Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Cosmin_astra f

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o intrebare vreau sa-mi schimb filtru de aer la masina si am vazut prin vitan filtru de aer sport dar nu con din acela e la fel ca cel original are exact aceasi forma si se baga tot in cutia filtrului original dar cica e sport la 400mi.intrebarea mea este urmatoarea se merita sa il cumpar a mai folosit cineva asemena filtre din targ ma refer va inbunatati cu ceva coportamentul masini sau sa imi vad de treaba si sa ma duc sa-mi cumpar unu original din magazin?
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ia-ti unul original chiar daca costa de 2 ori mai mult decat cel "sport"!!!
  • Cosmin_astra f

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu m-ar ajuta la nimic .ma refer sa fie mai sprintena Very Happy
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu faci asta din filtru.... din contra poate sa fie mai lenesa cu filtru 'sport'
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da, au am filtru sport!Asa am cumparat masina, cu acest filtru de aer sport.Nu este din carton, este din material textil cu sarma!Se aude bestial la viteze mari, peste 150 km/h.Problema este ca mi s-a parut ca si consumul este mai maricel,, cam cu 0.5 l/100 km.Alt avantaj este ca se poate sufla, curata, nu necesita inlocuire la imbacsire.Alegerea este a ta.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
tu il tii ca se aude mai bine la 150km\h,si ca se poate curata mai usor sau ca merge masina mai bine cu el decat cu unul original
de fapt dk ma gandesc ca se curata inseamna ca nu tre sa il mai schimbi cum faci cu cel original
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca filtrul de aer era o chestie banala prin care trece aerul nu ar mai fi contat cine il produce sau ce model este. Cum lucrurile nu stau asa iar filtrul este o componenta delicata care asigura buna functionare a masinii, este de prisos sa-l cureti. Va merge la fel de prost ba mai mult, este posibil sa mearga si mai prost odata curatat. Materialul din care este facut are o anumita durata de viata. A curata un filtru este egal cu a incerca sa resuscitezi un mort!
Sa mute cineva chestia asta la tutoriale Cool Very Happy
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu sunt adeptul celor clasice si schimbate la timp ,nu al unora sport care nici nu vad dk m-ar ajuta la un motor diesel,asa ca fiecare foloseste ce vrea
Skip ads

  • Cosmin_astra f

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2006

  • Mesaj Privat
m-ati facut curios ,am sa cumpar unul din targ duminica sa vad ce sunet scoate motorul dupa aia.... plus ca vreau sa mai scurtez teava de la toba finala si sa-i bag o terminatie din aia cromata nuj daca o sa influenteze sunetul dar vreau mai mult pt estetica .faza cu consumul am mai auzito ca dupa acee e mai mare dar nu prea inteleg dc pt ca din cate siu eu il ajuta sa respire mai bine si ar trebui sa scada dar asta e .salut
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
un filtru care lasa sa intre mai mult aer la motor, implicit lasa sa intre si mai mult praf.
daca voi credeti ca nu indura saracul motor destule... puteti sa si scoateti filtrul de tot.

eu zic sa cautati cu atentie prin forum pt ca s-a mai discutat, chiar fff in detaliu.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
"Daca filtrul de aer era o chestie banala prin care trece aerul nu ar mai fi contat cine il produce sau ce model este. Cum lucrurile nu stau asa iar filtrul este o componenta delicata care asigura buna functionare a masinii, este de prisos sa-l cureti. Va merge la fel de prost ba mai mult, este posibil sa mearga si mai prost odata curatat. Materialul din care este facut are o anumita durata de viata. A curata un filtru este egal cu a incerca sa resuscitezi un mort!"
Are multaaa dreptate love 4cars!
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
eu zic ca nu are dreptate deloc filtrul sport face treaba daca era ceva daunator motorului nu era pus pe motoare mult mai bune si puternice decat ce avem noipe opel,industria filtrelor sport este foarte dezvoltata si inca un argument masinile de curse,de raliu, de wrc mai ales de ce au filtre sport,vorbiti cu oameni care seteaza masini de rally cu laptopul si analizeaza grafice in parcurile de service,da intradevar scoate alte sunete si da se castiga 1-2-maxim3 cai,intradevar si consumul cresteiar despre cele din targ am o parere impartita nu cunosc firma care le produce dar stiu ca sunt turcesti
Skip ads

  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Mai frate intr-ale Opel-ului, e vorba de uzura motorului si defectarea componentelor carburatiei, care e mult mai mare, comparativ, cu un filtru care nu reuseste sa retina mizeria din aerul care pe zi ce trece devine mai respirabil al patriei ca sa nu mai zic al capitalei.
Daca vrei sa-ti dovedesti singur calitatiile 'sport' fa o proba simpla: baga un deget pe la debimetru dupa care incearca sa-l folosesti ca sa ungi o bucata de paine cu unt.
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu inteleg ce vrei sa spui dar nu are rost sa ne certam fiecare face ce vrea cu masina lui,eu sunt pro filter sport....k&n sau altele
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Nu sunt de acord cu tine Zafira!Atat timp cat firma care face filtrul sport este serioasa (k&n) sau alta, atat timp cat pe cutie scrie Opel Vectra si atat timp cat costa cat 5 filtre obisnuite nu cred ca poate dauna motorului.E ca si cum as spune eu ca daca imi pun xenon imi topeste protectia farului.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
vb lui danutz,nu are rost sa mai continuam cu certurile sau discutiile in contradictoriu ca pana la urma fiecare face ce vrea si foloseste ce fel de filtru vrea muschiu lui
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
octav_bz a scris:...E ca si cum as spune eu ca daca imi pun xenon imi topeste protectia farului.


Daca pui Xenoane pe faruri normale nu numai ca iti topesti plasticele dar risti sa ramai si fara talon. Cool
... acum extrapoland la motor - filtru.... risti sa ramai fara motor.

Dar dupa cum spuneati si voi mai sus, e treaba voastra ce fati cu motoarele voastre,
dar as adauga o mica intrebare: care este durata medie de viata a unui motor preparat sport Rolling Eyes

OBS:
daca orice discutie in care exista 2 (sau mai multe) pareri diferite, se numeste cearta,
atunci ma duc sa imi curat teava la Magnum Razz
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Corect nu e vorba de cearta. E numai o discutie in contradictoriu pe care eu personal o consider un sfat prietenesc. Fiecare e liber sa faca ce vrea cu masina lui!
De aia am si subliniat frate intr-ale Opel-ui!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR