Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
va salut pe toti,sunt nou pe forum si am o nelamurire ce ma macina de ceva timp.
am cumparat o vectra 3.0 cdti in decembrie 2012,masina are 90.000 km reali,am luat-o de la primul propietar,destul de intretinuta,are carte service cu reviziile numai la reprezentanta opel....
problema mea este ca uneori trage f.bine,alteori se simte ca nu ar fi in firea ei,mi-am dat seama abia dupa ce m-am obisnuit cu ea,cine a condus-o si a mai avut acest gen de masina cu aceeasi motorizare imi spune ca nu sunt sanatos la cap ca masina merge foarte bine,dar ca sa va dau un exemplu exact in timpul in care o simteam eu ca nu are forta care trebuie a aparut langa mine o astra gtc 1.9 cdti 150 cai si bineinteles ca ne-am dat un pic......cu butonul sport activat,plecare de pe loc,abia in viteza a 3-a pe final am inceput sa plec de langa el si m-am departat abia in viteza a 4-a,ceea ce mi s-a parut destul de ciudat....aceeasi chestie am patit-o cu o alta astra h de 1.7 cdti 125 cai tot cu buton sport si aceea abia dupa viteza a 3-a am inceput sa ma indepartez.....
nu se aprinde nimic in bord,am pus-o pe tester,nu da nici o eroare,doar ca are momente cand urca f.bine in ture si trage exceptional si momente cand o simt si vad si pe turometru ca e putin mai lenta....cam care ar fi problema? daca exista vreuna sau doar sunt eu paranoic Very Happy
inteleg este mai grea decat o astra,dar totusi este o diferenta de capacitate,cuplu,cai....
va multumesc!
Skip ads

  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, nu sunt un expert in mecanica dar aceasi motorizare ca si tine.
In primul rand specifica daca ai cutie automata, daca da eu cred ca este pur si simplu protectia masinii, adica in trepetele 1 si 2 nu te lasa sa-i dai cat vrei pt a nu distruge ceva.
In alta ordine poate fi DPF, si anume cand este aproape full si urmeaza sa se curete , masina se simpte putin mai puturoasa .
mai poate fi galeria de admisie imbacsita , dar asta ar trebui sa-ti ia din putere tot timpu,
eu zic ca masina nu are buba , deci nu ar trebui sa-ti faci probleme...
mai poate fi totusi un filtru de motorina si aer imbacsit
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Masina este manuala,ultima revizie o are facuta acum 4000km,totul este schimbat,ulei,toate filtrele,placute,stiu ca atunci cand intra T.C limiteaza puterea,nu am buton de dezactivare,dar nu la asta ma refeream....si nu are o regula cand trage bine sau mai putin vizavi de filtru de particule.....de exemplu merg cu ea o saptamana si merge impecabil trage f bine,in fiecare zi, dar exista momente cand o simt ca nu e cum ar trebui si poate sa o tina asa o zi, o saptamana sau 20 min.......nu pot sa imi dau seama...poate fi de la motorina?
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu unu nu am patit asa ceva , mi-am dat doar cu parerea, pt ca stiu de la a mea ca atunci cand este DPF aproape de regenerare trage mai greu.
eu zic sa o lasi asa , daca stai sa-i cauti nod in papura te imbolnavesti.
eu am 35k cu a mea si sincer sa fiu cred ca imi cream probleme singur (pitici pe creier)

Mai mult ca sigur ca poate fi si de la motorina, eu unu ma feresc ca dracu de omv, nici batut nu bag motorina de la ei.
Iti recomand in schimb mol, ai putea chiar sa ii faci un plin cu mol evo diesel ,3 mai scump dar merita
Skip ads

  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am inteles,mersi oricum de sfat....si la mine inainte de regenerare sta la relanti un pic mai turata si nu trage f.bine,dar oricum mi s-a parut un pic ciudat sa ma chinui sa bat o astra 1.9 cdti de 150 cai cu toate ca si mai am o astra de 1.9 120 cai si sunt f.multumit de ea cum trage si consum si tot.....si vorba ta daca stau sa ii caut nod in papura imi ies peri albi Very Happy
eu bag motorina la toate masinile de la un petrom aceeasi benzinarie de fiecare data,fac mereu plinul si este si aproape de casa....cred ca daca era vreo problema se simtea la toate nu doar la asta....oricum o sa vad,astept sa dea caldura si ma duc sa scot filtrul de particule si sa ii pun soft si vad atunci ce arata,valori,probleme,etc....
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Fa-i remapare colegule Smile Chiar daca te costa ceva banuti, ai sa vezi cum zburda dup-aia masina si vei fi mai mult decat super multumit Wink
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu zic sa ti vezi de treaba ta si cu remaparile astea ca sunt facute pe genunchi dupa parerea mea, distrugi atat motoru cat si cutia. Eu zic ca 400nm si 185cp subt arhi suficienti
Eu unu nu cred in asa ceva si am exemple in juru meu de oameni care si au remapat sau au luat masinile deja remapate si cel mai rau caz acum de curand unu a schimbat motoru cu totu la phaeton din cauza asta
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
alex_paval a scris:Fa-i remapare colegule Smile Chiar daca te costa ceva banuti, ai sa vezi cum zburda dup-aia masina si vei fi mai mult decat super multumit Wink

stiu ca am mers cu una remapata si cu toate ca era automata,rupea asfaltul...si alta tot cu soft dar si cu evacuare,manuala,dar varianta non-facelift de 177 cai......nu se tinea audi 3.0 tdi quattro dupa el......
Skip ads

  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
ghibirdic.sorin a scris:Eu zic sa ti vezi de treaba ta si cu remaparile astea ca sunt facute pe genunchi dupa parerea mea, distrugi atat motoru cat si cutia. Eu zic ca 400nm si 185cp subt arhi suficienti
Eu unu nu cred in asa ceva si am exemple in juru meu de oameni care si au remapat sau au luat masinile deja remapate si cel mai rau caz acum de curand unu a schimbat motoru cu totu la phaeton din cauza asta

stiu si eu f.multe cazuri de remap facut pe genunchi,dar la evacuare am garantie pe viata si la soft crede-ma ca si-a facut cineva exact unde o sa imi fac si eu(nu dau numele ca sa nu se considere reclama)este o firma mare,nu am auzit niciodata sa aiba cineva probleme acolo.....a facut remap la 20.000 km si a vandut-o la 220.000 km,nu a avut nici o problema,masina merge si in ziua de azi si a fost alergata tot timpul nu a fost menajata deloc....tin f.mult la masinile mele,investesc destul de multi bani cand este nevoie in sensul ca nu ma zgarcesc la piese,dar nici nu dau bani ca prostu pe orice cere lumea.....m-am gandit,am studiat si am ajuns la concluzia ca sunt cei mai buni,mai ales ca f.multi cunoscuti numai acolo se duc,cu toate marcile de masini si nu au nimic de reprosat.....
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca masina are aproape 100 000 km incep sa apara defectiunile programate sa apara ca doar a iesit din garantie , furtun turbo, tub plastic aspiratie(cel pe care se afla senzorul presiune turbo, garnitura de chiuloasa de la chiuloasa din fata, rulmentul de presiune...
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
deocamdata are 90.000 km,astept sa vad cand o sa ma apropii de 100.000 ce o mai fii,acum ma pregatesc pt.flanse amortizoare si eulmenti Very Happy
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun de electrovalvele SCV de la pompa de inalta presiune, bineinteles rulmentii din capul amortizoarelor din 2 in 2 ani
Skip ads

  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am inteles,multumesc frumos... vreau sa te intreb,am un conclanit pe partea dreapta mai rau pe spate,ideea e ca fostul propietar mi-a spus ca a schimbat bieletele stabilizatoare pe stanga fata-spate si exact pe partea aia nu se aude asa rau dar se aude,cum am cumparat masina le-am schimbat pe dreapta,dar se aude la fel,ideea e ca testul de amortizoare facut anul trecut arata 70% bune,pot fi doar flansele si rulmentii?asta mi-au spus si la service ca nu par a fi amortizoarele si nu are joc in nimic altceva.....se aude mai rau cand iau gropi la viteza mica,daca le iau mai tare nu prea se simte nimic.....am buton sport,e obligatoriu sa am suspensie ids+?
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La z30dt ai obligatoriu ids + , cu cloncanitul e mai greu, vezi sa nu ai vreun amortizor curs ,la test mie imi arata 89% dreapta fata dar este curs si cred ca si cloncane. Amortizoarele astea adaptive sunt smechere dar si scumpe. Ciudatenia cu lipsa de putere la mine a fost de la o fisura la piesa de plastic de la aspiratie, dupa ce am schimbat-o fuge in draci. Eu apas rar butonul sport, doar daca se gaseste vreun bmw serie 5 de 3000 . Nu am soft de tuning, are softul 7 care este ultimul pentru cutie manuala iar pe bord are 136000 facuti doar de mine, o am de noua de cand lucram la dibas.
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
la mine nu este nici un amortizor curs,stiu cat costa unul Very Happy ,o sa ma duc undeva cred saptamana viitoare sa vad si cu cloncanitul si faza cu puterea,numai ca la mine are momente si nu este semnificativ,dar o simt eu...stii cum e cand te obisnuiesti cu masina.....apropo vreo recomandare unde sa ma duc cu ea?fara sa ma jupoaie,dar si sa faca treaba buna? Very Happy
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am trimis pm, suna-ma maine dimineata si vorbim mai multe.
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu am 116k cu a mea, nu m a lasat nici o garnitura de chiuloasa, nici o flansa la omortizor , nici un rulment, etc
Singurele lucrurile pe care le am schimbat 3 furtune la turbo Smile)) si bielete antiruliu fata spate de 2 ori, electrovalve la pompa
Bine si la 100k distribuitie si tot ce inseamma role si intinzatoare la motor, termostat, senzor temp apa...
Un amortizor de ida+ este fix 1750 ron Smile a schimbat un amic acum la o vectra opc

Catalin cand te referi la conducta de la turbo, este cea cu senzoru de boost presure? Cum iti dai seama ca ar fi fisurata?
  • ghibirdic.sorin

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
legat de tuning, am 2 prieteni cel cu phaetonu de care spuneam si inca unu cu un audi a4 din 2002
ambele masini au venit din germania tunate cu toate actele de la ABT VW...
audi are 215K acum si merge de rupe fara probleme
iar phaetonu dupa cum ti-am spus dupa 30K i-a picat motoru , norocu lui ca avea inca garantia de la VW, si i-au pus alt motor in germania cu 40K , dar ghinioanele s-au tinut lant si dupa 3 luni au picat injectoarele si pompa (factura la nurvil valcea dealer VW 240 mil)

apropo chiar de curand am fost si am intrebat cat este un injector la Z30DT Smile)) stupoare 1200 EURO la OPEL , doamne fereste sa pice unu sau mai multe Smile))))
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
vorbeam mai sus de prietenul meu ala cu vectra non-facelift,177 cai cu soft si evacuare puse cand masina avea 20.000km si a vandut masina la 220.000 km,masina inca merge,cata alergatura a vazut masina aia zi de zi nu am dat eu la nici o masina pe care am condus-o chiar daca era a mea sau nu.....ideea e ca niciodata nu a avut probleme cu ea,in afara de consumabile,3-4-5 senzori si furtune nu i-a cazut nimic,nimic.....
si eu cand am luat masina,toata lumea imi spunea sa vezi ce probleme o sa ai cu ea,aoleo sa vezi cand o sa inceapa sa cada nu se mai termina..... Very Happy
sincer sunt f.multumit de masina,consum,cum trage(exceptand piticii mei de pe creier),am toate facturile cu ce s-a schimbat la masina de noua,intr-adevar anul trecut masina nu a mai pornit si a ajuns la di-bas pe platforma,rezultatul.....rampa comuna de injectie....care a costat adusa din UK ca acolo era mai ieftina 800 lire......in rest fostul si singurul propietar pana la mine a avut grija de ea,revizii la timp,distributia la timp,senzor amortizore,etc....a bagat oarece bani in ea.....si omul era un familist,mi-a spus ca o singura data i-a dat 200 km/h ca era fara sotie altfel nu vedea masina viteza asta Very Happy ....cand am fost sa o cumpar si am mers cu ea,omul imi arata ca are buton sport si incerca sa imi explice ce se intampla cand apesi butonul....cand am apasat butonul si am inceput sa ii dau in a2-a si a3-a si-a pus centura si se proptise in bord..... Very Happy
  • andreigeo

  • Mesaje scrise: 369
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2009

  • Mesaj Privat
S-o stapanesti sanatos. Si la mine mai face asa cateodata, o fi un inceput de turbina, in orice ca e ceva cu gazele, ma gandesc eu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR