Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • iulian necula

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Va salut.
De cateva zile am inceput sa observ ca in momentul cand franez constant pana la oprire, masina nefiind in nicio o treapta de viteza, motorul tinde sa moara, ajungand la 500-600 rpm, pentru cateva secunde, apoi revenind la normal.
A intampinat cineva probleme de acest gen?
Like
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,454
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu la Astra H cu acelas tip de motor, insa nu i-au gasit remediul. O puneau pe tester, o luau in probe si nimic. Initial se gandeau la garniturile de la pompa de frana sau servofrana nu mai tin minte
Like
  • iulian necula

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Nici la mine nu s a gasit remediul
Like
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,454
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati. Am mers aseara cu masina, baiatul care a luat-o de la mine a fost colegul de clasa si am pastrat legatura, cu toate astea am acces discret la "volan". Nu a mai facut faza aia cu relantilul, L-am intrebat si nici la el nu a facut. Inainte de a o vinde am schimbat un furtunel de vavccum de 2 cm. Cum te uiti la motor, in partea dreapta. Face legatura de la poma de vaccum cu electrovalva turbo. Are 2 cm pentru ca iese din pompa de vaccum si este prelungit cu o tevusca metalica pana la acea electrovalva.

P.S.: Nu stiu daca schimbarea acelui furtunas are vreo legatura sau este o simpla coincidenta. Cert este ca nu a mai facut.
Like
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
A fost o simpla coincidenta, eu i-am pus furtunas de 75 de bari si nu am observat nicio diferenta decat ca mi se rezolvase problema pe care o aveam la momentul respectiv.Insa legat de scaderea ralanti-ului aproape de oprire nu am observat nicio diferenta.Imi face de fiecare data cand opresc de la viteze mai mari de 30 km/h.Daca poate veni cineva macar cu o explicatie, daca nu o rezolvare, este binevenit.Drumuri Bune!
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG