Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • iulianbarbu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Oarecum offtopic: dupa 100.000 de km, cablurile de transmisie tind sa se blocheze (imbatraneste o garnitura de cauciuc si cursa lor se realizeaza foarte greu). Verificatile temeinic, daca schimbatorul intra greu in viteze, inainte de a da vina pe ambreiaj sau cutie.
Nu se repara... se inlocuiesc.
Skip ads

  • ticuionut2

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2002 w0L0HAF681G1403
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor !
Am observat ca majoritatea sfaturilor de aici sunt foarte utile. Asadar am si eu o problema, sper sa ma puteti ajuta: am un opel agila din 2002, 1.2 benzina, cumparata acum 4 luni; atunci cand introduc schimbatorul in una din trepte merge foarte greu, ca si cum nu ar avea ulei, si se aude un zgomot la maneta, ca si cum ar zgaria ceva. Am fost la mecanic si mi-a zis ca trebuie schimbate cele 2 sufe de legatura de la cutie la motor, mai exact timoneria.
Va rog sa imi spuneti daca ati mai intalnit aceasta problema, poate nu ele sunt cauza. Am cautat informatii despre aceste 2 sufe si sunt cam scumpe, cam 630 Ron. O fi vorba oare despre vreo alta piesa? Sau poate aveti voi vreo alta explicatie...
Va multumesc anticipat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur este din timonerie, asta se curata si unele zone se greseaza ca masuri de intretinere. Daca la tine merge greu tare nu o rezolvi prin curatare, alta si gata.
Daca vrei am una completa cu tot cu schimbator, merge usor si nu are joc maneta.
Uite aici subiect daca vrei sa te joci https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12025
  • iulianbarbu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Fiind din Iasi, tocmai vroiam sa-ti spun sa iei legatura cu d-ul dan cuciureanu.

Tocmai ce le-am schimbat la Agila 1.0 din 2003. Sunt 2 cabluri, unul alb/gri siunul albastru. La mine cel gri nu mai culisa cum trebuie. Dar, nu cred ca se pot schimba separat, ci doar in pereche. Noi le gasesti si mai ieftin pe la 550 roni, iar la sh undeva 200-250 lei setul. Recomand pentru piese sh, si pe userul cocosai (vezi vanzari piese). Cel mai simplu, vorbeste cu dan pentru un pret piesa+manopera.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Intratul greu in viteza dar si multe altele tin de intretinere. Multi cred ca intretinerea masinii e doar sa pui benzina scumpa, ulei Castrol, sa o speli, sa dai bordul cu silicon, pui parfumele in habitaclu.
Sunt multe care trebuie facute gen timonerie, stergatoare, desfundata sub grila etc. La Corsa, Astra, Vectra nu sar stergatoarele ? Si doar la Opel ? La alti producatori sau modele mecanismul este mai 'rusesc' dar cedeaza motorasul ca nu poate misca jegul.
Iasul este plin de glod sau praf, depinde de cer ca de edili si santiere nicidecum. Deci tot praful intra la tije si merg greu dar fac si uzura. Una care abia se misca are putine sanse ca se uzeaza plasticul si nu exista spray care sa-l puna inapoi. Te bucuri cateva zile dar imediat intra din nou praf. Ca sa lasi vaselina e si mai rau ca asta aduna praful si mai si de rezultatul e pasta abraziva.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Huruitul este din cutie. Exista 3 variante :
-huruie la accelerare
-huruie la decelerare
-huruie non stop
Varianta optima e sa cumperi o cutie second cam 200euro. Se poate repara si a ta sau facuta una din bucati, are ingerul001 una cu diferential belit, eu am una care huruie la accelerare, din doua faci una. Daca te pricepi cea ce vad ca nu poate ai un prieten care are un garaj si ceva scule. Unele repere sunt fenomenal de scumpe, pe vremuri cand euro era 3,3lei si tva19% rulmentul de a V-a costa 420lei. Manopera si ea e cat casa...


Salut Dan. Spuneai de aceste sunete. Exact asta se intampla si la agila mea dupa schimbarea kitului de ambreiaj. E super acum dupa schimbare fiind kitul nou si rulmentul de presiune fiind schimbat. Inlaturand problea rulmentului de presiune am inceput sa aud un sunetde vajaiala exact cand apas abreiajul si in acelasi timp masina decelereaza. Adica bag viteza 1 plec merge ok apoi apas ambreiaj si daca il tin apasat se aude aceasta vajaiala, se aude chiar daca nu.l tin apasat si scot din viteza dar mai slab, apoi scot din viteza si normal ca vajaiala scade in intensitate odata cu scaderea turatiei, bag a doua merg ok apoi apas ambreiaj aceeasi vajaiala scot din viteza si scade din intensitate odata cu turatia. Se aude ff pronuntat la viteze inferioare de la 3,4 mai putin. Fost cu ea constatat si ar fi din cutie. Dar ce? Rulment care? Am tot studiat am vazut ca sunt ceva pe acolo rulmenti. A si problema ei mai era de ff multi mii km in urma ca suiera in viteza a 4-a cand bagai si mergeai cu ea. In celelalte nu. Nu stiu ce varianta e mai buna. Reparatie cutie, cautat una sh si inlocuita. Am mari dileme. M.au epuizat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam miroase a cutie, acum chestia e cat te costa reparatia ei sau merita una second la 200 euro
  • danny_BARICE

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare stie cineva ? daca nu curge ulei pe la planetare nici pe la busoane pe unde ar putea sa curga ulei din cutie Shocked
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Posibil pe la simeringul arborelui principal al cutiei
(cel care este cuplat la discul ambreiajului).
  • danny_BARICE

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ma-m gindit si eu ca sar putea pe acolo da nu se vede nici un semering si e distanta prea mica am o cutie care am dato jos si o tot studiez da nu pot sami dau seama poate o fi vrun semering in cutie?
  • danny_BARICE

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
totusi arborele principal al cutiei se afla la mijlocul cutiei cum a putut sa se scurga tot uleiu am mai avut 200 de grame de ulei nu pot sami dau seama de loc Sad
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uleiul curge incet si sigur pe la simeringuri, el este barbotat in cutie dar la 200ml nu mai ajungea nici macar un pinion pe acolo.
Din pacate eu zic ca ai cutia compromisa total, poti pune ulei sa te convingi si singur.
Am una la vanzare vezi sectiunea publicitate e de motor 1,2l ca difera rapoartele.
Skip ads

  • Razvan E

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Va salut. Am și eu câteva întrebãri. Am un Opel Agila Z12XE din 2004 care face un huruit cam tot timpul dar mai ales in frana de motor face ingrozitor. M-ar interesa daca ar merita sã o duc la cineva sã vadã dacã se poate repara sau ar fi mai ok sã caut direct o cutie second? Dacã mai merg cu mașina așa și cedeazã piesele respective ce se poate întâmpla, adicã existã riscul sã stric și altceva în afarã de cutie? Cu respect!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Indicat ar fi sa demontezi tu cutia de pe masina daca ai curte sau garaj sau un prieten si cutia o duci la un meserias adevarat. Astfel scapi cu un minim de 100-150euro piese si manopera. O cutie second costa 200euro dar fara manopera montare, mai pune ulei 2L GM 19 40 182, 2 simeringuri planetare, rulment presiune. Astea ca vrei sau nu se schimba deoarece sunt consumabile, ca e cutia ta sau alta tot le schimbi.
Abia dupa demontarea cutiei bucatele poti sa tragi linie, daca sunt prea multe piese duse cumperi una second dar grija ca-ti trebuie de 1,2L ca difera rapoartele fata de 1,0L, de asemenea daca ai sau nu senzor viteza pe cutie si evident daca e buna, de cazaturi si munca in zadar e satula lumea.
  • Razvan E

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Si care ar fi riscul daca mai merg cu ea asa un timp (oricum nu foarte mult)? Mentionez ca la frana de motor huruie de te sperie mai ales in treptele 1 si 2, cum urci treptele parca se aude mai putin. Si in acceleratie se aude dar mai putin. Ce se intampla daca cedeaza de tot piesele respective?
  • razz9303

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Germania
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2012

  • Mesaj Privat
De ieri am inceput si eu sa pun ulei in cutie si am bagat 1.5 l peste cel vechi si inca mai intra , la fel cutia mergea foarte greu si inca merge sunt sanse sa se mai "relaxeze" ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Razvan E , posibil sa se blocheze cutia sau face poc si nu mai schimbi vitezele.
razz9303 , vezi cat pui, pana da afara pe la busonul de nivel, lateral pe cutie linga planetara stanga, cap patrat de 10. De 'relaxat' dumnezeu cu mila...mai bine curata schimbator si tije cautator.
  • razz9303

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Germania
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Da cred ca am pus cam mult.. peste 2 litri sa verific maine busonul sa nu cumva sa imi sara garniturile... De curatat nu imi permit sa investesc in ea momentan oricum va urma o perioada lunga trasa pe dreapta
  • mihalachemarius

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2014

  • Mesaj Privat
scurta intrebare. am un agila z10ex si imi fluriera viteza 5. am inteles de la cineva ca ar fii de la rulmenti. ce sunt aceia si cat ar costa?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
da un ochi ai bagat si tu in cutie sa vezi daca mai ai ulei?
sau macar incerca si schimba uleiu!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR