Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • petricaturbatu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1970
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salutare la toata lumea!
desi citesc demult forumul abia acum dupa ce am devenit posesor de Opel Rekord C 2 usi 1700S din anul (aici e o discutie...in carte si talon e trecut fabricatie 1973..eu stiu ca s-au fabricat pana in 1971) Shocked
cateva cuvinte despre masina: motor nota 9, interior nota 7, tabla nota 7, vopsea nota 2 Razz
am cateva probleme la care as dori sa ma consult si cu voi:
1. o nuca de la selectorul cutiei de viteze e distrusa si masina intra fff greu in marsarier (schimbator la volan). nu o gasesc...daca ma ajuta cineva o cumpar cu placere. daca nu gasesc va trebui sa renunt la cutia originala ceea ce nu vreau. se potriveste cutie de opel rekord E fara sa fac modificari?
2. membrana de la servofrana e dusa- trebuie sa iau alta. unde gasesc? merge de rekord E?
Pun ceva poze sa o vedeti si voi. INTREBARE : platesc taxa de timbru sau ce au mai inventat astia??
Va multumesc pentru ajutor!
Skip ads 60' (0/3)

  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut. iti scriu si pe forum dar ramane sa discutam cand vi de la Sibiu.
S-au fabricat inclusiv pana in 72 cateva, eu am avut una din 72. Sunt niste elemente specifice care o pot plasa pre '68 sau post. cum ar fi aerisitoarele de la luneta de plastic, pragurile interioare in plastic culoarea tapiteriei in loc de aluminiu, volanul cu doua spite sau 3, daca este cu 3 atunci daca are claxonul pe tot ornamentul de plastic al volanului sau pe capetele cromate ale bratului mare.....pozitionarea oglinzii pe usa..etc....Smile

eu dupa elemente o pozitionez in 1967

Le vedem si discutam la fata locului.
  • petricaturbatu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1970
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2013

  • Mesaj Privat
sa updatam poporul! Smile
dupa cum cine ma ajuta foarte mult(bAndrei) deja stie am inceput lucrul la masina.
pana acum am schimbat consumabilele (filtre ulei lichide etc), am comandat piese si mare parte din ele au venit (placute,saboti,seturi reparatie etrieri si cilindri frana, platina,capac delcou, termostat,pompa apa,capete bara si bieleta directie) si urmeaza a fi montate de saptamana viitoare.
dupa ce toate vor fi inlocuite o sa trec ITP-ul sper Smile) si o voi putea conduce de la Sibiu la Bucuresti unde va continua lucrul la masina.(vopsit, verificari mai amanuntite etc)
  • oldcarsmaniac

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Rekord 1968
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nea Petrica, mai pune bre niste poze sa vada lumea ce-a iesit din masinuta. Iti scriu si aici s-o stapanesti cu placere si ca dovada ca am ramas cu amintiri placute dupa ce ai luat-o de la mine, m-am mai procopsit cu un Rekord pe care vreau sa-l repun pe asfalt si caruia o sa-i dedic un topic separat.
Skip ads 60' (0/3)

  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Va salut!

De putin timp aceasta masina a ajuns la mine, asa ca o sa incerc sa continui acest topic cu informatii noi despre starea masinii si sa va cer ajutorul pentru rezolvarea problemelor existente si viitoare.
Vechiul proprietar a incercat o restaurarea masinii dar mai sunt inca foarte multe lucruri de de rezolvat pentru a o aduce intr-o stare cat mai aproape de cea originala.
Lucruri de rezolvat in viitorul apropiat sunt :
- inlocuirea radiatorului vechi care pierde lichid (il astept pe cel nou promis de Andrei) si refacerea circuittului de racire (montat furtune incalzire habitaclu) - daca are cineva o poza cu pozitia de montaj a termostatului si a furtunelor care intra prin carburator respectiv prin raditorul aerotermei si retur.
- carburatorul cred ca trebuie desfacut curatat si reglat, porneste usor dar nu regleaza corect soclu - ramane de multe ori turata chiar si dupa ce se incalzeste motorul, cateodata o simt cum merge inecata si trage greu, daca mai apas scurt pe acceleratie scade turatia la relantiu normal. Am nevoie de o recomandare daca stiti prin Constanta unde pot face un reglaj pentru carburator si aprindere.
- Ambreiajul are un zgomot ciudat la apasare, se aude cum se invarte si ar atinge si freca undeva- e posibil sa fi fost montat gresit...
In rest probleme " minore" legate de aspect vreu sa reconditionez tapiteria interioara, eventual inlocuit plafonul existent si fetele de usi, inlocuit oglinzi exterioare care acum sunt doar de decor si multe altele...

Orice sfat din partea voastra este bine venit.
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
salut. fete de usi in stare farte buna, rosii gasesti la mine 100 euro toate 4. NU face gresala sa retapitezi scaunele si banchetele. NIMENI nu are sa le scoata nici macar aproape de realitate. Sunt tapiteri in CT care iti pot cosmetiza scaunul pocnit.

Destre detalii tapiter cat si despre alte detalii ia legatura cu amicul si colaboratorul meu pe arte de opeluri rekord in Constanta Marian Vijiala, Are sa te indrume el cu caloriferul si carburatorul. Aveti mecanici buni chiar acolo in CT

0722728030
  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri, ma intereseaza fetele de usi, dar mai astept putin pentru strangerea bugetului necesar reparatiilor. Intre timp am comandat un set nou oglinzi exterioare, cele vechi erau doar de prezenta.
Are cineva un manual de utilizare eventual reparatii pentru Rekord C ? ma intereseaza functiile becurilor din bord, vreau sa aduc instalatia electrica la starea originala si sa renunt la ceasurile suplimentare pentru presiune ulei si incarcare baterie...
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
tot la mine gasesti manualul de utilizae original, bonus la tapiteriile de usi si spate

cel de rearatii in germana ti-l dau pe transfer..da-mi un mail pe privat te rog
Skip ads 60' (0/3)

  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu am mai primit radiatorul promis sunt pus in situatia de a alege in a incerca reparararea celui existent sau cumpararea unuia nou. reparatia nu stiu cat va tine plus ca fiind foarte vechi sigur are depuneri foarte mari. Am gasit la pag-automotive: http://www.pag-automotive.c...404_121988_121991 - 4 versiuni de radiatoare pentru rekord C la preturi foarte bune fata de ce se gaseste pe ebay. Pe care din ele imi recomandati sa-l comand ?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,634
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
avand in vedere o diferenta de 20 euro adica 86 lei .. hai 90 .. eu zic ca top quality cel mai scump ... parere mea, numai ca vad ca unu cantareste tica 6 kg si unu 3,5 .. cam subtirel ... eu stiu ...
  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Update list :
- Am demontat interiorul si urmeaza sa-i inlocuiesc vechea mocheta cu una noua dar inainte de asta vreau sa ma ocup putin de podea care nu a fost luata in calcul atunci cand masina a fost vopsita- o sa urmeze un grund si o vopsea noua.
-Inainte de a inlocui tapiteria plafonului vreau sa incerc curatarea celei existente care este ingalbenita/ inegrita si urat mirositoare, aveti alte sugestii inafara de biocarpet si multa rabdare ? . Daca va fi nevoie sa inlocuiesc tapiteria este nevoie sa demontez parbrizul si luneta ?
-Am demontat plansa de bord pentru a inlocuii ceasul si vitezomentru defecte- cu aceasta ocazie am observat ca-mi lipsesc 2 soculuri si beculetele aferente de la indicatoare - aveti idee unde pot gasi asa ceva ?
- In asteptarea noului radiator vreau sa pregatesc restul circuitului de racire, cand am luat masina singurul furtun montat era un bypass pe circuitul secundar al pompei de apa. Va rog sa ma ajutati cu o descriere a traseului de racire, care este ordinea si eventual ce T-uri trebuiesc folosite. Din ce am putut identifica exista la pompa de apa un tur si retur, la talpa carburatorului o intrare + iesire, la socul automat carburator intrare iesire, la robinet incalzire habitaclu intrare iesire si radiator incalzire habitaclu intrare iesire.

Orice informatie sau poza este bine-venita.
  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Inca mai astept sfaturi cu privire la traseul de racire, in manual de reparatii nu am gasit informatiile cautate. Mai am putin timp la dispozitie datorita vremii trebuie sa-i pun antigelul si nu as vrea sa-l irosesc facand modificari dupa.
Skip ads 60' (0/3)

  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
sunt in cautare de chedere noi pentru usi si nu sunt convins daca cele gasite de mine se potrivesc, in descrierea anuntului spune ca sunt de Cupe-dimensiunile usilor sunt la fel ca modelul L cu 2 usi ?
http://www.ebay.com/itm/Tur...sh=item232dcac7a8
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nefiind profil inchis sunt de cupe. usa fara rama.
  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns Andrei. Inlocuind chederele existente care nu stiu de la ce model sunt cu unele dedicate sper sa rezolv problema apei care intra in masina la ploi mai serioase.
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
chederele sunt pentru mdelul asta si au costat o groaza de bani, eu i le-am comandat. dun pacate sunt aftermarket si fabricatein turcia....


intreaba-i pe cei din olanda unde le-aui vazut pe axestea si de cele pt berlina in doua usi...daca sunt cele cu bumbi atunci se vor potrivi
  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Cred ca asta este chederul potrivit pentru modelul meu :
http://www.ebay.com/itm/Tur...sh=item58a3d489f4
  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am nevoie de o clarificare cu privire la tipul de esapament folosit pentru Rekord C in 1967-1968. In manualul de raparatii am vazut exista atat varianta cu 2 tobe (intermediara si finala) sau varianta doar cu toba intermediara si o teava pe post de toba finala. Care varianta s-a folosit in acea perioada ?
  • bAndrei

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1972
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2007

  • Mesaj Privat
intermediara si finala....finala este cilindrica de diametru mic si scurta si cu o teava de evacuare mai lunga si usor curbata pana la iesire.
  • kenzo103

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Intre timp am mai achizitionat ceva piese noi sau reconditionate pentru masina si astept o vreme mai buna pentru a le monta. Inca sunt in dubii ce sa fac cu tapiteria scaunului de la sofer care are ceva rupturi, nu se poate repara materilul fiind foarte uzat se desprinde in alte locuri. Ma gandesc sa risc o reconditionare totala a scaunelelor si a banchetei dar mi-e frica de cum va iesi fata de original.
A incercat cineva sa vopseasca materialul de pe interiorul plafonului ? existe spray special pentru material textil si vinyl dar nu stiu daca este o solutie buna...

Skip ads 60' (0/3)

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR