Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
salutare.
am lasat mesaj si la clasice.
am un rekord din 67 in doua usi cu motor de 1900. trebuie facut motorul asa ca daca tot il desfac as dori sa modific un pic chiulasa..... niste supape mai mari, niste ghiduri din bronz, si o marire de compresie.
ma poate ajuta cineva cu niste adrese, sfaturi sau cu orice pe aceasta tema?
multzumesc
  • rolest

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: ORADEA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
parere mea este ca daca marest compresia prin alezarea chiuloasei o sa "bata avansul" o sa auzi un tacanit si creste riscul de spargerea pistoanelor supapele se pot mari un pic dar pt aprinderea amestecului mai bogat ar trebui montat o aprindere electronica cu bujii sport"brisc"mod sigur motorul va fi mai nervos daca slefuiest din interior galeria de admisie si de evacuare (sa fie oglinda )
aceste lucrari am facut in anul 1987 la o dacie 1300 n-am avut adversar la semafor Tu mai pot pune un filtru sport (eu in vremea aceea scoteam fitrul de tot ) si evacuare sport acuma sunt ateliere specializate (la dacie dupa un an se transforma singur in tobe sport ca se ardea interiorul si suna ca o masina de raliu)daca esti gata scrie-ne cum merge!
spor la treaba si succes!!!
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@ pytagora
I can help you with some pics of a modified cylinderhead from a rekord 1900 with bigger inlet and outlet canals,bigger valves,double valve springs,special inlet manifolds for weber carburetors,special camshaft.The power of the engine raises with this modifications to 40 hp more at 6200U/min.Compresion raised to 9,8:1
Left side standart inlet canals.Right side bigger canals with a thread for the inlet manifolds for the carburetors.

Standart valves size

Modified bigger valves and modified combustion chamber with the intention to get as close as possible to the ideal form of a sphere.

Special inlet manifolds designed after the modified inlet canals for the weber carburetors



The double valve springs were used so that the engine could rev up more.From 6200U/min to 6800U/min.The standart springs were not powerful enough to close the valves right in time.So when the fuel/air mixture in the cylinder exploded they still were opened a little bit.
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
thak you very much too all, specialy too Calibra-Turbo for foto end very precise specifications. it is what i need. thank you!
multzumesc tuturor pentru sfaturi si indrumari, in special lui Calibra-Turbo pentru fotografii si pentru specificatiile foarte exacte.
piesele (galeriile de admisie, carburatoarele) am gasit de unde sa le cumpar, urmeaza doar sa am timp si bani sa pot sa finalizez acest proiect
cu chiulasa sunt pe punctul de a incepe prepararea... urmeaza sa mi se garanteze ceea ce m-i s-a spus ca se va face si binentzeles sa vedem ce pretz va fii.
problema mea este ca ( nu v-am spus pina acum) eu locuiesc acum in Spania iar masina e in Bucuresti si tot ceea ce se face se face printr-un prieten al meu, deci dupa cum vedeti e un pic mai dificil.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR