Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • cont-sters-23186

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Probleme asemanatoare am avut la un x16xel si din cand in cand se aprindea checkul in bord.problema mea a fost de la ecu.s-a reconditionat si a costat 800ron
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu 800 cumperi doua second
  • emiloprea

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La ultimul service la care am fost mi s-a zis si mie ca e de la ECU, dar nu prea i-am crezut din cauza ca argumentul lor a fost ca ar fi trebuit ca ECU-ul sa detecteze ca nu am scanteie pe 2 bujii. Ma indoiesc totusi ca ar fi atat de avansat calculatorul pe masina asta, cu atat mai mult cu cat dupa ce am schimbat bobina a mers cateva zile perfect, ori daca ar fi fost ECU-ul, ar fi facut la fel imediat dupa ce am schimbat piesa. Din pacate, vremea nu a tinut cu mine week-end-ul asta ca sa iau la mana fiecare furtunas de prin spate, dar cert e ca dimineata face ca o motocicleta motorul meu si tremura toata caroseria. Dupa ce trece de portiunea albastra de la temperatura din bord, isi revine. Pe esapament, fumul e mai dens si miroase tare a benzina, spre deosebire de atunci cand motorul e cald. Stiu ca e oarecum normal, dar acum miroase mai tare ca niciodata.
  • emiloprea

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum nici vremea, nici timpul si nici banutii nu mi-au fost favorabili, nimic nu s-a schimbat la masina mea decat in mai rau. Cu alte cuvinte, daca inainte facea urat la rece pana pe la 80 grade (temperatura din bord), acum face rau de tot si atunci cand e motorul cald. Are zvacniri violente de ca si cum merge in 2 si din cand in cand intra si ceilalti 2 cilindri in functiune. E exasperant, ca sa nu mai vb de consum: cam 20 la 100km in oras + mirosul de benzina ca la Daciile batrane + suflul mai puternic pe esapament. Am verificat cu joja scoasa in timp ce motorul este pornit si nu iese ulei si nici fum pe acolo si nici pe la buson (desi ulei mai sare pe la buson ca totusi e normal).

Off-topic: si ca un facut, mi s-a stricat si televizorul Smile
  • emiloprea

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am reusit in cele din urma sa ma uit noaptea la fise in timp ce motorul mergea. Arc electric intre fise si tot ce misca prin jurul lor de nu e adevarat, aproape pe toata suprafata fiselor, cu precadere inspre bobina. In plus, arcul asta electric face si un sunet specific destul de sesizabil, crezand prima oara ca e de la motor, totusi punand urechea mai aproape bazaie ca-n filme. Am comandat un set nou si o sa le pun diseara. Tot citind pe forum am vazut ca multi au avut problema asta si au pus altele noi, chiar de firma cu renume, dar tot asa faceau. Intrebarea mea este: e normal totusi sa fie arcul ala electric acolo? Nu am sesizat scantei propriu-zis, ci doar arc electric. Logica mea imi spune totusi ca nu ar trebui sa se intample asta si ca firele alea ar trebui izolate zdravan, nu sa faca asa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR