Ai uitat parola?


  • salesgav

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett C16NZ din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare dragii mei ,

Am o mica dilema si anume nu gasesc aerisitor pe instalatia de racire .O problema am .
Am schimbat antigelul din instalatie , si acum nu se incalzeste in masina .Radiatorul frige , furtunul din stanga care merge spre pompa de apa se incalzeste insa cel din drepata jos care vine din motor spre radiator este rece .Poate fi cumva devina si capacul de la vasul de expansiune .Acul de la bord indica 80 grade constant chiar si in mers .

Multumesc anticipat .
  • mccrya

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 13 NB din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
aerisirea o face singura masina ...pt ca vasul de expansiune este mai sus fatza de restul circuitului.Incalzeste motorul bine, asteapta sa deschida termostatul si vezi daca nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune este la semn ...sa nu fie prea mic.
  • salesgav

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett C16NZ din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Merci pentru promptitudine ,

vasul este mai sus insa cred ca ar fi capacul de la vasul de exapansiune .Stiu ca are ca o supapa .
Daca capacul este desfacut se incalzeste ,daca strang capacul se raceste .
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,095
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
lasa tu strans capacul, acolo are 1 supapa care la presiuni f.mari se deschide.
nu trebuie sa aerisesti, se aeriseste sg cand ajunge motorul la temperatura optima si se deschide termostatul(nu-i dacie).
  • mccrya

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 13 NB din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
capacul de la vasul meu nu in strang prea tare pentru ca am un por in partea de sus a radiatorului si cand imi face presiune prea mare mai da pe la el ..eu strang la maxim cu bun simt si il desfac cam juma de tura ..cel mai important este sa nu desfaci busonul atunci cand apa este aproape de temperatura de fierbere si sa nu ai nivelul cu mult peste semnul de la jumatatea vasului Laughing
Urmareste si tu atunci cand porneste electroventilatorul daca pe furtunul de sus al vasului de expansiune iti baga apa in vas ..dar sa faci asta fara sa desfaci busonul ...daca vasul este curat se poate vedea din afara lui . Normal radiatorul mare din fata motorului nu tre sa se incalzeasca la 3 min dupa ce ai pornit dimineatza motorul ..el incepe sa se incalzeasca la vreo 10 - 15 de la pornire in functie de valorile termostatului ..al meu lucreaza de la 92 de grade in sus
  • adrian80

  • Mesaje scrise: 264
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o problema cu ventilatorul de la radiator.
Nu are turatie.
Ce pot sa-i fac?
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,210
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra c14nz din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
poate sunt periile duse...si nu mai are ture motorul. poate sunt carbonizate si calca ope mai multe tronsoane odata
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,095
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
@adrian80 concret ce are? nu merge deloc sau te referi ca sa aiba mai multe viteze(turatii),are 1 sg viteza.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,471
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu daca scriu bine aici, dar nu gasesc ceva asemanator, pe forum in legatura cu problema mea.
La racirea completa a motorului dupa un drum, se creaza vacum in cele doua furtune groase de la radiator. Practic se lipesc peretii interiori ai furtunelor. Desfac capacul de la bidonul lichidului de racire si furtunele isi revin. Supapa din capac, nu e blocata.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,471
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Rezolvat. O chestie la ce nu m-am gandit niciodata.
Am strans busonul cand lichidul de racire era la temperatura de lucru datorita unei probleme cu un stutz rupt care mi-a dat batai de cap cu completarea antigelului. La spusele unui coleg l-am restrans cand motorul era rece si de atunci e ok.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata