Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
As vrea sa imi schimb terminatia tobei de evacuare , dar nu vreau sa o schimb cu totul ci doar sa pun un capat din acela fals. Am gasit pe piata mai multe modele, la preturi de 800k-1500k.
Problema e ca eu am diesel, a carui capat de toba este orientata din fabrica in jos.
Exista vreo problema daca voi taia un pic din acea terminatie si voi pune una care este dreapta ?
...btw, chiar nu inteleg de ce toate dieselurile au capatul tobei finale orientat in jos ? Rolling Eyes
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
sa nu se vada fumul Twisted Evil
ps. nu pateste nik daca tai sa indrepti teava numai sa ai grija sa ramana indeajuns sa poti fixa checkstia.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic, a mea nu scoate fum (inca Twisted Evil ), deci daca doar asta e problema....pm!
Ideea e ca nu am vazut pana acum dieseluri cu terminatii drepte si am crezut ca ar fi vreo problema!
ps : si daca o sa scoata totusi vreodata, il da pe ala din spatele meu, nu pe mine ! Razz Razz Razz
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Taie capatul tevii, eu asa am facut (era pe benzina, dar teava era in jos la 45 de grade...) Wink
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
inseamna ca asa e design'u Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Poate da, poate nu, era o toba "after market" Rolling Eyes
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mmmda...si la Astra si la VWul de dinainte le-am taiat terminatia si le-am pus false, dar erau amandoua pe benzina.
Eu ma intreb, daca fabrica face dieselul cu terminatia in jos (la 45grade) inseamna ca are un motiv.Dar care e ala? Si care ar fi consecintele daca i-as pune o terminatie dreapta? Sa fie oare doar pentru gaze? Si atunci de ce e in jos, ca doar e Euro4 ! Rolling Eyes
  • wtf

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Pai cand oboseste masina rau de tot si scoate fum la "blana" sau mai stiu eu ce , sa nu vina direct in parbrizul celui din spate sa-l orbeasca Mr. Green

Tu chiar crezi ca orientarea fumului ce iese din toba iti afecteaza masina ,motorul sau mai stiu eu ce ? Daca da , se cheama paranoia Mr. Green Mr. Green
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
wtf a scris:Tu chiar crezi ca orientarea fumului ce iese din toba iti afecteaza masina ,motorul sau mai stiu eu ce ? Daca da , se cheama paranoia Mr. Green Mr. Green

Aoleuuuuuuuuu...nu la asta ma refeream, ideea era sa nu ma respinga aiurea pe la vreun ITP sau sa se ia vreun politist aiurea de mine...stii ca astia iti gasesc nod in papura pt orice.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu cred. doar le arati ca e falsa
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
uite si un sfat : wink:
poti sa-ti tai terminatia tobei fara nici o problema si poti sa-ti sudezi alta in loc, tot fara nici o problema.
nu trebuie sa te temi de itp ca nu au ce sa zica, iar daca, in viitor, vor zice ceva, poti sa-ti sudezi vechiul cap de toba.
eu, la skoda superb(1,9TDI 130cp) am schimbat evacuarea cu totul si nu a fost nici o problema la itp.
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Su eu mi-am pus la masina terminatia d-aia numai ca am platit mult mai putin pe ea decat spune Vectra DTI.

In Vitan gasesti cu 100.000-200.000 de lei.

Poti sa tai linistit cotul ala original. Nimeni nu are ce sa-ti spuna nicaieri.
Skip ads

  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
cred ca asa sant facute de nemti pentru noi romanii ca sa mai ridice praful de pe strazi... Razz am vazut zilele astea un astra nou pe motorina, avea finala dreapta!! motivul cred eu ca avacuarea la diesel este la 45 grade este ca sa nu-ti bage cineva ceva pe teava...lol ce mai zic eu aicea.... Embarassed
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Si a mea avea terminatia tobei indoita la 45 grade si am taiat-o si am pus o alta terminatie. Nu este nici o problema. Nici la ITP nu au zis nimic.
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Explicatia tipsului de la dieseluri este una foarte simpla...dieselul scoate mai mult fum decat un motor pe benzina...daca ai masina in garaj si dai si tu o talpa sa pleci, inegresti peretele...asa au facut tisul in jos si nu mai e o problema.
  • gula

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: deva
  • Masina: Kadett 1987 1,3nb
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
terminatia eapamentului la 45grade este pentru a nu se afuma spoilerul spate deoare-ce dieselu afuma chiar daca nu se vede
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu am taiat-o fara sa sa ma gandesc ca s-ar intampla ceva si am pus o terminatie cu 2 iesiri si sunt ff incantat de cum arata,am dat pe ea 750mii din vitan si este si din inox,nu o sa patesc ca cea de la dacie care dupa 1an a inceput sa rugineasca
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am taiat cotu' ala si am pus o terminatie de inox, la pretul de 500 de mii (Vitan, inox) plus 200 de mii taiat teava originala si sudat.
Imi mai spusese cineva ca sunt orientate in jos pentru a nu intra apa in evacuare (mai precis pt a se scurge mai usor apa intrata) Shocked , dar sincer mi se pare cam SF teoria.
De afumat spolierul, oricum nu s-a afumat desi am terminatia asta din iunie, de cand am cumparat masina - adica imediat ce am luat-o i-am infipt inoxu Very Happy
  • sirblue

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@Ticodriver
ce misto ar fi niste poze ca m-ai facut curios...dupa ce mi-am luat si io la dacie prostie d-aia de terminatie si a ruginit mi-am zis ca la opel imi voi lua numai toba finala din inox, asta cand vor fi bani...
btw, ce ceasuri cuul ai in bord... Confused
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Merci de complimente - bordul asa e din fabrica, nu am eu niciun merit (varianta de echipare Sport);
Poze promit ca pun peste o saptamana, ca acum nu mai am timp sa fac si plec in concediu; oricum masina e atat de jegoasa acum Embarassed incat nici nu iti mai dai seama ce fel de terminatie e la toba.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR