Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ce intercooler imi recomandati pentru acest motor de 1995cmc diesel turbo , si cam cati cai credeti ca mi-ar aduce un intercooler ? Un pret estimativ ar fi super, va multumesc anticipat pentru toate raspunsuriile viitoare. De asemenea ce parere aveti despre o evacuare completa sport si un filtru de aer sport, s-ar pupa bine toate pe aceasta motorizare, si as vrea sa mai stiu si ce GID mi-ati recomanda , TID-ul meu s-a stricat si vreau ceva mai bun. Multumesc din nou.
Skip ads

  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai in primul rand un alt intercooler nu iti aduce nici un cal Smile), poate doar mai mult lag la turbo si cu evacuarea e ca nuca in perete la diesel! Mai bine ti-ai lua niste jante pe 16, 17 ceva si o suspensie daca tot vrei sa cheltui bani.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pai nu ar fi "un alt intercooler" ar fi primul, acest model venind din fabrica fara intercooler, chiar sunt sanse mici sa scot niste cai din ea , fara chip totul "hardware" ?
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles ca un intercooler ar ridica puterea de la 82cp la 101cp este adevarat ? 82 cp fara intercooler si 101 cu intercooler.
Skip ads

  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai intercooler pe motorul ala? nu cred, poate gresesc, dar diesel turbo fara intercooler?Very Happy SI nu cred ca ai obtine 20 de cai doar din intercooler.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu am interooler, uite o poza cu motorul care sa iti ateste asta, nu am intercooler pe ea, si am inteles ca acel intercooler raceste ci comprima aerul ce intra in turbina, marind presiunea ei si crescand performanta motorului...acuma nu stiu exact nimic , mi se par putini cai la un motor de 2.0Diesel Turbo 16v , mai ales ca masina este in 3 usi....


  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da el il raceste, turbina il baga cu presiune. Treci si tu maine pe la intalnire la palatul copiilor.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
As veni cu cea mai mare placere, dar eu abia am luat SALA saptamana trecuta si astept cu ardoare proba practica, indata ce iau permisul o sa vin.
Skip ads

  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 678
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Aha esti incepator Very Happy.
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
La motoarele de acest gen si turbina difera. Cel mai simplu ar fi o remapare, care ar putea ridica puterea pana la 101 sau 105 cai.
Pentru a monta un intercoooler ca cel de fabrica o sa ai nevoie de tubulatura, turbina, dar si de un radiator AC mai scurt.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si cam cat costa o remapare? Totusi nuprea as vrea sa ii ridic puterea fara o baza "hardware" sa zic, asa , presupun ca remaparea doar ii mareste puterea prin fortele pe care deja le are ceea ce inseamna fiabilitate mai mica, consum mai mare etc, as prefera cu intercooler...
Cam cat m-ar putea costa operatia asta ?
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Apropo eu orcum am o alta turbina pe ea, de Omega sau Vectra 2.2DTR
numai stiu exact ce model
Skip ads

  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
din cate m-am documentat o remapare inseamna rescrierea ECU astfel incat combustibilul sa fie folosit mai eficient. Dupa remapare,daca se pastreaza stilul de mers se obtine un consum mai mic. Oricum, dupa adaugarea unui intercooler va trebui sa ii rescri ECU, in conformitate cu noile modificari hardware, mai ales ca turbina de 22DTR are geometrie variabila.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles, si daca ai idee momentan cam cati cai ar avea masina , cu turbina de 22dtr ? nu cred ca mai are 82cp
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Intercoolerul raceste aerul incalzit de turbina ce urmeaza sa intre in admisie!
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sti tu ceva cu aerul din turbina care de fapt aerul care vine din filtrul de aer,trece prin turbina,unde este impins cu forta spre ontercooler pentru a fi racit mai mult apoi intra in admisie si apoi in capul pistoanelor unde are loc arderea prin compresie impreuna cu motorina injectata prin injectoare.

Sever ca sa iti dai seama daca se poate monta intercoolr cel mai bone e sa pui una langa alta 2 masini cuotoare asemanatoare,de fapt a ta cu x20dt si in y20 dti/dth/dtl.
Asa cum spunea si @Moshuu te asteptam pe la intalnirile noastre din Constanta.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Culmea e ca eu am vazut 2 gramada de opeluri cu intercooler, si acesta era pus exact in spatiul in care eu am "lipsa" , acuma nustiu daca tubulaturi ar intra, dar banuesc ca da, vinerea asta am orasul, daca il iau, atunci o sa vin cu siguranta Smile
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,194
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai acolo este pus, dar radiatorul de AC este mai scurt iar intercoolerul vine prins de radiatorul de antigel.
  • dew

  • Mesaje scrise: 1,115
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Sever.SVR poti sa ai turbo si de 2.5, fara ecu remapat tot aceeasi presiune baga, doar fiabilitatea creste. Iar ca sa ai ce ai vazut la y20dth iti trebuie alt turbo, intercooler cu tubulatura si alt soft sau un ecu de dth(daca nimeresti acelasi cod de pe pompa). Chiar si asa nu cred ca va avea cei 100cp
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles, deci nu pot pune un intercooler pentru 2.2DTR
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR