Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mare parte din raspunsuri ti le-ai dat chiar tu,daca vrei sa fii ferm convins de superioritatea duritatii celor de plastic ..incearca sa spargi unul, acel dezavantaj cu matuirea este inlaturat daca sant intretinute periodic razele soarelui lucreaza le ele vara mai fara spor daca le dam din cand in cand un polish,iar ca metoda rapida si mult mai simpla un silicon si veti vedea schimbare.Acelasi tratament se aplica si lampilor spate.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Chiar nu m-am gandit la avantajul dat de duritatea farurilor din plastic in caz de avarie usoara, ai dreptate. Dar versus faptul ca la cele clasice cu sticla poti schimba doar sticla de pe far atunci cand se sparge (daca restul farului e intact, sticla fiind prinsa in cleme peste o garnitura de etansare) bate acest avantaj de duritate in cazul celor de plastic care odata spart plasticul exterior trebuie schimbat cu totul.
  • tpdarius

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Dar, de fapt... de ce s-a renuntat la farurile cu sticla, pana la urma ?

Astea cu plastic in fata oglinzii se matuiesc pe exterior in 5-6 ani pe Romania, ceva mai mult pe Europa. Sa fie din cauza costului de productie (probabil mai mic) si a faptului ca sunt mai usoare si contribuie mai putin la masa totala a masinii? Inafara farurilor cu lupa eu personal nu cred ca focalizeaza lumina mai bine decat cele clasice, cu sticla. Mai ales pentru faza lunga.

Si cat de valabila mai este teoria (clasica candva) conform careia farurile rotunde focalizeaza lumina cel mai bine la un far auto?


Din cate stiu eu totul a fost legat de motivele de siguranta impuse de testarea NCAP...si logic si cele mentionate de tine mai sus
  • bandreyi9

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
moshu1 a scris:@bandreyi9 nu vad ce vrei sa zici cu acel print-screen !!??!!! brautomobile vrea doar sa fie util,sa arate,celor care nu stiu cum pot scapa de farurile matuite,fara sa cumpere altele noi.Si ce daca omu se ocupa cu cosmetica auto,nu a facut nici un fel de reclama. Asa ca,bandreyi9,mai bine ai inceta cu rautatea ta pe forum...nu e loc aici....


De meserie ,esti avocat ? daca nu ,incearca sa dai la drept .Prietene, asta e pentru samsari care vand masinile duminica in targ .Nu am nici o trb cu el ,dar era mai normal sa faca un anunt la publicitate
Dupa ce vedea lumea ce meserias este el ,cei din cluj sareau pe el ca si ei vor.... bla bla bla
Ca dovada ca am dreptate iata si raspunsul lui de mai jos
"Exista si alte metode de reconditionare in urma carora garantat nu se intampla nimic dupa un an.Mai este si varianta aplicarii unei folii de protectie pe far si atunci durata lui de viata creste considerabil:"
Si vorba lui brautomobile cine vrea sa incerce ,nu are decat
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Subscriu la ambele posturi ale lui @bandreyi9
Corect cred ca era sa procedeze colegul @brautomobile asa :

Exemplu: 'Ma ocup de reconditionare faruri auto'.

Pentru cei care prefera metoda DIY puteti proceda asa : filmulet1
Pentru cei care vor ceva profesional, se poate obtine acest rezultat : filmulet2.

Pentru orice detalii, rog raspuns pe privat, etc'.

Asa ar fi fost mai fairplay fata de colegii de pe forum, sa nu uitam ca exista Google pentru orice vrei sa cauti.
Si iata ca rezultatele cautarii ne cam surprind uneori. Mesaj concret : nu mai subestimati inteligenta colegilor inscrisi pe acest forum.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Dum 27 Feb, 2011 9:35 pm
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Mi-a cerut mie pentru un far intre 100 si 120 de lei un magrebian, zilele trecute. ca avea si el un fel de bormasina si cu 2 tipuri de perii Very Happy
I-am zis, ca iau un far nou cu 150 lei da el cik de unde iei ma nebunule tu nou, ca ala se matuieste imediat, mai bine ti-l fac eu ca o sa te tina mai mult Very Happy =))
Eu l-am intrebat de curiozitate cat cere pt un far deoarece farurile mele sunt zgariate foarte putin, si asta in partea de sus unde bate soarele direct.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
il iei nou si il dai cu lac sau ii pui folie speciala de faruri.. cei ce fac colantari stiu ce fel de folie sa puna Smile
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pentru cei care au probleme cu farurile matuite sau ingalbenite, xerapol este cea mai buna varianta, nu fac publicitate in nici un fel, dar am avut aceasta problema. mai intai am cumparat un tub de xerapol, parca 35 lei, apoi hartie abraziva o coala, circa 4 lei, am stres farurile bine cum o carpa din bumbac, le-am stropit cu apa si am frecat foarte bine cu hartia abraziva (de 2000/1600 granulatie) circa 5 minute, apoi a pus xerapol pe far si am frecat tot circa 5 minute. rezultatul: limpede ca lacrima, ca noi. merita! Very Happy Very Happy Very Happy
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
subscriu si eu la xerapol , merg scoase zgarieturile de minune si mai e un produs tot pentru zgarieturi dar pt geamuri( parbriz) nu mai stiu cum se numeste insa am sa revin cu numele, l.am incercat eu pe parbriz. il am acasa.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
spune-mi, te rog, cum se numeste produsul pentru parbriz ca mi-ar trebui intrucat am mici zgarieturi care ma deranjeaza. tanks.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu va recomand sa polisati farul linistit cu polish ptr tabla, eu asa am facut la recomandarea unui amic, si e ok.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mumus a scris:eu va recomand sa polisati farul linistit cu polish ptr tabla, eu asa am facut la recomandarea unui amic, si e ok.

da dar iti cad mainile daca nu ai masina de polishat Smile))
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu am polisat numai farul de pe dreapta (stanga fiind nou, original). S-a ameliorat imaginea plasticului, dar oricum ramane diferenta intre cel nou si cel polisat.
Asa ca am schimbat si farul de pe dreapta cu unul nou, dupa care le-am infoliat pe ambele. Costul a fost de 70 RON pentru cele 2 faruri (folie+manopera). Folia este complet transparenta si are garantie 2 ani impotriva exfolierii. Cred ca e cea mai buna metoda de a proteja farurile noi sau pe cele polisate.
  • serban79

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2018 D20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Si in constanta e un centru care poliseaza farurile super
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
azi am smilgheruit grila pentru a o vopsi negru mat,dupa ce am terminat grila am zis sa dau cu smilgher pe far,am dat cu hartie p240,dupa aproximativ 30 de secunde de frecat cu smilgher si cu apa rezultatul a fost ,,naspa",farul a ramas zgariat,matuit,cum pot sa rezolv problema?
  • cetin

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
nika_nica a scris:azi am smilgheruit grila pentru a o vopsi negru mat,dupa ce am terminat grila am zis sa dau cu smilgher pe far,am dat cu hartie p240,dupa aproximativ 30 de secunde de frecat cu smilgher si cu apa rezultatul a fost ,,naspa",farul a ramas zgariat,matuit,cum pot sa rezolv problema?


Daca au ramas zgarieturi fine pe far incearca sa dai cu polish pt plastic ... recomand xerapol... Smile
  • brautomobile

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
nika_nica a scris:azi am smilgheruit grila pentru a o vopsi negru mat,dupa ce am terminat grila am zis sa dau cu smilgher pe far,am dat cu hartie p240,dupa aproximativ 30 de secunde de frecat cu smilgher si cu apa rezultatul a fost ,,naspa",farul a ramas zgariat,matuit,cum pot sa rezolv problema?


Va trebui sa folosesti hartii abrazive de diverse duritati pentru a elimina zgarieturile facute de hartia anterioara.De ex dupa granulatia de 240 (mult mult prea abraziva) va trebui sa folosesti 360 pe ud apoi 500 pe ud apoi 800, 1200, 1500,2000, 2500,3000 si apoi pasta abraziva 3M Fast Cut Plus si termini cu 3M Ultrafina sau daca nu ai 3M foloseste Xerapol (recomand 3M).Va trebui sa slefuiesti cu fiecare granulatie pana indepartezi defectele de la hartia anterioara adica 10-15 minute.E important sa folosesti banda de hartie pentru a masca elementele inconjuratoare farului pentru a nu le afecta si pe acestea.Spor!
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
o sa incerc,am incercat si varianta in primul videoclip,cu hartie abraziva de 800 am dat pe un mouse transparent,am frecat 5 minute cu apa si hartie de 800,dupa am dat cu lac,cand s-a uscat lacul a acoperit zgarieturile provocate de hartie si a iesit urat!
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
dupa ce am lasat lacul sa se intareasca m-am uitat mai atent la mouse am vazut ca a iesit ca nou,numai ca mousu se aburise prin interior si eu am crezut ca este de la hartie,dupa ce l-am uscat cu un feon s-a vazut rezultatu!o sa incerc si pe far.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
farurile ies foarte frumos si cu polish pentru vopsea
sau se poate face "wet sanding" cu smirghel incepand de la 1500 pana la 3000 si apoi polish
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR