta . daca mecanicii s-atr pricepe , masinile ar fi bune . Insa Renaultul sta in pom cu service-ul .


Ce vorbesti tata? cat ai mers cu un Ford Focus ca sa stii cat consuma? Eu merg de 30.000 km cu C-max care e un Focus mai inalt (dar are greutate apropiata iar in oras nu prea conteaza aerodinamica) si sub 12% nu scade nici in lunile de vara cand e f. liber. In realitate nici o masina cu motor 1,6 benzina euro 4 nu consuma mai putin de 10-11% in oras (poate mai putin doar in orase fantoma gen Vulcan sau Plopeni). Iar legat de piesele masinilor frantuzesti-nu e vorba de service (care de multe ori e mai profi decat cel de la orice dealer Opel) ci pur si simplu de deficiente grave in trecerea de la proiectare la realizare (chestii care arata bine pe hartie dar sunt un dezastru in lumea reala).
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Bine punctat INGINERU Wink
Si ca sa il citez pe un coleg de pe astraclub (sper sa nu se supere): "destul de edificator: http://www.caradisiac.com/p.....en_opel_vw5.php"

Avantajele lui C4 sunt pretul si spatiul interior Wink
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
la firma merg cu un fiat doblo 1.3 jtdi (destul de agil in orash, silentios la relanti) dar f slabutz la viteze mari shi foarte zgomotos la vit de pste 90km/h adica turatii de epste 3000, max 150 mai mult nu am putut merg
1.3jtdi de la fiat = 1.3cdti de la opel
kiar daca doblo este un dulap cred ca shi pe astar se va comporta cam la fel
recomandat numai pt orash, dif mare fata de 2.dti categoric
iara pt gtc minim 100cp sunt necesari
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:
Ce vorbesti tata? cat ai mers cu un Ford Focus ca sa stii cat consuma? Eu merg de 30.000 km cu C-max care e un Focus mai inalt (dar are greutate apropiata iar in oras nu prea conteaza aerodinamica) si sub 12% nu scade nici in lunile de vara cand e f. liber. In realitate nici o masina cu motor 1,6 benzina euro 4 nu consuma mai putin de 10-11% in oras (poate mai putin doar in orase fantoma gen Vulcan sau Plopeni).


Pai tata vorbesc si eu din proprie experienta ce sa fac...
nasul meu a avut focus 1.6 Zetec / productie 2001 / hatcback . Am facut nenumarate drumuri cu el , are o cutie lunga si urban n-a ajuns in viata lui la 10% ci se invartea pe la 8-9% .

probabil ca C Max e mai greu . Insa nu-mi place sa vorbesc asa din auzite .
Skip ads

  • f1specialfx

  • Mesaje scrise: 610
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 90HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai reprezentativ ar fi fost sa compari consumul din carte facut in conditii similare intre firmele producatoare ca in rest depinde foarte mult de stilul de mers.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:Ma pune putin pe ganduri ceea ce-mi spui insa prefer s-o iau ca pe un caz izolat. Nu este cel mai ok sa alergi masina in primii 3000 cu 180 si chiar nu pot sa cred acel consum. Roaga-l pe amicul tau sa-ti spuna cosumul mediu din oras. Orice motor de 1.6 ia 12, 13 inclusiv z16xep-ul. Eu din ce am citit asta de pe c4 ar lua cam 11 max. Ah, si inca ceva, pai tu compari o masina sport cum e bertone cu o compacta. Este normal sa gafaie incercand sa se tina dupa tine Very Happy



Alta veste trista in legatura cu C4 . Prietenul meu a intrat intr-o curba cu 70 , iar masina a luat-o inainte. A ratat curba s-a oprit intr-un gradut metalic , dupa ce a sarit bordura si a scos un stalp din beton .
Deci reparatia :
Amortizor stanga + pivot + bascula + planetara + bersou + etrier + fuzeta.......80.000.000 !
Faruri : 10.000.000 X 2
Aripa plastic ( deh siguranta pietonilor cica ) : 6.000.000
Bara neechipata cu multekle ornamente : 11.000.000

Omul nu are casco . Si e foarte trist de preturile astea .
  • VLAD

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Love4cars parerea mea este GTC deoarece este foarte stabil ,arata bine si este mai fiabil decat C4.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2005

  • Mesaj Privat
DJ34KLA a scris:la firma merg cu un fiat doblo 1.3 jtdi (destul de agil in orash, silentios la relanti) dar f slabutz la viteze mari shi foarte zgomotos la vit de pste 90km/h adica turatii de epste 3000, max 150 mai mult nu am putut merg
1.3jtdi de la fiat = 1.3cdti de la opel
kiar daca doblo este un dulap cred ca shi pe astar se va comporta cam la fel
recomandat numai pt orash, dif mare fata de 2.dti categoric
iara pt gtc minim 100cp sunt necesari



Atentie, eu am mers destul pe Corsa New cu 1,3 CDTI 90 CP 6 trepte si in afara de cum porneste (are o vibratie cam neplacuta motorul), masinuta se comporta foarte bine. Ca idee, la 150 km/h in tr. 6 ai 2500 rpm. Liniste mormant in masina pana la 170 km/h, apoi incepe sa se auda dar foarte finut. Performantele sunt absolut corecte in conjunctie cu cutia cu 6 trepte. Consumul mediu cam 5,7 parca a fost, motorul nou, avea 467 km cand am primit-o la test.

Acelasi motor de 70 CP, pe Opel Combo se comporta cam cum ai descris tu pe Doblo, dar tot cu 5 trepte. Viteza de croaziera era cam 130 km/h. Mai departe mergea greut.

Pentru GTC motorul 1,3 e ok cu 90 CP si 6 trepte. Pe celelalte modele Astra e subtirel...
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Go for C4 100% !
De ce ? Pai

1. am un prieten care are un 1.4 Coupe de 8 luni deja ... e incantat ca in prima zi de masina !!! Super dotata, excelenta pe viraje, super fiabila ( nicio problema , nici UNA ! ) . Consum in ora in jur de 9 % cu climatronic pornit, afara depinde de talpa fiecaruia, evident.

2. un coleg cu 1.6 HDi BVA ( automata adica ) de aproape 2 ani. PERFECTA ! Nicio problema , incantat ca-n prima zi !

3. bobby, prieten bun, C4 in 5 usi, neagra, 1.6i tot BVA ( automata ) . Facut drum in Austria de sarbatori, 4 insi plus portbagaj deasupra. Concluzia : GENIALA, super incantat !

Si nu te supara man ... depinde de gusturi. Eu am si seat si polo si vectra si dacia .. si am pus mana ce ceva masinuci . Vinde o prietena de-a mamei un 307 SW din 2004, 30.000 km , brici. E o porcarie !! Fuck ! Ce materiale, ce finisaje - asta comparat cu vectra !!! Finisarile din C4 sunt foarte departe de ce gasesti prin astrele H sau prin vectrele C. Si tine cont ca o compar cu Vectra , si tot iese castigator ( by far ) .

Pana la urma e chestie de gust .. C4 este love or hate, pareri la mijloc nu prea sunt.


LE : C4 este Love4Cars Embarassed
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Asta am zis si eu. Numai extremisti cand vine vorba de C4 Very Happy
Eu sunt constient ca masinile pe care le avem sunt doar niste masini simple (vorbind la modul general despre calitatea masinii in sine), pentru ca logic, ca nu poti cumpara o legenda cu 15k euro.
Oricat ne-am idolatriza noi masina, ea vine tot de pe o linie pe care s-au mai facut sute de mii si care au fost adresate muritorului de rand. In final, ajungi sa alegi o masina dupa design si dupa pasiunea pentru o marca.
Deci daca ma intrebi care este mai buna intre C4 si GTC... probabil ca asi zice ca GTC-ul, este logic acum. Acum o luna nu era.Very Happy
Pe zi ce trece, imi dau seama ca multe masini nu mai imi plac. Masini pe care le credeam de vis. Tendinta mea fiind sa visez la masini la care nu conteaza prea mult ca are nu stiu ce ultra sistem, ca place la lume sau ca este desenata de un mare artist. Peste toate astea, este o marca ( nici bmw nici aston Cool ) care pentru mine, nu poate fi comparata. Nu are greseala! Acea marca este...
In concluzie - masini ieftine=aceeasi calitate cu designuri diferite.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR