Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,dupa cum spune si titlul as vrea sa aflu daca se poate monta turbina de pe dieselul 1.7 isuzu pe un c16nz ,initial am vrut sa transform c16nz-ul meu in c16se dar nu am gasit piesele necesare si nici un c16se de pe care sa iau piesele sau vreun F avariat cu motor c16se!(nu vreau sa schimb motorul cu altul pentru ca nu vreau sa ajung pe la RAR) asa ca m-am gandit ca as putea sa maresc puterea cu o turbina,si m-am gandit la cea de pe 1.7 isuzu care s-a montat pe Astra F . a mai incercat cineva asta ? se poate ?
probabil o sa spuneti ca n-o sa reziste pistoanele si axa cu came ..etc...nu ma intereseaza asta!
Multumesc,MDL
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
C16NZ nu are calculator? daca da, cum ii explici calculatorului ca ai turbina, ca sa stie sa regleze debitul de combustibil?
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Are calculator, ma gandeam ca o pompa cu debit mai mare si un injector mai mare....poate ar rezolva ceva ? stiu ca la C16NZ Ecu e mai greu de programat,resoftat,remapat pentru ca e nevoie de mufa OBD 2 sau 1 ,nu mai stiu exact, dar mai stiu ca Ecu regleaza automat amestecul de aer-combustibil!de exemplu daca montez o turbina din aia electrica care sa bage aer fortat in admisie ecu se regleaza singur si da mai multa benzina ca simte mai mult aer in admisie,e logic ca la turbo e cu totul altceva si ca trebuie mult mai multa benzina,dar daca pun alta pompa de benzina si alt injector de ce n-ar face fata?de ce n-ar putea sa regleze amestecul fara sa fie nevoie sa schimb harta de benzina din Ecu? Smile
  • photo.csp

  • Mesaje scrise: 590
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ideeea este ca ideea ar fii mai frumoasa pt un c20ne care se transforma ff usor intr-unul turbo!
Skip ads

  • ph87alm

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2010

  • Mesaj Privat
se poate monta uitati aici un link( nu vreau sa fac reclama) poate te ajuta cu ceva http://www.astraclub.ro/ind...urbo/page__st__15
  • Daniel2772

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Se poate pune si fara resoftare, dar:
- trebuie sa faci in asa fel incat turbina sa intre in sarcina pe la 2800 - 3000 rpm, si asta vacuumatic, aici ai timp de injectie de benzina ridicat, deci nu ai nevoie de resoftare;
- ti-asi recomanda sa-ti up-gradezi admisia de la monopunct la multipunct, se potriveste admisia cu injectoare de CIELO, trebuie doar da rezolvi problema de alimentare a injectoarelor, (se poate si asta) si nu mai ai nevoie de pompa cu debit marit (care oricum nu te ajuta cu nimic tinand cont de supapa de refulare de pe instafatia de alimentare cu benzina);
- si da... era sa uit....nu poti resofta calculatorul, dar poti .....sa-i scoti limitatorul electronic...eu am avut o vectra a care nu mai era limitata si fugea de manca nori.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Turbina de 1.7TD Isuzu produce boost folosind gazele de pe evacuare, incepand cu 2.500rpm si continua pana la o presiune maxima de 0.72bar (asa e calibrata din fabrica). La motorul tau de 1.6 banuiesc ca ai un volum de gaze mai redus la aceiasi turatie, deci ma astept sa produca boost la 3.000rpm ceea ce s-ar potrivi cu ce spune colegul de mai sus. Turbina are wastegate mecanic care actioneaza cand turbina se apropie de 0.7bar deci nu trebuie sa-ti faci griji ca trebuie comandata cumva sa nu mai produca boost.

Grija ta ar trebui sa fie cum faci sa alimentezi cu carburant suplimentar mai ales in plaja de turatii unde turbina produce boost altfel mergi cu amestec sarac si asta creste temperatura de functionare si poate duce la probleme. Si ar mai fi ceva : cu turbo iti creste presiunea in cilindrii si temperatura interna a motorului, va trebui sa gasesti o modalitate de adaptare a internelor motorului la noile conditii de lucru.
  • Daniel2772

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
In motorul c16nz in loc de pistoanle originale de opel trebuiesc montate pistoane de 16 valve (merg cele de la Nubira - am montat eu fara alte modificari si fara probleme) si se obtine o camera de ardere marita si un volum mai mare de gaze de evacuare.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR